Δοκιμάζουμε το ισχυρότερο Mazda MX-5 σε πλούσια έκδοση

Καθίσματα Recaro, ζάντες της BBS και άλλα "καλούδια" που κάνουν το Mazda MX-5 ονειρικό! Δείτε τις εντυπώσεις μας από την ισχυρότερη έκδοσή του...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mazda MX-5

Βρισκόμαστε στην “καρδιά” του καλοκαιριού, με την θερμοκρασία να έχει πάρει την ανιούσα! Είναι η καλύτερη περίοδος για νυκτερινές. roadster βόλτες. Οπότε η έλευση του Mazda MX-5 στο γκαράζ του TractioN ήρθε την κατάλληλη στιγμή! Μάλιστα, δεν πρόκειται για κάποια “τυχαία” έκδοση, αλλά για την πιο ποθητή. Οι λόγοι; Ασφαλώς το γεγονός ότι ήταν η ισχυρή, δίλιτρη έκδοση στην καλύτερή της εκδοχή, δηλαδή την πλούσια έκδοση Homura. Πάμε να δούμε τις εντυπώσεις που μας άφησε.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, ξεκαθαρίζω ότι το Mazda MX-5 τέταρτης γενιάς είναι ένα αυτοκίνητο που μαγνητίζει τα βλέμματα και όχι μόνο επειδή είναι roadster! Το εμπρός τμήμα του είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, με τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα και τα φώτα ημέρας να δημιουργούν μία “άγρια” εικόνα. Έντονα νεύρα και… υπερβολές δεν υπάρχουν στο αμάξωμα, άλλωστε το ιαπωνικό roadster ποτέ δεν ενστερνίστηκε αυτή την σχεδιαστική λογική. Παρόμοια φιλοσοφία ακολουθείται και στο πίσω μέρος, εκεί όπου συναντάμε την διπλή απόληξη της εξάτμισης και τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα. Όσο για το μέγεθος, το Mazda MX-5 δεν παραμένει απλά πιστό στις “μαζεμένες” διαστάσεις αλλά, κόντρα στην τάση της εποχής που θέλει τα αυτοκίνητα να μεγαλώνουν σε μήκος και όχι μόνο από γενιά σε γενιά, είναι μικρότερο από το μοντέλο που αντικατέστησε. Η έκδοση Homura της δοκιμής μας ξεχωρίζει από τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της BBS, οι οποίες “φιλοξενούν” φρένα της Brembo με κόκκινες δαγκάνες.


Πιο συγκεκριμένα, το μήκος του αγγίζει τα μόλις 3.915 χλστ. (-55 χλστ.), το πλάτος τα 1.735 χλστ. και το ύψος τα 1.225 χλστ. Ταυτόχρονα, οι μηχανικοί της Mazda κατάφεραν να διατηρήσουν σε χαμηλά επίπεδα και το βάρος, το οποίο στην προκειμένη περίπτωση ξεπερνά οριακά τα μόλις 1.000 κιλά. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι οι 184 ίπποι τώρα λαμβάνουν διαφορετική “διάσταση”.

Εσωτερικό: “Κλέβουν” την παράσταση τα καθίσματα της Recaro
Στο εσωτερικό συναντάμε την κεντρική οθόνη μεγέθους 7 ιντσών, η οποία εν κινήσει ελέγχεται από έναν περιστροφικό διακόπτη, ενώ όταν το αυτοκίνητο είναι στάσιμο μπορεί να γίνει χρήση και με την αφή. Η ποιότητα των υλικών είναι προσεγμένη, με τις περισσότερες επιφάνειες ωστόσο να είναι σκληρές. O εξοπλισμός της συγκεκριμένης έκδοσης είναι αρκετά πλούσιος, συμπεριλαμβάνοντας μεταξύ άλλων θερμαινόμενα καθίσματα της Recaro, κάμερα οπισθοπορείας και ηχοσύστημα της BOSE.

Και πάμε στους χώρους, τομέας στον οποίο σίγουρα όσοι “γλυκοκοιτάζουν” το Mazda MX-5 δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις. Ωστόσο, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στη διάρκεια της εβδομαδιαίας συμβίωσης μαζί του διαπιστώσαμε πως θα μπορούσε να γίνει καλύτερη εκμετάλλευσή τους. Ενδεικτικά, το ντουλαπάκι συνοδηγού που υπήρχε στην προηγούμενη γενιά, τώρα αποτελεί παρελθόν. Το ίδιο ισχύει και για τις ποτηροθήκες, οι οποίες από τις πόρτες μεταφέρθηκαν σε σημείο που δεν είναι και τόσο εύκολα προσβάσιμο, ειδικά στη διάρκεια της οδήγησης (στην κονσόλα ανάμεσα από τις πλάτες των καθισμάτων). Βέβαια, η μία εκ των δύο μπορεί να μεταφερθεί δίπλα από το αριστερό γόνατο του συνοδηγού, βελτιώνοντας σημαντικά την εργονομία. Μοναδικό χώρο αποθήκευσης αντικειμένων αποτελεί ένα ντουλαπάκι ανάμεσα στα καθίσματα και τα δύο “κρυφά” πίσω από τις πλάτες των καθισμάτων. Μείωση συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά έχει γίνει και στον χώρο των αποσκευών, με τον διαθέσιμο όγκο να αγγίζει τα 130 λτ., αντί των 150 του MX-5 NC.

