Ειδικότερα, η Abarth και η Stellantis Motorsport -ο βραχίονας που υπάρχει πίσω από κάθε αγωνιστική δραστηριότητα του ομίλου- ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους, που αποσκοπεί στο να θέσει νέα δεδομένα για τον κόσμο της ηλεκτροκίνησης και εκφράζεται με τη δημιουργία του πιο ισχυρού Abarth στην ιστορία της μάρκας.
Διαβάστε επίσης: Το θρυλικό Abarth 595 γίνεται 60 ετών
Η σύμπραξη της Abarth με την Stellantis Motorsport απέδωσε την πλατφόρμα Perfo-eCMP που αποτελεί μια συνολικά αναβαθμισμένη εκδοχή της eCMP, υπό το σπορ πρίσμα.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση κάθε εξάρτημα του νέου μοντέλου που ετοιμάζεται έχει μελετηθεί, βελτιωθεί και ρυθμιστεί από τους καλύτερους μηχανικούς και δοκιμαστές της Abarth και της Stellantis Motorsport, με γνώμονα ασφαλώς το καλύτερο δυνατό σπορ αποτέλεσμα.
Παράλληλα ο κινητήρας και η ανάρτηση συνθέτουν ένα πακέτο υψηλών επιδόσεων που εγγυάται τον καλύτερο συνδυασμό κρατήματος, αίσθησης και σταθερότητας. Ή με άλλα λόγια, τη συναρπαστική οδηγική αίσθηση κάτω από όλες τις συνθήκες.
Διαβάστε επίσης: Το “ιερόσυλο” Abarth 131 που έκαιγε… diesel και κέρδιζε!
Σαν κερασάκι, το νέο Abarth θα διαθέτει και ένα μοναδικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ειδικά εξελιγμένο και προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Το ισχυρότερο Abarth όλων των εποχών θα κινείται από ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 240 ίππων, ενώ την επιβράδυνση αναλαμβάνει ένα σύστημα πέδησης με μεγάλους δίσκους και δαγκάνες για ισχυρό φρενάρισμα με αντοχή στη σκληρή χρήση.
Από την αγωνιστική τεχνογνωσία επωφελούνται επίσης τα ελαστικά του νέου μοντέλου. Χρησιμοποιώντας μαλακή σύνθεση στην εξωτερική άκρη και τη μέση του πέλματος, εξασφαλίζουν το μέγιστο δυνατό κράτημα χωρίς υψηλή φθορά, ενώ το ενσωματωμένο στο πέλμα φιλμ πολυουρεθάνης μειώνει το θόρυβο κύλισης κατά 20%.
Όσο για την καμπίνα, το ενδιαφέρον σύμφωνα με την Abarth κεντρίζουν τα καθίσματα με τα αγωνιστικά γονίδια που παράλληλα παραμένουν άνετα ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Συντίθενται από 4 διαφορετικά είδη αφρού και το σχήμα τους εξασφαλίζει όλη την απαιτούμενη πλευρική στήριξη στις στροφές.