Το Renault Master τώρα διαθέσιμο και ως ψυγείο

Έπειτα και από τη συνεργασία της ελληνικής αντιπροσωπείας της Renault με τη Thermo King Hellas, το Renault Master είναι διαθέσιμο και ως ψυγείο.
Renault Master διαθέσιμο σε ψυγείο στην Ελλάδα

Συγκεκριμένα η Thermo King Hellas, η οποία εξειδικεύεται και δραστηριοποιείται στον συγκεκριμένο τομέα από το 1988 μετασκεύασε σε ψυγεία τρία Renault Master, με αμάξωμα προδιαγραφών L2H2.

Διαβάστε επίσης -Νέο Renault 5: Τι πρέπει να γνωρίζεις για το νέο μικρό γαλλικό μοντέλο

Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία η συνεργασία με την εν λόγω εταιρεία μετασκευών εγγυάται ότι τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι υψηλών προδιαγραφών, όπως και η ποιότητα των εργασιών, κάτι που φαίνεται και από τις λεπτομέρειες της μετασκευής.

Πιο συγκεκριμένα, η μόνωση της καρότσας υλοποιήθηκε με πάνελ τα οποία είναι κατασκευασμένα σε πρέσα κενού τύπου CNC, ώστε να εξασφαλίζεται η απουσία αέρα στην μόνωση και το πολυεστερικό φύλλο, για τέλεια συγκόλληση.

Διαβάστε επίσης: Το νέο 9θέσιο Renault Trafic Combi διαθέσιμο στην Ελλάδα

Το πάχος της μόνωσης είναι 50 χλστ. με κορυφαίο συντελεστή θερμοπερατότητας των πάνελ. Το εσωτερικό περίβλημα των πάνελ είναι κατασκευασμένο με πολυεστερικό φύλλο πάχους 1,8 χλστ., κατάλληλο για να έρχεται σε επαφή με τρόφιμα.

Το πάνελ του πατώματος αποτελείται από πολυουρεθάνη, κόντρα πλακέ (κατάλληλο για επαφή με τρόφιμα), πολυεστερική ρητίνη, ενισχυμένη με ίνες fiber-glass και τελική επίστρωση gel coat, για πλήρη στεγανοποίηση του πατώματος.

Όλες οι σφραγίσεις εσωτερικά γίνονται με πολυουρεθανική αρμόκολλα, που είναι κατάλληλη για να έρχεται σε επαφή με τρόφιμα. Η μόνωση διαθέτει καλούπια πίσω πορτών για καλύτερη ψύξη, ειδικά για τις χαμηλές θερμοκρασίες. Στην οροφή γίνεται ειδική ενίσχυση για τις τοποθετήσεις των ψυκτικών μηχανημάτων.

Στη συγκεκριμένη παραγγελία, χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά σε Master στην Ελλάδα, ειδικού τύπου χωνευτά καλούπια οροφής, που επιτρέπουν την τοποθέτηση των ψυκτικών μηχανημάτων μέσα στην οροφή, προσφέροντας έτσι ευελιξία στο χρήστη, σε θέματα που αφορούν τον περιορισμό ύψους του van.

Όσον αφορά στην ψυκτική μονάδα, αυτή δίνει τη δυνατότητα ψύξης, συντήρησης και κατάψυξης χωρίς πρίζα, με αυτόματο defrost, ενώ καλύπτει θερμοκρασίες έως και μείον 20 βαθμούς Κελσίου, για μεγάλα van, μεσαίων και μακριών μεταξονίων. H εγγύηση της μόνωσης καλύπτεται με τρία (3) χρόνια καλής λειτουργίας.

Το Master εξοπλίζεται με κινητήρα πετρελαίου Blue dCi Twin Turbo 2,3 λίτρων, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές Euro 6D Full και αποδίδει 135 ίππους και 360 Nm ροπής και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Θα το βρείτε ετοιμοπαράδοτο στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων Renault σε όλη την Ελλάδα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εντυπωσιακή πορεία καταγράφει το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2025 και οι αριθμοί του εργοστασίου το επιβεβαιώνουν......
Ανάμεσα στα 100 οχήματα είναι και το Renault Clio Williams! Δείτε για ποιον λόγο η γαλλική εταιρεία προχωρά σε δημοπρασία......
"130 χρόνια Μεταφορές" γιορτάζουν οι Γερμανοί που παρουσίασαν το παλιότερο στον κόσμο λειτουργικό όχημα διανομών δίπλα στο επόμενης γενιάς van τους....
Εκατοντάδες χιλιόμετρα με πλήρες φορτίο κατόρθωσε να διανύσει αυτό το επαγγελματικό van χωρίς να χρειαστεί να φορτίσει ξανά την μπαταρία του....
Η Renault προσφέρει τώρα και επαγγελματική έκδοση για το μικρό ηλεκτρικό της μοντέλο, μια λύση που ταιριάζει στους επαγγελματίες που θέλουν ευελιξία στο αστικό τοπίο....
Τα diesel μοντέλα είναι λίγα στην αγορά! Αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο "πουλάει" περισσότερο με κινητήρα πετρελαίου......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής