Δέκα χρόνια μετά την κυκλοφορία της στην αγορά η Porsche Macan είναι πλέον σχεδόν έτοιμη να παρουσιαστεί στη δεύτερη γενιά της, αυτήν τη φορά ως αμιγώς ηλεκτρική και ως το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιει τη νέα πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE).
Διαβάστε επίσης: Η ηλεκτρική Porsche πέρασε το Tesla Model S στο Nurburgring, αλλά δεν έκανε ρεκόρ!
Ο παραπάνω είναι και ο λόγος που η Γερμανοί έχει δημιουργήσει ένα απαιτητικό πρόγραμμα δοκιμών για τα πρωτότυπά τους και δίνουν μεγάλη σημασία στις δοκιμές υπό πραγματικές συνθήκες χρησιμοποιώντας καμουφλαρισμένα μοντέλα.
Ταυτόχρονα, οι προσομοιώσεις τόσο σε εικονική πραγματικότητα όσο και στην αεροδυναμική σήραγγα παρέχουν όλο και πιο ακριβή αποτελέσματα αποκτώντας ολοένα σημαντικότερο ρόλο στις δοκιμές. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο στην προσπάθεια να γίνει μια νέα Porsche όχι μόνο πιο σπορ αλλά και πιο αποδοτική.
Διαβάστε επίσης: Όταν ο Keanu Reeves ψώνιζε το χριστουγεννιάτικο δέντρο με… Porsche!
Η Porsche δημιούργησε τη νέα Macan εστιάζοντας ιδιαίτερα στη δυναμική οδήγηση που χαρακτηρίζει την Porsche, αλλά και σε μια οικεία αίσθηση ελέγχου του οχήματος. Αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά κατέχουν κεντρική θέση στο πλαίσιο των δοκιμών της γερμανικής εταιρείας.
Κατά τις δοκιμές αντοχής η προσομοίωση της διάρκειας ζωής του οχήματος πραγματοποιείται κάτω από ιδιαίτερα σκληρές συνθήκες λειτουργίας που λίγοι μόνο πελάτες θα συναντήσουν. Μέχρι σήμερα, τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα της πλήρως ηλεκτρικής Macan έχουν διανύσει πάνω από τριάμισι εκατομμύρια χιλιόμετρα σε πίστες δοκιμών και δημόσιους δρόμους.
Για τον έλεγχο της συνέργειας όλων των ενεργών στοιχείων οδήγησης κάτω από ακραίες κλιματικές και άλλες συνθήκες, τα πρωτότυπα δοκιμάζονται σε κάθε γωνιά του πλανήτη, σύμφωνα με την Porsche, σε θερμοκρασίες από μείον 30 έως και συν 50 βαθμούς Κελσίου.