“Flyover” Θεσσαλονίκης: Διαταγή για αναστολή των εργασιών – Η απόφαση του ΣτΕ

Με την προσωρινή διαταγή πρέπει να παύσουν από σήμερα κιόλας όλες οι εργασίες που εκτελούνται στην περιφερειακή της Θεσσαλονίκης...
flyover

Προσωρινή διαταγή για παύση κάθε εργασίας που σχετίζεται με την κατασκευή του “Flyover” Θεσσαλονίκης έως ότου συζητηθούν οι αιτήσεις ακύρωσης του έργου δημοσίευσε το Συμβούλιο της Επικρατείας. Πρόκειται για μία διαταγή που έρχεται μετά από τις προσφυγές του Συνδέσμου Κατοίκων Κωνσταντινοπουλιτών, του Συλλόγου Προστασίας Σεϊχ Σου και του Συλλόγου Δρομέων Θεσσαλονίκης.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η τοπική ιστοσελίδα “voria.gr”, η αίτηση ακύρωσης των έργων επικαλείται την έλλειψη οριστικής κυκλοφοριακής μελέτης αλλά και θέματα που αφορούν τη διασφάλιση της ελεύθερης κίνησης οχημάτων εκτάκτου ανάγκης στον περιφερειακό, όπως τα οχήματα του ΕΚΑΒ και τα πυροσβεστικά οχήματα. Επιπλέον, γίνεται λόγος εργασίες γεώτρησης σε ρέματα του Σέιχ Σου, που θα δημιουργήσουν σημαντικές βλάβες στο δάσος.

Οι φορείς που προσέφυγαν κατά της κατασκευής του flyover θα παραχωρήσουν συνέντευξη τύπου την Τετάρτη 10 Απριλίου 2024, και ώρα 13:00 μ.μ. στην Αίθουσα Νερού του Δημαρχιακού Μεγάρου Θεσσαλονίκης.

Τι είναι ο “Flyover” της Θεσσαλονίκης;
Ουσιαστικά πρόκειται για έναν εναέριο αυτοκινητόδρομο που θα κατασκευαστεί στο ανατολικό τμήμα της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης. Είναι ένα έργο που υπόσχεται να δώσει νέες δυνατότητες στις μετακινήσεις και το κόστος του φτάνει τα 480 εκατ. ευρώ.
Με την ολοκλήρωση των έργων, η Περιφερειακή Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει ένα σύγχρονο διαμπερή υπερυψωμένο σε μεγάλο τμήμα του άξονα που θα ξεκινά από το ύψος του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου και θα τερματίζει στο ύψος του Αεροδρομίου. Θα έχει 2+2 λωρίδες ανά κατεύθυνση.

Το έργο έχει συνολικό μήκος 13 χιλιόμετρα, ειδικότερα (α) το τμήμα από Α/Κ Κ5 έως την περιοχή του Νοσοκομείου «ΓΕΝΕΣΙΣ» με μήκος 9,5 χλμ. προβλέπεται να αναβαθμιστεί με την προσθήκη Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (ΥΤΛ), (β) το τμήμα «ΓΕΝΕΣΙΣ» – Α/Κ Κ12, μήκους 3,5 χλμ. προβλέπεται να διευρυνθεί κατά μία λωρίδα ανά κατεύθυνση (οκτώ από έξι λωρίδες συνολικά).

Ο νέος “flyover” αυτοκινητόδρομος θα δημιουργήσει καλύτερη σύνδεση με το αεροδρόμιο της πόλης που συνεχώς αναπτύσσεται, αλλά και με τις διαδρομές προς νότια Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική. Μαζί με το έργο του Μετρό είναι οι μεγαλύτερες παρεμβάσεις για την βελτίωση της κυκλοφορίας και της αστικής κινητικότητας στην Θεσσαλονίκη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Έχουν περάσει 15, ακόμη και 20 χρόνια από την κατασκευή πολλών τμημάτων της", ανέφερε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών......
Διέλευση αποκλειστικά με epass ή με πληρωμή σε αυτόματα μηχανήματα! Ποιος αυτοκινητόδρομος της χώρας το εφάρμοσε......
Το τελευταίο τμήμα του αυτοκινητόδρομου παραδόθηκε στους πολίτες! Δείτε πόσο κόστισε το έργο......
Μια πρωτοβουλία που ενισχύει τη δυναμική ανάπτυξη του τομέα των logistics στην Ελλάδα! Δείτε τις νέες εγκαταστάσεις......
"Ο Αυτοκινητόδρομος είναι σχεδόν έτοιμος, στις 4 Δεκεμβρίου παραδίδεται στην κυκλοφορία", ανέφερε ο Υπουργός Υποδομών......
Ένα έργο προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ αναβαθμίζει ριζικά τον οδικό χάρτη της Αττικής! Τα οφέλη που θα φέρει ο τριπλός κόμβος Σκαραμαγκά......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Download contains Social Image crop 4742x2500. With Talent.
Cars outlined below:
P1: GLC X253 (Hero)
P2: A-Class Hatchback W177
P3: GLA H247
P4: GLB X247
P5: E-Class Estate S213
P6: E-Class Saloon W213
P7: C-Class Estate S205
P8: C-Class Saloon W205

Ετοιμοπαράδοτες Mercedes-Benz με ένα κλικ και με όφελος τιμής

υβριδικά αυτοκίνητα

“Σάρωσαν” τα υβριδικά αυτοκίνητα στο 11μηνο του 2025 – Τα επιλέγει ένας στους δύο

test_dongfeng_box11

Δοκιμάζουμε το πρώτο μοντέλο της Dongfeng στην Ελληνική αγορά