Έχοντας στην “πλάτη” του 33 χρόνια παραγωγής, πέντε διαφορετικές γενιές και 16 εκατ. πωλήσεις, το Renault Clio είναι ένα από τα πλέον επιτυχημένα και αγαπημένα μικρά αυτοκίνητα όλων των εποχών στη Γηραιά Ήπειρο.
Διαβάστε επίσης: Το Renault Express Van άμεσα ετοιμοπαράδοτο, σε προσφορά
Έπειτα και από την τελευταία και εκτεταμένη ανανέωση που δέχτηκε από τους ανθρώπους της Renault το Clio παρουσιάζεται καλύτερο και πιο ώριμο από ποτέ με το δυναμικό εξωτερικό φρεσκάρισμα να συμπληρώνεται από το ανανεωμένο εσωτερικό που εγκαινιάζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσαν της γαλλικής εταιρείας.
Με την ευρυχωρία και την προσφερόμενη άνεση να μην έχουν επηρεαστεί, το ανανεωμένο Clio φέρνει μαζί του πιο βιώσιμα υλικά για τις επενδύσεις της καμπίνας του, τα οποία παράγονται με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, ενώ το δέρμα λάμπει δια της απουσίας του.
Διαβάστε επίσης: Στην Ελλάδα το νέο Renault Megane E-Tech Electric (+τιμές)
Το νέο Clio προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη άνεση σε όλους τους επιβάτες του, χάρη στις αναβαθμισμένες τεχνολογίες που βελτιώνουν την ποιότητα της συμβίωσης για τον οδηγό και τους επιβάτες. Το σύστημα πολυμέσων Renault Easy Link, σε συνδυασμό με τις ρυθμίσεις Multi-Sense και τα 20 διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), εξασφαλίζουν μια εξαιρετικά διαισθητική εμπειρία σύμφωνα με τη Renault.
Τα συστήματα ασφάλειας του Clio χωρίζονται σε τρείς ενότητες: Οδήγηση, Παρκάρισμα και Ασφάλεια. Στα βασικά περιλαμβάνονται η ενεργή υποβοήθηση οδήγησης (Active Driver Assist), η κάμερα ορατότητας 360°, και το ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με αισθητήρες αναγνώρισης πεζών και ποδηλατών. Αυτό το ολοκληρωμένο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, κατατάσσει το νέο Clio μεταξύ των ασφαλέστερων αυτοκινήτων στην κατηγορία του.
Στην ελληνική αγορά το ανανεωμένο Clio θα είναι διαθέσιμο με τρεις κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης, diesel και διπλού καυσίμου (LPG) με κορυφαία έκδοση την full υβριδική.
Στη βασική του έκδοση με τον υπετροφοδοτούμενο κινητήρα του ενός λίτρου, ο οποίος αποδίδει 90 ίππους στις 4.500-5.000 σ.α.λ. και 160 Nm ροπής στις 2.000-3.750 σ.α.λ. Σε αυτή την έκδοση τα 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνονται σε 12,2 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει στα 174 χλμ./ώρα, ενώ η μικτή κατανάλωση κατά το πρότυπο WLTP βρίσκεται στα 5,2 λτ./100 χλμ.
Ακολουθεί η ισχυρότερη έκδοση του ίδιου μοτέρ που καταναλώνει και υγραέριο και αποδίδει 100 ίππους -με καύσιμο το LPG- στις 4.600-5.000 σ.α.λ. αλλά και 170 Nm ροπής στις 2.000-3.500 σ.α.λ. Εδώ η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,8 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει επίσης στα 174 χλμ./ώρα. Παράλληλα η μικτή κατανάλωση με καύσιμο το LPG είναι 7 λτ./100 χλμ. ή 5,6 λτ. βενζίνης.
Η έκδοση diesel φέρει το μοτέρ πετρελαίου των 1,5 λίτρων με την ισχύ να φτάνει στους 100 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και την ροπή να βρίσκεται στα 260 Nm στις 1.750-2.500 σ.α.λ. Και εδώ η τελική είναι 174 χλμ./ώρα ενώ για τα 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 11,4 δεύτερα, με την μικτή κατανάλωση να βρίσκεται στα 4,2 λτ./100 χλμ.
Η κορυφαία full υβριδική έκδοση του Clio αποδίδει 145 ίππους και για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 9,4 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να παραμένει στα 174 χλμ./ώρα και την μικτή κατανάλωση βενζίνης να βρίσκεται στα 4,2 λτ./100 χλμ.
Οι τιμές για το ανανεωμένο Renault Clio ξεκινούν από τα 20.570 ευρώ για την έκδοση με το 1.000άρη turbo κινητήρα των 90 ίππων, από τα 21.870 ευρώ για την έκδοση LPG διπλού καυσίμου των 100 ίππων, από τα 23.970 ευρώ για το μοντέλο με το diesel μοτέρ των 100 ίππων και από τα 28.670 ευρώ για την full υβριδική έκδοση E-Tech των 145 ίππων.
Το ανανεωμένο Clio είναι τώρα ετοιμοπαράδοτο, με δέσμευση τιμής, από 158 ευρώ το μήνα και με όφελος έως 3.000 ευρώ. Πλαισιώνεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, δωρεάν ασφάλιση για 6 μήνες και δωρεάν οδική βοήθεια για 3 χρόνια.