ΑΒΤ Sportsline: Νέες πανίσχυρες εκδόσεις Audi RS6/RS7 Legacy

Με επιδόσεις που κόβουν την ανάσα, η ΑΒΤ Sportsline παρουσίασε την τελευταία μέχρι στιγμής μετατροπής της για τα Audi RS6 και RS7 με την ισχύ να εκτοξεύεται σε τετραψήφιο νούμερο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
ABT Sportsline RS6/RS7 Legacy

Με αλλαγές στα ενδότερα του κινητήρα και την προσθήκη του νέου συστήματος έμμεσου ψεκασμού (Indirect Water/Ethanol-Injection -IWI) στην εισαγωγή του μεγάλου V8 των τεσσάρων λίτρων της Audi η ΑΒΤ Sportsline κατάφερε να βελτιώσει τα RS6 και RS7 σε τέτοιο βαθμό που κάνουν τα περισσότερα supercars να κοκκινίζουν από τη ζήλεια τους.

Διαβάστε επίσης – Audi RS e-tron GT: Νέα εορταστική έκδοση ice race

Με τις μετατροπές της γερμανικής εταιρείας βελτίωσης στον κινητήρα των δύο κορυφαίων εκδόσεων των μοντέλων της Audi η ισχύς εκτοξεύεται από τους εργοστασιακούς 600 ίππους στους 1.000, ενώ και η ροπή ανεβαίνει από τα 800 Nm στα 1.150.


Η τεράστια βελτίωση στα νούμερα της απόδοσης του τετράλιτρου V8 με τα δύο turbos της Audi μεταφράζεται και σε δραστικά βελτιωμένες επιδόσεις που “αμφισβητούν” επίσημα και τα μοντέλα που ανήκουν στην κατηγορία των supercars.

Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το ανανεωμένο Audi Q8 με έως 507 ίππους

Συγκεκριμένα η ABT ανακοινώνει μισό δευτερόλεπτο λιγότερο για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα, σε σχέση με το εργοστασιακό νούμερο, με τα RS6 και RS7 Legacy να την ολοκληρώνουν τώρα σε τρία δεύτερα ακριβώς. Άκρως εντυπωσιακή είναι η μείωση του χρόνου για την επίτευξη των 300 χλμ./ώρα από στάση η οποία μειώνεται κατά μισό σχεδόν λεπτό και πέφτει από τα 49,5 στα μόλις 21,2 δευτερόλεπτα!

Με 1.150 Nm να είναι διαθέσιμα στο δεξί πόδι του οδηγού και οι ρεπρίζ των δύο RS εκδόσεων των μοντέλων των Γερμανών παρουσιάζουν σημαντική μείωση στους χρόνους τους. Τα 100-200 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται πλέον σε 5,4 δεύτερα έναντι 8,5 των εργοστασιακών εκδόσεων, ενώ… σοκ προκαλεί ο χρόνος για τα 200-300 χλμ./ώρα, τα οποία, από τα 37,5 δευτερόλεπτα επιτυγχάνονται πλέον σε μόλις 12,8 δεύτερα.

Για την επίτευξη των εξωπραγματικών επιδόσεων η γερμανική εταιρεία υπογραμμίζει ότι, εκτός από την ενεργοποίηση του συστήματος που ψεκάζει αιθανόλη και νερό απαιτείται βενζίνη 102 οκτανίων. Με 100άρα βενζίνη ισχύς φτάνει στους 940 ίππους και η ροπή στα 1.050 Nm.

Η βελτίωση στον κινητήρα τονίζεται από το αεροδυναμικό πακέτο που συνοδεύει την μετατροπή της ABT με προσθήκη εμπρός σπόιλερ, αεροδυναμικών ποδιών, αεραγωγών στα φτερά και το καπό, νέων καλυμμάτων για τους καθρέπτες, νέας αεροτομής και αεροδυναμικού διαχύτη στο πίσω προφυλακτήρα, όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Οι σφυρήλατες ζάντες των 22 ιντσών ολοκληρώνουν την εξωτερική εικόνα, ενώ στην καμπίνα το “παρών” δίνουν νέες επενδύσεις για τα καθίσματα αλλά και carbon ένθετα σε διάφορα σημεία της. Τέλος, αλλαγές έχουμε και στην ανάρτηση με τους Γερμανούς να αντικαθιστούν τα εργοστασιακά ελατήρια και αμορτισέρ με δικά τους.

Το αντίτιμο βέβαια για την μετατροπή της ABT Spotsline είναι μάλλον αλμυρό με το συνολικό κόστος της βελτίωσης, μαζί με την τοποθέτηση από τους τεχνικούς της να φτάνει στα 205.000 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.