Αυτή είναι η υβριδική μοτοσικλέτα της Kawasaki (+video)

Η Kawasaki γίνεται ο πρώτος μεγάλος κατασκευαστής μοτοσικλετών που παρουσιάζει υβριδική μοτοσικλέτα με τη Ninja 7 Hybrid να κάνει το ντεμπούτο της.
Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2023

Τα υβριδικά συστήματα κίνησης, παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούνται στον κόσμο του αυτοκινήτου, θα έκαναν αργά ή γρήγορα την εμφάνισή τους και στον κόσμο των δύο τροχών με την Kawasaki να είναι η πρώτη εταιρεία που τα φέρνει στην ευρεία παραγωγή με την παρουσίαση της Ninja 7 Hybrid.

Διαβάστε επίσης: Νέα Ducati DesertX Rally, με το “βλέμμα” στην περιπέτεια

Με στόχο την εξοικονόμηση βενζίνης, το σύστημα κίνησης της Ninja 7 Hybrid συνδυάζει έναν καινούργιο εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 451 κ.εκ. με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου.

Το μοτέρ εσωτερικής καύσης αποδίδει 59,1 ίππους και η συνδυαστική απόδοση του συστήματος φτάνει στους 69,5 ίππους, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής είναι 60,4 Nm στις μόλις 2.800 σ.α.λ. Το σύστημα της Kawasaki επιτρέπει στον θερμικό κινητήρα να απενεργοποιείται κατά την κίνηση και την εκκίνηση της μοτοσικλέτας από στάση.

Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για τη νέα BMW R 1300 GS (+video)

Εκτός από την παροχή έξτρα ισχύος κατά την κίνηση της Ninja 7 Hybrid ο ηλεκτρικό μοτέρ φορτίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου κατά την επιβράδυνση και όποτε άλλοτε χρειάζεται ώστε να υπάρχουν πάντα τα απαραίτητα αποθέματα ηλεκτρικής ενέργειας.

Η νέα Kawasaki Ninja 7 Hybrid καταναλώνει σύμφωνα με τους Ιάπωνες όσο και μια μοτοσικλέτα με κινητήρα 250 κ.εκ. και σύμφωνα με το πρότυπο WMTC η κατανάλωση βρίσκεται στα τέσσερα λίτρα άνα 100 χλμ. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας, τα Sport-Hybrid, Eco-Hybrid και EV, όπου στο τελευταίο η μοτοσικλέτα κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, για μικρές αποστάσεις.

Η ισχύς φτάνει στον πίσω τροχό μέσω αυτόματου κιβωτίου, για το οποίο δεν υπάρχουν προς το παρόν περισσότερες πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά του. Ο αναβάτης μπορεί να το λειτουργεί και χειροκίνητα μέσω paddles στο τιμόνι, ενώ η υβριδική μοτοσικλέτα φέρει όπισθεν αλλά και επιλογή κίνησης με πολύ χαμηλή ταχύτητα προς τα εμπρός, για τη διευκόλυνση σε ελιγμούς παρκαρίσματος.

Ο αναβάτης ενημερώνεται για τις λειτουργείες της Ninja 7 Hybrid από έναν TFT πίνακα οργάνων ο οποίος προσφέρει και δυνατότητα σύνδεσης με smartphone μέσω της σχετικής εφαρμογής Rideology της ιαπωνικής εταιρείας. Οι Ιάπωνες αναμένεται να αποκαλύψουν περισσότερα για τη νέα υβριδική μοτοσικλέτα τους τις επόμενες εβδομάδες με τις πωλήσεις να ξεκινούν και επί ευρωπαϊκού εδάφους από τη νέα χρονιά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Η κινέζικη εταιρεία ήρθε στην ελληνική αγορά και παρουσιάζει το πρώτο μοντέλο που θα φέρει στην Ελλάδα, σε έναν πολύ δημοφιλή προορισμό....
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....
Ένα μοντέλο ξεχώρισε από την οργάνωση Automotive Researchers and Journalists Conference of Japan και πήρε το Ειδικό Βραβείο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026”....
Το υβριδικό B-SUV της κινέζικης εταιρείας ξεχώρισε στην ελληνική αγορά από την επιτροπή του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” και είναι υποψήφιο για τον τίτλο....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα