Σε δύο εξαιρετικά σημαντικές αγορές για την αυτοκινητοβιομηχανία σε παγκόσμιο επίπεδο, με συνολικές πωλήσεις το 2022 άνω των 15 εκατ. οχημάτων, η Jeep χάρη και στην τεχνολογία 4xe κατάφερε να ηγηθεί σε επίπεδο πωλήσεων, αλλά και τεχνολογικής καινοτομίας.
Διαβάστε επίσης: Το Jeep Avenger δείχνει τι μπορεί να κάνει και εκτός δρόμου (+video)
Συγκεκριμένα οι πωλήσεις plug-in υβριδικών μοντέλων του ομίλου Stellantis στον Καναδά (Jeep, Chrysler, Ram) αυξήθηκαν κατά 38% το 2022 σε σχέση με το 2021, με αιχμή του δόρατος το Jeep Wrangler 4xe, το οποίο -όπως και στις Η.Π.Α.- ήταν το πλέον δημοφιλές Plug-in Hybrid της αγοράς ανεξαρτήτου κατηγορίας.
Εκτός από το Wrangler 4xe, ιδιαίτερη ώθηση στις πωλήσεις έδωσε και το νέο plug-in υβριδικό Grand Cherokee 4xe, η διάθεση του οποίου ξεκίνησε στο δεύτερο 6μηνο του 2022.
Διαβάστε επίσης – Jeep Grand Cherokee: Παραγωγή χωρίς ρύπους έως το 2026
Παράλληλα με την ισχυροποίηση της προϊοντικής γκάμας, η επένδυση σε μονάδες στον Καναδά που αφορούν σε τεχνολογίες εξηλεκτρισμένης κίνησης, σύμφωνα και με το στρατηγικό πλάνο Dare Forward 2030 του Ομίλου Stellantis, προετοιμάζει τις προϋποθέσεις ώστε τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, όπως τα μελλοντικά Jeep Reckon και Wagoneer S, να γίνουν ακόμα πιο ελκυστικά και για τη αγορά της Β. Αμερικής.
Στόχος της Jeep είναι μέχρι το 2030 το σύνολο των πωλήσεων της στην Ευρώπη να αφορά σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με το αντίστοιχο ποσοστό στη Β. Αμερική να είναι τουλάχιστον στο 50%.