Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τον οίκο manhart να καταπιάνεται με ένα ισχυρό μοντέλο της βαυαρικής εταιρείας και αυτή τη φορά θα δούμε την μεταμόρφωση της κορυφαίας έκδοσης BMW X6 M Competition. Οι αλλαγές έχουν γίνει σε κάθε επίπεδο, αισθητικό και μηχανικό. Ιδού η νέα Manhart MHX6 700!
Διαβάστε επίσης: Alfa Romeo Giulia QV δια χειρός Manhart και τελική στα… 325 χλμ./ώρα!
Ξεκινάμε από την εξωτερική μεταμόρφωση, με την BMW X6 M Competition να εξοπλίζεται με ένα carbon bodykit που αποτελείται από εμπρός splitter, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη και αεροτομή στο πίσω μέρος. Ασφαλώς, δεν απουσιάζουν και τα χαρακτηριστικά αυτοκόλλητα του οίκου με τις χρυσαφί λεπτομέρειες που διατρέχουν όλο το αμάξωμα.
Οι carbon προσθήκες ολοκληρώνονται με τα καπάκια των καθρεφτών, ενώ νέες είναι και οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 22 ιντσών με ελαστικά 295/30 στον εμπρός άξονα και 315/30 πίσω. Αξιοσημείωτη είναι και η μείωση της απόστασης του αμαξώματος κατά από το έδαφος με χρήση ελατηρίων χαμηλώματος της H&R.
Στο εσωτερικό, όπως μπορείτε να δείτε έχουν τοποθετηθεί επίσης carbon κομμάτια στην κονσόλα, τις πόρτες, τις πλάτες των καθισμάτων και το τιμόνι. Ακόμα και τα paddles είναι carbon ώστε να διαφοροποιούνται από αυτά της εργοστασιακής BMW X6 M Competition.
Πάμε τώρα στα μηχανικά μέρη υπενθυμίζοντας αρχικά ότι στην εργοστασιακή του μορφή το συγκεκριμένο μοντέλο εξοπλίζεται με twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,4 λτ. Βέβαια, έπειτα από επαναπρογραμματισμό της ECU και αναβάθμιση του συστήματος εξάτμισης, η ισχύς του οποίου έχει αυξηθεί στους 730 ίππους (από 625) και η ροπή στα 900 Nm (από 750). Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο αρκούσε ο επαναπρογραμματισμός της ECU και η αναβάθμιση του συστήματος εξάτμισης.