Κινητήρας: Του ταιριάζει περισσότερο το “μεγάλο” μοτέρ
Στην προκειμένη περίπτωση, κάτω από το καπό του Mazda MX-5 βρίσκεται ένας 2λιτρος (1.998 κ.εκ. για την ακρίβεια), ατμοσφαιρικός Skyactiv-G κινητήρας. Αποδίδει 184 ίππους και 205 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., ενώ η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσω χειροκίνητου σασμάν έξι σχέσεων. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι πρόκειται για το ισχυρότερο Mazda MX-5 παραγωγής που έχει υπάρξει ποτέ και σίγουρα το πιο γρήγορο. Συνδυαστικά με το χαμηλό βάρος, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 219 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση, η Mazda ανακοινώνει μία μεικτή τιμή της τάξης των 6,9 λτ./100 χλμ. Εμείς, στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι δύσκολα θα δει κανείς κάτω από 7,5 λτ./100 χλμ., με την μέση τιμή να διαμορφώνεται στα 7,8 λτ./100 χλμ.

Στον δρόμο: Το μπλοκέ διαφορικό κάνει την διαφορά
Η τέταρτη γενιά του Mazda MX-5 έχει όλα εκείνα τα στοιχεία που το έκαναν να αγαπηθεί. Μπορεί οι χώροι να μην είναι πληθωρικοί, μπορεί το κάθισμα του οδηγού να μην ρυθμίζεται σε ύψος, αλλά βολεύτηκα γρήγορα πίσω από το τιμόνι του. Με το πάτημα του “start button” έρχεται ένας μπάσος ήχος από τον κινητήρα που “σου ανοίγει την όρεξη”. Από τις χαμηλές στροφές, η ροπή είναι αρκετή και η απόκριση του κινητήρα στο κάθε “πάτα-άσε” του γκαζιού ακαριαία. Σίγουρα, η τιμή ισχύος και ροπής δεν εντυπωσιάζουν στη υπερτροφοδοτούμενη εποχή, αλλά συνδυαστικά με το χαμηλό βάρος, προκύπτει ένα… άκρως σβέλτο αποτέλεσμα. Η αίσθηση του τιμονιού είναι εξαιρετική και παρέχει κορυφαία πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ ο επιλογέας ταχυτήτων είναι μοναδικός. Έχει μικρές διαδρομές και θετικό κούμπωμα. Αυτός ήταν και ο λόγος που “συνέλαβα” ουκ ολίγες φορές τον εαυτό μου να αλλάζει σχέσεις πιο συχνά από όσο ίσως χρειαζόταν… Εξαιρετική δουλειά έχει γίνει και στον τομέα της ανάρτησης, με διπλά ψαλίδια εμπρός και υλοποίηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Σημειωτέον ότι η εν λόγω έκδοση εξοπλίζεται από το εργοστάσιο με αμορτισέρ της Bilstein. Δεν κουράζει στις αστικές διαδρομές, χωρίς να αλλοιώνεται η “σφικτή” αίσθησή της, ενώ τα φρένα έδειξαν “ακούραστα” ακόμα και σε ταχύτερο ρυθμό οδήγησης. Μοναδικό μειονέκτημα είναι η μόνωση της καμπίνας (φυσιολογικό σε roadster αμάξωμα βέβαια), με τον θόρυβο του αέρα να εμφανίζεται όταν η ταχύτητα πλησίαζε τα 130 χλμ./ώρα. Κλείνοντας, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στην σημαντικότερη διαφορά αυτής της “μεγάλης” έκδοσης που δεν είναι άλλη από την ύπαρξη διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα. Με αυτόν τον τρόπο, η “ουρά” γίνεται πολύ πιο συμμετοχική, ενώ με την απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών η τάση του Mazda MX-5 για υπερστροφή είναι δεδομένη.

Στο ταμείο
Η τιμή του Mazda MX-5 με την υφασμάτινη κουκούλα (soft top) και τον κινητήρα 184 ίππων ξεκινά στην χώρα μας από τα 37.801 ευρώ. Στην περίπτωση της πλούσιας έκδοσης εξοπλισμού “Homura”, όπως αυτή της δοκιμής, το κόστος απόκτησης ορίζεται στα 40.159 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.