Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε ένα κλασσικό πλέον αυτοκίνητο να γίνεται αμιγώς ηλεκτρικό. Σε αυτόν τον τομέα δραστηριοποιούνται πλέον αρκετές εταιρείες, ειδικά στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού. Μία εξ’ αυτών είναι και η Electrogenic, το τελευταίο project της οποίας είναι αυτή η πάλαι ποτέ αερόψυκτη Porsche 911 που βλέπουμε.
Οι επιλογές για τους ενδιαφερόμενους κατόχους του εν λόγω μοντέλου είναι περισσότερες από μία. Για παράδειγμα, η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να διαμορφωθεί από τις 43 kWh, έως τις 93 στο συγκεκριμένο αμάξωμα. Ενδεικτικά, η μπαταρία των 62 kWh προσφέρει μία αυτονομία που θα μπορούσε να ξεπεράσει ακόμα και τα 320 χλμ. Εννοείται ότι σε κάθε περίπτωση υπάρχει δυνατότητα ταχυφόρτισης με ισχύ έως 50 kW.
Για την Porsche 911, η αμερικανική εταιρεία προσφέρει δύο επιλογές κινητήρα. Η “light” επιλογή ονομάζεται “E62”, με την ισχύ να αγγίζει τους 215 ίππους. Σε αυτή την περίπτωση, η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε περίπου 5,0 δλ. Αντιθέτως, στην περίπτωση της “E62S” έκδοσης, η ισχύς εκτοξεύεται στους 322 ίππους. Η εταιρεία αναφέρει ότι το βάρος του αυτοκινήτου αυξάνεται κατά 120 κιλά, αλλά βελτιώνεται σημαντικά η κατανομή της μάζας στους δύο άξονες, διορθώνοντας το γνωστό πρόβλημα με το αυξημένο βάρος στον πίσω άξονα στις παλαιότερες γενιές Porsche.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι στο κόστος των περίπου 110.000 (συν το αυτοκίνητο-δωρητής) περιλαμβάνονται και άλλες αλλαγές, όπως για παράδειγμα η μετατροπή των αναλογικών οργάνων ώστε να έχουν πρακτική εφαρμογή στην ηλεκτρική Porsche.