Τα τρακτέρ Frutteto της SAME (Società Accomandita Motori Endotermici), τα οποία αντιπροσωπεύονται στη χώρα μας από τη Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. δέχθηκαν μια πληθώρα αλλαγών για το 2024 με στόχο να γίνουν ακόμη πιο αποδοτικά στις εργασίες που μπορούν να εκτελέσουν.
Διαβάστε επίσης – Nissan: Με 30 νέα μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια!
Ανάμεσα στις σημαντικές αλλαγές είναι η πιστοποίηση HVO που φέρουν πλέον οι κινητήρες FARMotion 35 και 45, οι οποίοι μπορούν να λειτουργήσουν έχοντας ως καύσιμο το υδρογονωμένο φυτικό έλαιο.
Tα τρακτέρ της ιταλικής εταιρείας φέρουν επίσης νέο κιβώτιο που ενσωματώνει στη σχεδίασή του το PowerShuttle και επιτρέπει αλλαγή κατεύθυνσης χωρίς συμπλέκτη, ενώ το σύστημα SenseClutch επιτρέπει τη ρύθμιση της απόκρισης στην αλλαγή κατεύθυνσης σε 5 στάδια.
Διαβάστε επίσης: Το Renault Master τώρα διαθέσιμο και ως ψυγείο
Παράλληλα η νέα λειτουργία Stop&Go επιτρέπει στον χειριστή να σταματήσει το τρακτέρ και να συνεχίσει την οδήγηση χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του φρένου χωρίς συμπλέκτη, ενώ το ComfortClutch δίνει τη δυνατότητα εμπλοκής του συμπλέκτη πατώντας ένα μπουτόν στον επιλογέα. Τo κιβώτιο φέρει HML Powershift 3 βημάτων με 45 εμπρόσθιες και 45 όπισθεν.
Η σειρά Frutteto ξεχωρίζει για την ανεξάρτητη ανάρτηση στον εμπρός άξονα ActiveDrive με Adaptive-Damping, Active Self-Levelling, Anti-Dive, Anti-Roll και DTC (Differential Traction Control).
Φέρουν επίσης πλήρως ενσωματωμένο εμπρός PTO και εμπρός ανυψωτικό με ικανότητα ανύψωσης 2,1 τόνων, αλλά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω ανυψωτικό με σύστημα απόσβεσης κραδασμών και εξωτερικά χειριστήρια στα πίσω φτερά.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται δεξιός υδραυλικός σύνδεσμος και υδραυλικοί σταθεροποιητές με δυνατότητα ρύθμισής τους μέσω των εξωτερικών χειριστηρίων στα πίσω φτερά όπως και έως και 10 πίσω υδραυλικά κυκλώματα και 4 υδραυλικοί σύνδεσμοι στην μέση.