Η πατέντα που εκτοξεύει την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών

Οι Ιάπωνες καινοτομούν ξανά και με μία νέα πατέντα που αλλάζει όσα ξέραμε για τα καθίσματα! Δείτε πως λειτουργεί το σύστημα που κατοχύρωσαν...
πατέντα

Η άνεση και η ασφάλεια των επιβατών ήταν και είναι πάντα ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων των εταιρειών. Αυτή τη φορά, η Honda πάει ένα βήμα πιο πέρα, δημιουργώντας ουσιαστικά ένα δεύτερο σύστημα ανάρτησης, πέρα από το αυτό που βρίσκουμε σε όλα τα αυτοκίνητα. Η πατέντα της φέρνει την ανάρτηση για καθίσματα και υπόσχεται λιγότερους κραδασμούς για τους επιβάτες.

Διαβάστε επίσης: Η άγνωστη “πατέντα” αυτοκινήτου που πωλήθηκε για 3 εκατ. ευρώ (+video)

Όπως μπορείτε να δείτε και στις εικόνες από την κατοχύρωση διπλώματος ευρεσιτεχνίας, το κάτω τμήμα των καθισμάτων εξοπλίζεται με ένα σύστημα ανάρτησης που θα μπορούσε να “φιλτράρει” τους κραδασμούς που δεν μπορεί να απορροφήσει η ανάρτηση του αμαξώματος. Στο μυαλό μας ήρθε κατευθείαν ένα σύστημα παρόμοιο με αυτό που έχει το κάθισμα του οδηγού στα λεωφορεία. Εκεί υπάρχει αερανάρτηση που λειτουργεί με παρόμοια φιλοσοφία.

Πέρα όμως από την άνεση, η Honda μας λέει ότι ένα τέτοιο σύστημα θα μπορούσε να συνεισφέρει και στην μείωση των κραδασμών που δέχεται το σώμα των επιβατών σε μία σύγκρουση του οχήματος. “Σε ορισμένες περιπτώσεις, κατά τη διάρκεια σοβαρών συγκρούσεων, τα εξωτερικά αμορτισέρ μπορεί να απορροφήσουν εν μέρει το φορτίο και να μεταδώσουν το υπόλοιπο στον χώρο επιβατών. Ο ειδικός βραχίονας που βρίσκεται στα καθίσματα είναι σε θέση να απορροφήσει το υπόλοιπο κρουστικό φορτίο που μπορεί να μην αποσβεστεί από τα εξωτερικά αμορτισέρ”, λέει η περιγραφή της ευρεσιτεχνίας.

Σίγουρα πρόκειται για ένα ενδιαφέρον σύστημα, μένει να δούμε αν και πότε θα πάρει το “πράσινο φως” ώστε να περάσει στην παραγωγή.

Πηγή: Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων H.Π.Α.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με μικρή πτώση έναντι του Νοεμβρίου του 2024 έκλεισε ο περασμένος μήνας στις ταξινομήσεις δικύκλων με το σύνολο όμως στο 11μηνο να βρίσκεται ψηλότερα....
Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
O Soichiro Honda είχε όραμα, δεν αρκέστηκε απλώς στο να είναι ένας καλός μηχανικός και να κατασκευάζει πιστόνια για την Toyota... και έτσι έφτασε στην...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

άγνωστα σύμβολα

Χρήσιμα: Τα σύμβολα των ελαστικών και τι σημαίνουν

Ducati Athens Season 2025

Μοτοσυκλέτες “όνειρο” με όφελος έως 4.000 ευρώ – Ισχύει μέχρι το τέλος του 2025

χαμηλότερος δρόμος

Αυτός είναι ο δρόμος με το χαμηλότερο υψόμετρο… και δεν είναι τούνελ! (+video)