Το όνομα της γερμανικής ABT είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με κορυφαίες μετατροπές σε μοντέλα του Volkswagen Group, με την εταιρεία βελτιώσεων να ωθεί την απόδοσή τους σε νέα επίπεδα, για εκείνους που τα θέλουν όλα.
Διαβάστε επίσης: VW ID. Buzz: Μία άλλου είδους βελτίωση από τον οίκο ABT
Τελευταίο μέχρι στιγμής μοντέλο που δέχεται τις περιποιήσεις των Γερμανών είναι το Audi RS7, το οποίο κλείνει φέτος δέκα χρόνια στην παραγωγή με την ABT να παρουσιάζει την επετειακή Legacy Edition, η οποία αφορά το “απλό” RS7 αλλά και την έκδοση Performance του 4θυρου coupe.
Για να διαφοροποιήσει το αμάξωμα από την έκδοση στην οποία βασίζεται το ABT RS7 Legacy Edition, η γερμανική εταιρεία σχεδίασε και κατασκεύασε εκ νέου αεροδυναμικά βοηθήματα χρησιμοποιώντας ως κύριο υλικό το ανθρακόνημα. Από αυτό είναι φτιαγμένος ο ένθετος αεραγωγός στη μέση του καπό, το νέο αεροδυναμικό χείλος του εμπρός προφυλακτήρα, οι γρίλιες της μάσκας, αλλά και οι αεραγωγοί στα εμπρός φτερά.
Διαβάστε επίσης: Σε περιορισμένη παραγωγή το ακραίο Audi RS3 sedan της ABT
Παράλληλα νέα είναι τα αεροδυναμικά ένθετα στις ποδιές, τα καλύμματα των καθρεπτών όπως και ο μεγαλύτερος σε διαστάσεις διαχύτης του προφυλακτήρα πίσω, με τη στάνταρ αεροτομή να έχει δώσει τη θέση της επίσης σε μία νέα και ανθρακονημάτινη.
Οι βελτιώσεις συνεχίζονται στον τομέα των αναρτήσεων με την ABT να έχει τοποθετήσει τα δικά της ελατήρια και αντιστρεπτικές που φέρνουν το αμάξωμα πιο κοντά στο έδαφος, ενώ προαιρετικά διαθέσιμα είναι και τα σπορ αμορτισέρ που έχουν εξελίξει οι Γερμανοί για το RS7.
Οι αισθητικές αλλαγές που βελτιώνουν και τη συνολική απόδοση του RS7 συνεχίζονται με τις νέες ζάντες αλουμινίου, που κατασκευάστηκαν ειδικά γι’ αυτή την έκδοση από τη γερμανική εταιρεία και έχουν διάμετρο που φτάνει στις 22 ίντσες, ενώ ως ελαστικά επιλέχθηκαν τα Goodyear Eagle F1 Supersport με διάσταση 295/30. Στο πίσω μέρος η εικόνα ολοκληρώνεται από τις διπλές απολήξεις της νέας εξάτμισης με έκαστη να έχει διάμετρο που φτάνει στα 102 χλστ.
Φυσικά ο V8 της Audi με τους δύο υπερσυμπιεστές δεν παρέμεινε στην εργοστασιακή του μορφή. Η ABT άλλαξε τα turbo με δικά της, ενώ το ίδιο έκανε και με τον εναλλάκτη αέρα όπως και με την κεντρική μονάδα ελέγχου. Το αποτέλεσμα των αλλαγών είναι 130 επιπλέον ίπποι (160 για το στάνταρ RS7) στη μέγιστη ισχύ που φτάνει πλέον στους 760 ίππους με την ροπή να κορυφώνεται στα 980 Nm.
Η υψηλότερη απόδοση, σε συνδυασμό με τις αλλαγές στην ανάρτηση, έχουν μειώσει το χρόνο για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα κατά μισό δευτερόλεπτο στα μόλις 3,1 δεύτερα, σύμφωνα με τους Γερμανούς.
Αλλαγές έχουμε και στο εσωτερικό του RS7 Legacy Edition με νέες επενδύσεις για τα καθίσματα, το τιμόνι και την κεντρική κονσόλα, ενώ νέα είναι τα φωτιζόμενα μαρσπιέ αλλά και οι προτζέκτορες στους καθρέπτες που προβάλλουν το σήμα της ABT στον δρόμο.
Το ABT RS7 Legacy Edition θα κατασκευαστεί σε 200 αντίτυπα από τη γερμανική εταιρεία με το κόστος της μετατροπής να ξεπερνά ελαφρώς στη Γερμανία τα 115.000 ευρώ, μαζί με την εγκατάσταση και την έγκριση τύπου.