Το Volkswagen ID.7 είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) που φέρει ένα πρόσφατα αναπτυγμένο και εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα κίνησης της Volkswagen. Είναι ο ισχυρότερος και με την υψηλότερη ροπή ηλεκτροκινητήρας σε ένα ID. μοντέλο μέχρι στιγμής. Η μονάδα ισχύος με την εσωτερική ονομασία APP550 αναπτύχθηκε από την Volkswagen Group Components στο Κάσελ και παράγεται επίσης εκεί.
Διαβάστε επίσης: VW ID. GTI Concept: Το θρυλικό αρκτικόλεξο GTI στην ηλεκτρική εποχή! (+video)
Ο μεγάλος χώρος αποσκευών του ID.7 μπορεί να χωρέσει αποσκευές με συνολικό όγκο έως και 532 λίτρα. Η συμπαγής μονάδα κίνησης είναι εγκατεστημένη στο πίσω μέρος του οχήματος και αποδίδει 286 ίππους και 545 Nm ροπής. Παρά το μήκος των σχεδόν πέντε μέτρων, το ID.7 είναι εκπληκτικά ευέλικτο με κύκλο στροφής μόλις 10,9 μέτρα. Με μέση κατανάλωση ενέργειας 16,3 – 14,1 kWh ανά 100 χιλιόμετρα και αυτονομία έως 621 χιλιόμετρα κατά το πρότυπο WLTP, το σεντάν της γερμανικής εταιρείας στην έκδοση Pro είναι κατάλληλο για ακόμη μεγαλύτερες αποστάσεις.
Εκτός από μια νέα γενιά συστήματος κίνησης, η εξελιγμένη αεροδυναμική είναι επίσης ένα από τα χαρακτηριστικά του ID.7 και συμβάλλει καθοριστικά στη μεγάλη αυτονομία του. Η αεροδυναμικά ευνοϊκή βασική μορφή, ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας Cd 0,23 και η μετωπική επιφάνεια των 2,46 τ.μ. είναι το αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας μεταξύ των τμημάτων Σχεδιασμού και Ανάπτυξης των Γερμανών.
Διαβάστε επίσης: Το αυτοκίνητο που έφτιαχνε… καφέ, πολλά χρόνια πριν! (+videos)
Το ευρύχωρο και υψηλής ποιότητας εσωτερικό του ID.7 προσφέρει άφθονο χώρο για όλους τους επιβαίνοντες. Το πιλοτήριο φέρει τη νέα φιλοσοφία της μάρκας και το μέγεθος των κλασικών οργάνων έχει μειωθεί σημαντικά. Όλες οι απαραίτητες τυπικές πληροφορίες και προειδοποιήσεις εμφανίζονται πίσω από το τιμόνι στο κόκπιτ του ID..
Ο οδηγός λαμβάνει άλλες σημαντικές πληροφορίες μέσω της στάνταρ head-up οθόνης επαυξημένης πραγματικότητας. Η καρδιά της οθόνης και της λειτουργίας της είναι η οθόνη του συστήματος Infotainment, στον βασικό εξοπλισμό στο ID.7: με διαγώνιο15 ιντσών η φιλοσοφία λειτουργίας της έχει σχεδιαστεί από το μηδέν. Για παράδειγμα, με βάση τα σχόλια των πελατών, η λειτουργία του κλιματισμού έχει ενσωματωθεί μόνιμα στο ανώτατο επίπεδο λειτουργίας. Υπάρχουν επίσης ελεύθερα ρυθμιζόμενα κουμπιά άμεσης πρόσβασης που προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη χρηστικότητα.
Το Volkswagen ID.7, θα παρουσιαστεί αρχικά στο ελληνικό κοινό με την 1η έκδοση μπαταρίας των 82kWh και αυτονομία έως 621χλμ (WLTP), με ισχύ 286 ίππους, τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 6,5 δευτερόλεπτα.
Ο στάνταρ εξοπλισμός του ID.7 παρουσιάζεται πλούσιος και σε αυτόν περιλαμβάνονται συστήματα όπως το Head up Display με οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας, τα θερμαινόμενα καθίσματα, ο τριζωνικός κλιματισμός, το σύστημα πλοήγησης Discover Pro Max, το Park Assist Plus με Park Distance Control και λειτουργία μνήμης και όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες.
Στην έκδοση Pro η τιμή του μοντέλο στην Ελλάδα βρίσκεται στα 51.500 ευρώ συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης, ενώ η τιμή της έκδοσης Pro Launch Edition φτάνει στα 56.800 ευρώ.