Το πρώτο βήμα στο μονοπάτι του εξηλεκτρισμού που έκανε η Alfa Romeo με τις ήπια υβριδικές Tonale Hybrid των 130 και 160 ίππων, συνεχίστηκε με την κορυφαία από πλευράς απόδοσης έκδοση Plug-in Hybrid Q4.
Διαβάστε επίσης: Το απόλυτο γκαράζ με super sedans… υπό κλίμακα (video)
Τώρα, με ένα πανίσχυρο σύστημα που σχεδιάστηκε για να συνδυάζει τη μέγιστη αποδοτικότητα με την ανάλογη σπορ δυναμική, η έκδοση Plug-in Hybrid Q4 ολοκληρώνει την γκάμα του μοντέλου και οδηγεί την Alfa Romeo στο μέλλον.
Για να το καταφέρει αυτό, ένας θερμικός και ένας ηλεκτρικός κινητήρας ενώνουν τις δυνάμεις τους στην κορυφαία Tonale και από κοινού συνθέτουν το πιο ενεργειακά αποδοτικό σύστημα κίνησης που έχει κατασκευάσει ποτέ η μιλανέζικη μάρκα.
Διαβάστε επίσης: Alfa Romeo 33 Stradale: Αποκάλυψη για το supercar των Ιταλών (+video)
Η συνεργασία του τούρμπο κινητήρα βενζίνης των 1,3 λίτρων με 180 ίππους που κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων, και του ηλεκτρικού των 122 ίππων και 250 Nm που είναι συνδεδεμένος στους πίσω, δίνει συνολική ισχύ που αγγίζει τους 280 ίππους και μέγιστη ροπή 270 Nm. Για τα 0-100 χλμ./ώρα η κορυφαία Tonale χρειάζεται 6,2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της φτάνει τα 206 χλμ./ώρα.
Μια ισχυρή ηλεκτρονική μονάδα είναι ο ακούραστος “μαέστρος” για το συντονισμό των δύο κινητήρων, με γνώμονα όχι μόνο τις υψηλές επιδόσεις αλλά επίσης τη βέλτιστη διαχείριση της ενέργειας άρα την οικονομία και το σεβασμό προς το περιβάλλον.
Να σημειωθεί ότι ο κινητήρας του ηλεκτρικού συστήματος που βρίσκεται υπό τάση 306 V τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου που έχει μικτή χωρητικότητα 15,5 kWh και 8ετή κάλυψη εγγύησης. Το ενεργειακό απόθεμα αυτό είναι επαρκές για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση έως 69 χλμ. με ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα σε μικτές συνθήκες, οπότε υποστηρίζει άνετα την καθημερινότητα χωρίς χρήση του θερμικού κινητήρα. Σε καθαρά αστικό περιβάλλον δε, η ηλεκτρική αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 82 χιλιόμετρα.
Ωστόσο η κορυφαία Tonale υπογραμμίζει το σπορ ταπεραμέντο με κάθε πτυχή της και όχι μόνο με τις ισχυρές επιδόσεις της. Ο λάτρης της σπορ οδήγησης θα απολαύσει την άριστη ρύθμιση της ανάρτησης που στην έκδοση Veloce έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, την απόλυτα ισορροπημένη κατανομή βάρους και το πιο γρήγορο τιμόνι στην κατηγορία των C-SUV, σύμφωνα με τους Ιταλούς.
Όπως και κάθε Tonale, η έκδοση Plug-in Hybrid Q4 αναπτύσσει μοναδικό κώδικα επικοινωνίας με τον οδηγό, ενώ τα συστήματά της φροντίζουν για τον τέλειο συνδυασμό απόλαυσης, άνεσης και ασφάλειας. Το αποδοτικό σύστημα τετρακίνησης Q4 ρυθμίζει συνεχώς τη δύναμη που καταλήγει στους εμπρός και τους πίσω τροχούς, δίνοντας απολαυστικό κράτημα και μέγιστη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, λαμβάνοντας υπ’ όψη αμέτρητες παραμέτρους και το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης.
Η ρύθμιση Natural αποτελεί τη χρυσή τομή για την καθημερινότητα, η Advanced Efficiency επιτυγχάνει τη μέγιστη χρήση και ανάκτηση ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ η Dynamic φέρνει στο απόλυτο επίκεντρο τον οδηγό και τονίζει ακόμα περισσότερο το σπορ DNA που κάθε Alfa Romeo διαθέτει, έξω από τα στεγανά των SUV όπως ορίζονταν έως σήμερα.
Η κορυφαία Tonale υπηρετεί με την ίδια ευκολία όχι μόνο την οδηγική τέρψη αλλά και τις καθημερινές ανάγκες, υλοποιώντας ένα απέριττο μίγμα σύγχρονης τεχνολογίας, ευρυχωρίας και υψηλής ποιότητας στην καμπίνα. Το εξελιγμένο ψηφιακό υπόβαθρο και το μοναδικό στιλ κρύβουν πίσω τους πάθος και έμπνευση, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός φροντίζει ώστε όλα να γίνονται εύκολα και αποτελεσματικά.
Η Tonale Plug-in Hybrid Q4 βάζει το τελευταίο λιθαράκι στη σύνθεση μιας πληρέστατης γκάμας με επιλογή πετρελαίου με 130 ίππους και δύο ήπια υβριδικές εναλλακτικές βενζίνης με 130 ή 160 ίππους και τιμή από 38.500 ευρώ ή 321 ευρώ τον μήνα. Η 4ετής εγγύηση για τα μηχανικά μέρη ισχύει σε κάθε περίπτωση, ενώ για τον εταιρικό χρήστη η έκδοση Plug-in Hybrid Q4 Sprint απαλλάσσεται από τον αντίστοιχο φόρο.