Νέα Ducati DesertX Rally, με το “βλέμμα” στην περιπέτεια

Η Ducati αποκάλυψε τη νέα DesertX Rally, την έκδοση της adventure μοτοσικλέτας της με τις διευρυμένες εκτός δρόμους δυνατότητες και έξτρα διάθεση για περιπέτεια.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Νέα Ducati DesertX Rally 2023

Εξελιγμένη και δοκιμασμένη και σε αγωνιστικές πίστες, η πρωτότυπη Ducati DesertX Rally ήταν η πρωταγωνίστρια του Iron Road Prolog στο Erzbergrodeo 2023 με τον Antoine Meo που την ανέβασε στο πρώτο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία δικύλινδρων μοτοσυκλετών.

Διαβάστε επίσης – Brabus: “Αντίο” με την 1300 R Masterpiece Edition

Η νέα DesertX Rally έχει νέα γραφικά και έντονα στοιχεία από τον off road κόσμο. Το ψηλά τοποθετημένο μπροστινό φτερό εγγυάται λειτουργικότητα ακόμη και σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες οδήγησης. Η ανάρτηση της DesertX Rally έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίζει ακόμα και τα πιο δύσκολα εμπόδια, βελτιώνοντας την ήδη ισχυρή off-road ικανότητα της DesertX. Τόσο το πιρούνι όσο και το αμορτισέρ, έχουν μεγαλύτερες διαδρομές.


Στο μπροστινό μέρος, η DesertX Rally είναι εξοπλισμένη με νέες πλάκες αλουμινίου. Το ανεστραμμένο πιρούνι είναι ένα κλειστό KYB τύπου cartridge, μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες motocross και enduro. Αυτή η λύση περιλαμβάνει την πίεση του λαδιού μέσα στα αμορτισέρ για να αποφευχθεί η σπηλαίωση, διασφαλίζοντας έτσι μια ομοιογενή και συνεπή συμπεριφορά της μπροστινής ανάρτησης και την απαραίτητη στήριξη κατά τις πιο ακραίες χρήσεις.

Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για τη νέα sport Aprilia RS 457

Επιπλέον, για τη βελτίωση της ομαλότητας και της αντοχής στη φθορά, οι σωλήνες του πιρουνιού φέρουν επίστρωση Kashima και DLC. Η διαδρομή του τροχού αυξάνεται κατά 20 χλστ. φτάνοντας συνολικά τα 250 χλστ. Πίσω το αλουμινένιο ψαλίδι έχει διαφορετικό σημείο στήριξης σε σύγκριση με τη DesertX, με πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με μεγαλύτερο έμβολο για τη βελτίωση της συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας.

Η διαδρομή του πίσω τροχού αυξήθηκε επίσης κατά 20 χλστ., φτάνοντας συνολικά τα 240 χλστ.. Τέλος, για να βελτιωθεί ο χειρισμός στα πιο απαιτητικά εκτός δρόμου εδάφη, η DesertX Rally είναι εξοπλισμένη με ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού της Ohlins. Οι νέες αναρτήσεις επέτρεψαν στη DesertX Rally να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος, η οποία είναι τώρα 280 χλστ. (30 περισσότερα από τη DesertX.

Πάντα με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης εκτός δρόμου, η DesertX Rally είναι εξοπλισμένη με τροχούς συγκεκριμένου μεγέθους για εκτός δρόμου κίνηση, πιο στιβαρούς και ελαφρύτερους χάρη στη συμπαγή κατασκευή και τις κεντρικά τοποθετημένες ακτίνες από ανθρακούχο χάλυβα και ζάντες Takasago Excel.

Τέλος, για να υπογραμμιστεί η ευελιξία της DesertX Rally, όπως και της DesertX, προβλέπεται τριπλή πιστοποίηση για τα ελαστικά με τα Pirelli Scorpion Rally STR, ως γνήσιο προτεινόμενο εξοπλισμό. Για την ενίσχυση των εκτός δρόμου δυνατοτήτων της, είναι δυνατή η τοποθέτηση των Scorpion Rally, ενώ για όσους προτιμούν να οδηγούν τη μοτοσυκλέτα στην άσφαλτο, διαθέσιμα είναι τα Scorpion Trail II.

Χάρη στη χρήση εξαρτημάτων υψηλού επιπέδου, η DesertX Rally έχει στεγνό βάρος 203 κιλά, μόλις ένα κιλό περισσότερο από τη Desert X παρά την αύξηση του μήκους και του μεγέθους της ανάρτησης.

Η νέα DesertX Rally είναι εξοπλισμένη με τον δικύλινδρο Ducati Testastretta 11° 937 cc με desmo. Η μέγιστη ισχύς είναι 110 ίπποι στις 9.250 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή 92 Nm στις 6.500 σ.α.λ.. Τα 6 προγράμματα οδήγησης (Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro, Rally) καθώς και τα συστήματα Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC) και Ducati Wheelie Control (DWC) είναι σεταρισμένα σύμφωνα με το νέο πλαίσιο και για πιο απαιτητική εκτός δρόμου χρήση.

Η διαχείριση των ηλεκτρονικών λειτουργιών της DesertX Rally γίνεται μέσω έγχρωμης TFT οθόνης 5 ιντσών, τοποθετημένη κάθετα για να προσφέρει βέλτιστη ορατότητα ακόμα και όταν ο αναβάτης οδηγεί όρθιος. Αυτή η οθόνη έχει σχεδιαστεί ώστε να ενσωματώνει το σύστημα πολυμέσων Ducati που επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone, ενεργοποιώντας έτσι νέες λειτουργίες όπως έλεγχος μουσικής, διαχείριση κλήσεων και πλοήγηση Turn by Turn. Επιπλέον, η DesertX Rally προσφέρει τη Utility Bar ως στάνταρ εξοπλισμό για την τοποθέτηση του συστήματος πλοήγησης satnav.

Τα διαστήματα σέρβις για τη νέα DesertX Rally είναι κάθε 15.000 χλμ. ή 24 μήνες, με έλεγχο διάκενου βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ. και διαθέτει 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (4 Ever Ducati) Η νέα DesertX Rally θα είναι επίσης διαθέσιμη σε έκδοση 35 KW για κατόχους άδειας A2.

Η νέα DesertX Rally διαθέτει όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα για χρήση εκτός δρόμου στάνταρ, αλλά όσοι θέλουν να την εξατομικεύσουν μπορούν να το κάνουν επιλέγοντας από τον κατάλογο αξεσουάρ Ducati Performance. Για να επεκταθεί η αυτονομία, είναι δυνατή η τοποθέτηση ενός επιπλέον ρεζερβουάρ 8 λίτρων που εγγυάται σχεδόν 40% περισσότερα χιλιόμετρα, τέλεια ενσωματωμένο στη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας. Διατίθενται πλαϊνές θήκες αλουμινίου, οι οποίες, σε συνδυασμό με το top case, δίνουν στη μοτοσικλέτα συνολική χωρητικότητα φόρτωσης σχεδόν 120 λίτρων. Για ταξιδιώτες που δεν σταματούν ποτέ, υπάρχουν επίσης πρόσθετοι προβολείς LED και θερμαινόμενα grips.

Τα προστατευτικά κάγκελα προστατεύουν το ρεζερβουάρ και τον κινητήρα από πτώσεις ή κτυπήματα κατά τη χρήση εκτός δρόμου. Τέλος, οι λάτρεις που επιθυμούν να κάνουν την εικόνα της μοτοσυκλέτας τους ακόμα πιο αγωνιστική, μπορούν να επιλέξουν την πιστοποιημένη εξάτμιση Termignoni.

Η νέα Ducati DesertX Rally αναμένεται στην Ελλάδα τον Μάρτιο του 2024 και θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία από τον ερχόμενο Νοέμβριο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.