Δοκιμή Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS

Δοκιμάζουμε το νέο Honda Civic με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 i-DTEC απόδοσης 120 ίππων και το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Honda λάνσαρε κάπως ανορθόδοξα είναι η αλήθεια το νέο Civic, καθώς καθυστέρησε αρκετά να ξεκινήσει την διάθεση της πετρελαιοκίνητης έκδοσης, που τελικά έκανε την εμφάνισή της μετά ακόμη και από το Civic Type R.

Το καλό το πράγμα αργεί όμως… και τελικά αυτό είναι κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του πετρελαιοκίνητου Civic, που καθυστέρησε για συγκεκριμένο λόγο. Και αυτός δεν ήταν άλλος από το να εναρμονιστεί με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων που τέθηκαν σε ισχύ παγκοσμίως. Έτσι, οι μηχανικοί της Honda έκαναν τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου το μοντέλο τους να πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές. Εμείς, είχαμε το αυτοκίνητό στην διάθεσή μας στην πετρελαιοκίνητη έκδοση Elegance με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων (διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων εννέα σχέσεων) και πιο κάτω μπορείτε να διαβάσετε τα πάντα για αυτό.

Εμφάνιση με προσωπικότητα


Η εμφάνιση του Honda Civic και στην πετρελαιοκίνητη έκδοση δεν περνά απαρατήρητη. Δεν έχει αλλαγές σε σχέση με τις εκδόσεις βενζίνης και αυτό δεν είναι κακό, καθώς μιλάμε για ένα αρκετά ιδιαίτερο σχέδιο. Ούτε διακριτικά δεν υπάρχουν που να υποδηλώνουν πως πρόκειται για πετρελαιοκίνητη έκδοση. Οι διαστάσεις του φυσικά δεν κρύβονται, με το μήκος του να είναι στα 4.518 χλστ. τη στιγμή που πλάτος και ύψος είναι στα 2.076 και 1.434 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του είναι στα 2.697 χλστ. Βασικά σημεία της αισθητικής του είναι το εμπρός μέρος με τα LED φώτα και τη μαύρη μάσκα, που σε συνδυασμό με τις γραμμές του προφυλακτήρα δημιουργούν ένα αρκετά δυνατό look. Πίσω ξεχωρίζει από τον σχεδιασμό των φώτων, την ύπαρξη τρίτου φωτός φρένων το οποίο διαχωρίζει το παρμπρίζ σε άνω και κάτω μέρος και την αεροτομή οροφής.

Πρακτικό εσωτερικό, γεμάτο τεχνολογία

Το εσωτερικό του Honda Civic αν και μονότονο χρωματικά, σε κερδίζει με την τεχνολογία που… κουβαλάει, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την οθόνη του συστήματος πολυμέσων αλλά και την ευρυχωρία του. Στον τελευταίο τομέα η Honda παραδοσιακά δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα και το συγκεκριμένο Civic δεν αποτελεί εξαίρεση. Το μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας έχει αρκετό χώρο για τέσσερις ενήλικες (χωράει και πέμπτος με παραχωρήσεις), ενώ υπάρχουν αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα. Τα υλικά είναι ποιοτικά και με συναρμολόγηση που πείθει για την ανθεκτικότητά της στο χρόνο. Όσον αφορά τον χώρο αποσκευών, αυτός είναι στα 478 λίτρα και με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος φτάνει στα 1.267 λίτρα (κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών υπάρχει επιπλέον αποθηκευτικός χώρος 64 λίτρων). Κορυφαία όμως είναι και η εκμετάλλευση του χώρου στο υποβραχιόνιο, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει ακόμη και ψηλό μπουκάλι 1 1/2 λίτρου, ενώ οι ποτηροθήκες του είναι αποσπόμενες.

Απολαυστικό μοτέρ

Το νέο Honda Civic 1.6 i-DTEC διατηρεί εξοπλίζεται και πάλι με τον πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και των 300 Nm στις 2.000 σ.α.λ. ο οποίος όμως είναι βελτιωμένος, όπως προείπαμε. Αυτό στην πράξη σημαίνει μείωση των εσωτερικών τριβών του, μειωμένη απώλεια θερμότητας, καλύτερη απόκριση στο γκάζι και μειωμένους κραδασμούς. Το μοτέρ χαρίζει στο Honda Civic 0-100 χλμ./ώρα σε 10,0 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 201 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωσή του είναι στα 4,5 λίτρα/100 χλμ. Στην πράξη αποδεικνύεται πρόθυμο ακόμη και από χαμηλό ρυθμό περιστροφής, ενώ είναι αρκετά εύστροφο για πετρελαιοκίνητο σύνολο, ενώ και τα χαρακτηριστικά λειτουργία του είναι αρκετά ποιοτικά.

Οδική συμπεριφορά για σεμινάριο

Αυτή την φορά οι μηχανικοί της Honda τα κατάφεραν καλύτερα από ποτέ. Όχι ότι τις προηγούμενες είχαν αποτύχει. Απλώς, αυτό το Honda Civic καταφέρνει να αναδεικνύει τον δυναμικό οδικό χαρακτήρα του, χωρίς σε καμία περίπτωση να θυσιάζει άνεση και ποιότητα κύλισης. Ειδικά η τελευταία είναι από τις καλύτερες που συναντάμε στην κατηγορία. Η ανάρτηση δεν προβληματίζεται ακόμη και σε κακό οδόστρωμα, χωρίς μάλιστα να επιτρέπει τις κλίσεις στο αμάξωμα. Το τιμόνι είναι άμεσο και με αρκετή πληροφορία, τα φρένα ισχυρά και με προοδευτικό πεντάλ, ενώ για ακόμη μία φορά ο επιλογέας ταχυτήτων έχει κορυφαία αίσθηση με σαφές κούμπωμα και μικρές διαδρομές.

Το Honda Civic με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 i-DTEC διατίθεται σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο, τις Comfort και Elegance με τιμές 22.120 ευρώ και 25.250 ευρώ. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος καθώς ακόμη και στην έκδοση Comfort περιλαμβάνει τις καθιερωμένες ηλεκτρικές ευκολίες, όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικές ασφάλειας, Adaptive Cruise Control, θερμαινόμενα καθίσματα και σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών και πλοήγηση Garmin.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]