Τα ελαστικά που δεν χάνουν αέρα, δοκιμάζονται σε δημόσιο δρόμο

Δεν χάνουν αέρα, γιατί... δεν έχουν αέρα τα πρωτότυπα ελαστικά UPTIS της Michelin, τα οποία δοκιμάζονται σε πραγματικές συνθήκες, πλέον και στην Ευρώπη.
Michelin Uptis ελαστικά που δεν σκάνε 2023

Η Michelin ήταν από τους πρώτους κατασκευαστές που ασχολήθηκε με την εξέλιξη ελαστικών για επαγγελματικά αλλά και επιβατικά μοντέλα, τα οποία δεν χρειάζονται αέρα υπό πίεση για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, κάνοντας έτσι τον εφιάλτη του σκασμένου ελαστικού κομμάτι του παρελθόντος.

Διαβάστε επίσης – BMW: Φέρνει πιο κοντά την εικονική πραγματικότητα με το αυτοκίνητο

Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε τα UPTIS (Unique Puncture-proof Tire System) πριν από τέσσερα περίπου χρόνια, ενώ φέτος ξεκίνησε τις δοκιμές τους σε πραγματικές συνθήκες τόσο στην Ασία όσο και στη Β. Αμερική.

Με σκοπό να τα φέρουν και επί ευρωπαϊκού εδάφους, οι Γάλλοι δεν σταματούν εκεί καθώς ανακοίνωσαν πρόσφατα την πιλοτική συνεργασία τους και με την γαλλική εταιρεία υπηρεσιών ταχυδρομείου La Poste, η οποία θα εξοπλίσει 40 δικά της βαν με τα UPTIS έως και το τέλος του 2024. Ήδη τα πρώτα τρία van της La Poste φέρουν τα πρωτότυπα ελαστικά της Michelin από τον περασμένο Ιούνιο.

Διαβάστε επίσης: Πώς το Mazda CX-60 έρχεται στα μέτρα του Σωτήρη Κοντιζά, αλλά και στα δικά σου (video)

Οι Γάλλοι αναφέρουν ότι μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρώσει δεδομένα από δοκιμές σε δημόσιο δρόμο που ξεπερνούν τα τρία εκατ. χιλιόμετρα και ο νέος κύκλος δοκιμών των UPTIS που ξεκίνησε φέτος μάλλον δείχνει ότι η εμπορική τους διαθεσιμότητα δεν θα αργήσει να γίνει πραγματικότητα.

Τα Michelin UPTIS συνδυάζουν μια ζάντα αλουμινίου με έναν ελαστικό “σκελετό” πάνω στον οποίο εφάπτεται το πέλμα, ο οποίος είναι κατασκευασμένος από πλαστικό ενισχυμένο με υαλονήματα (glass fiber reinforced plastic -GFRP) και αντικαθιστά τον αεροθάλαμο.

Η νέα τεχνολογία των Γάλλων, η οποία θα είναι διαθέσιμη και για επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εκτός από το προφανές πλεονέκτημα που φέρνει στα ελαστικά -δεν σκάνε- μπορεί να μειώσει σημαντικά τον όγκο των ελαστικών που πετάγονται κάθε χρόνο γιατί δεν μπορούν να επιδιορθωθούν, αλλά και εκείνων που πρέπει να αντικατασταθούν επειδή έχουν παρουσιάσει ανομοιόμορφη φθορά λόγω χρήσης με λάθος πίεση αέρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Στις νέες δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP, το SUV Volvo EX90 συνέχισε στην παράδοση της εταιρείας και αξιολογήθηκε με πέντε αστέρια....
Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται πάντα για την ασφάλεια όλων και με τις ποινές να έχουν γίνει πλέον πιο αυστηρές, αυτό το σύστημα θα σε...
Ο Dr. Michael Kruppa, επικεφαλής ανάπτυξης εμπρόσθιου φωτισμού στην Audi, εξηγεί πώς το νέο Audi Q3 φέρνει την έξυπνη τεχνολογία φωτισμού στην compact κατηγορία....
Κάποτε οι σχεδιαστές αυτοκινήτων έδιναν τον καλύτερό τους εαυτό ακόμη και στον πίνακα οργάνων! Και αυτός είναι ο λόγος που δημιουργήθηκαν μερικά αυτοκίνητα τόσο ξεχωριστά!...
Εντυπωσιάζει αυτό το van το οποίο ενσωματώνει τεχνολογίες υπερταχείας, αμφίδρομης, φωτοβολταϊκής, επαγωγικής αλλά και αγώγιμης φόρτισης!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα

Mercedes CLA τιμές στην Ελλάδα 2025

Νέα Mercedes CLA: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (+τιμές)

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν