Η Porsche Cayenne έπαψε εδώ και χρόνια να είναι το αυτοκίνητο εκείνο που έβαζε άθελά του τους φίλους της μάρκας να λογομαχούν για το αν και κατά πόσο θα έπρεπε η Porsche να έχει ένα SUV στην γκάμα της. Αυτό συνέβη με την πρώτη γενιά και εν τέλει η επιτυχία της ήταν τέτοια που δεν άφησε και πολλά περιθώρια στους αμφισβητίες. Εξάλλου χάρη στην Cayenne η Porsche κατάφερε να βγει από μία δύσκολη, οικονομικά εποχή.
Τα χρόνια πέρασαν και πλέον έχουμε φτάσει στην τρίτη γενιά Porsche Cayenne, με την οικογένεια του μοντέλου να υποδέχεται και νέο μέλος. Αυτό δεν είναι άλλο από την έκδοση Cayenne Coupe, η οποία παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα.
Όπως είναι λογικό για μία κουπέ έκδοση, το σχεδιαστικό ενδιαφέρον εντοπίζεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, το οποίο έχει και τις εντονότερες διαφορές. Εκεί παρατηρούμε την έντονη κλίση της οροφής, που είναι και το χαρακτηριστικό που δικαιολογεί την ονομασία Coupe. Τα φώτα είναι ελαφρώς πιο λεπτά, η αεροτομή οροφής έχει έντονη παρουσία, ενώ ανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας, που πλέον φιλοξενεί και την πινακίδα. Στάνταρ για την Porsche Cayenne Coupe είναι η γυάλινη, πανοραμική οροφή, η οποία προαιρετικά μπορεί να είναι από ανθρακονήματα (αποκλειστικά για την Cayenne Coupe) αλλά και η πτυσσόμενη πίσω αεροτομή (βρίσκεται ακριβώς πάνω από τα φώτα) που εκτείνεται κατά 130 χλστ. πάνω από τα 90 χλμ./ώρα.
Ελαφρώς πιο έντονη κλίση έχει και το εμπρός παρμπρίζ, σε σχέση πάντοτε με την κανονική Cayenne. Προφανώς και οι πίσω πόρτες είναι ανασχεδιασμένες (καθώς μιλάμε για τετράθυρο αμάξωμα), ενώ το ίδιο ισχύει και για τα πίσω “φτερά”. Το μήκος του αμαξώματος της Porsche Cayenne Coupe είναι στα 4.939 χλστ. το πλάτος στα 2.194 χλστ. και το ύψος στα 1.653 χλστ. Το μεταξόνιό της είναι 2.895 χλστ.
Στο εσωτερικό της Porsche Cayenne Coupe δεν υπάρχουν ιδιαίτερες σχεδιαστικές αλλαγές, καθώς σε γενικές γραμμές ακολουθεί την εμφάνιση της καμπίνας της Cayenne και φυσικά τα ποιοτικά στάνταρ της. Δεν ισχύει όμως το ίδιο και με την εκμετάλλευση χώρων, καθώς η χαμηλότερη γραμμή οροφής (κατά 20 χλστ.) έκανε αναγκαία και την αλλαγή της θέσης του πίσω καθίσματος, το οποίο είναι τοποθετημένο πιο χαμηλά κατά 30 χλστ. έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ο αναγκαίος “αέρας” για το κεφάλι των επιβατών. Όσον αφορά τον χώρο αποσκευών, αυτός είναι στα 625 λίτρα και με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος φτάνει στα 1.540 λίτρα.
Όσον αφορά τις εκδόσεις κινητήρων της Porsche Cayenne Coupe, αρχικά το γερμανικό SUV θα είναι διαθέσιμο ως… απλό και ως Turbo. Η… απλή Porsche Cayenne Coupe κάτω από το καπό της θα έχει τον 3.0 V6 με 340 ίππους και 450 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δλ. τελική ταχύτητα 243 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 9,3 λίτρα/100 χλμ.), ενώ η Porsche Cayenne Turbo θα παίρνει πνοή από τον 4.0 λτ. V8 απόδοσης 550 ίππων και 770 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. τελική ταχύτητα 286 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 11,3 λίτρα/100 χλμ.).
Πιο κάτω μπορείτε να απολαύσετε το νέο γερμανικό SUV σε πέντε διαφορετικά videos.