Ο λόγος για την “ɛ̃fini” η οποία αποτέλεσε μία… υπομάρκα της Mazda αποκλειστικά για την αγορά της Ιαπωνίας. Η ɛ̃fini δραστηριοποιήθηκε μεταξύ 1991 και 1997. Η ίδρυσή της ως επωνυμία εμφανίστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1980, όταν η Mazda διαφοροποίησε τα κανάλια πωλήσεών της στην ιαπωνική αγορά με την κυκλοφορία τριών νέων μαρκών.
Αυτές ήταν οι Autozam, Eunos και η ɛ̃fini. Πρόκειται για ένα πείραμα του μάρκετινγκ των Ιαπώνων, το οποίο ωστόσο έληξε άδοξα… Ο λόγος ήταν οι οικονομικές συνθήκες που είχαν διαμορφωθεί εκείνη την εποχή και οδήγησαν στην κατάρρευση της επονομαζόμενης “ιαπωνικής φούσκας” των τιμών των περιουσιακών στοιχείων το 1991.
Τα μοντέλα της ɛ̃fini χρησιμοποίησαν τους περισσότερους, αν όχι όλους, τους αντιπροσώπους που προηγουμένως υπάγονταν στην “Mazda Auto Store”. Το όνομά της ήταν γραμμένο με μια περισπωμένη πάνω από το πεζό ελληνικό “ε”.
Η ɛ̃fini ήταν προκειμένου να διαφοροποιηθεί ήταν προσανατολισμένη στην πολυτέλεια, σε αντίθεση με την πιο mainstream και πιο… διασκεδαστική μάρκα Eunos, την… παραδοσιακή Mazda και τη βασική Autozam. Στους περισσότερους εκτός Ιαπωνίας η ɛ̃fini έγινε γνωστή τοποθετώντας τα σήματά της στο RX-7, το οποίο στην ούγια ωστόσο έγραφε “Mazda”.
Όσον αφορά στα μοντέλα που κυκλοφόρησαν με το λογότυπό της, αυτά ήταν τα εξής:
ɛ̃fini MS-6 hatchback — 1991–1994 (βασισμένο στο Mazda 626)
ɛ̃fini MS-8 sedan — 1992–1997 (το μοναδικό μοντέλο αποκλειστικά για τη μάρκα)
ɛ̃fini MS-9 sedan — 1991–1993 (Mazda Sentia)
ɛ̃fini RX-7 coupe — 1991–1997 (rebaged Mazda RX-7)
ɛ̃fini MPV minivan — 1991–1997 (rebaged Mazda MPV)