Το θρυλικό off-road της Mercedes για πρώτη φορά ηλεκτρικό

Μετά 45 χρόνια ιστορίας, το γερμανικό "περιπετειώδες" μοντέλο αποκτά αμιγώς ηλεκτρική έκδοση! Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά...
Mercedes-Benz G580

Λίγα αυτοκίνητα έχουν ταυτιστεί τόσο πολύ με την περιπέτεια και τις εκτός δρόμου διαδρομές. Ένα εξ’ αυτών είναι η Mercedes G-Class, η οποία για πρώτη φορά στην ιστορία της έγινε αμιγώς ηλεκτρική. Πάμε να την γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Δείτε επίσης: Πιο προσιτή η Mercedes GLA στις νέες εκδόσεις Style

Ξεκινάμε ασφαλώς από το αμιγώς ηλεκτρικό της σύστημα, μιας και εκεί εντοπίζεται το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Στην περίπτωση της Mercedes-Benz G580, όπως ονομάστηκε από τους Γερμανούς, το αμάξωμα κινείται με την βοήθεια τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων (ένας για κάθε τροχό). Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 587 ίππους και η ροπή φτάνει στην εντυπωσιακή τιμή των 1.164 Nm. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 3.085 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα.

Πάμε και στην μπαταρία ιόντων λιθίου δύο επιπέδων, η οποία είναι ενσωματωμένη μέσα στο πλαίσιο τύπου σκάλας της ηλεκτρικής Mercedes G-Class. Έτσι, εξασφαλίζεται χαμηλό κέντρο βάρους, αλλά εξασφαλίζεται και η μέγιστη προστασία. Η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 116 kWh, αριθμός που εξασφαλίζει μία αυτονομία της τάξης των 473 χιλιομέτρων σύμφωνα με το WLTP. Όσο για την φόρτιση, η μέγιστη ισχύς αγγίζει τα 200 kW. Σε τέτοια περίπτωση, αρκούν 32 λεπτά για μία πλήρωση από το 10 έως το 80%.

Παραμένει η έμφαση στις εκτός δρόμου διαδρομές
Κατά την ανάπτυξη της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής G-Class δόθηκε μεγάλη έμφαση στις εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου. Το πλαίσιο τύπου σκάλας έχει ενισχυθεί στην περίπτωση του ηλεκτρικού μοντέλου διατηρώντας το συνδυασμό της ανεξάρτητης μπροστινής ανάρτησης με διπλά ψαλίδια και του άκαμπτου πίσω άξονα. Ο πίσω άξονας είναι σχεδίασης De Dion και έχει ανακαινιστεί πλήρως. Αξίζει να αναφέρουμε ενδεικτικά και τις χαρακτηριστικές off road γωνίες:

Οι ακόλουθες ιδιότητες εκτός δρόμου μιλούν από μόνες τους:
– Γωνία προσέγγισης 32°
– Γωνία αναχώρησης 30,7°
– Γωνία ράμπας 20,3°

Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τουλάχιστον στα 250 χλστ., ενώ το μέγιστο βάθος διέλευσης της ηλεκτρικής G-Class για νερό και λάσπη αγγίζει τα 850 χλστ. Κλείνοντας αξίζει να αναφερθούμε και στο πρόγραμμα οδήγησης “Rock”, το οποίο προσφέρει τα γνωστά “αργά” (LOW RANGE) με μια αναλογίας μετάδοσης 2:1. Σε αυτή την περίπτωση, το αυτοκίνητο μπορεί να προσπεράσει ευκολότερα τα εμπόδια και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 25 χλμ./ώρα.

Η ολοκαίνουργια Mercedes-Benz G580 θα είναι διαθέσιμη στη Γερμανία από το ποσό των 142.621 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Mercedes δημιουργεί την ψηφιακή εμπειρία αγοράς, προσφέροντας διαφάνεια, ταχύτητα και πραγματικό οικονομικό όφελος σε όσους κάνουν το επόμενο βήμα με ένα κλικ!...
Ένα SUV που δίνει έμφαση στην πρακτικότητα προσφέροντας 7θέσια διάταξη στο εσωτερικό! Δείτε τη νέα γενιά της Mercedes GLB......
Είναι ήδη διαθέσιμη ως ηλεκτρική και σύντομα θα προσφέρεται και ως "ανοιχτή"! Δείτε τις πρώτες εικόνες της Mercedes G-Class Cabriolet......
Η νέα γενιά της Mercedes CLA είναι πλέον διαθέσιμη και στο ελληνικό κοινό, σε υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Δείτε τις τιμές της....
Πώς το Mercedes 35 hp του 1900 έγινε το πρώτο σύγχρονο αυτοκίνητο, εγκαινίασε τον σχεδιασμό των Mercedes-Benz και καθόρισε την εξέλιξη της αυτοκίνησης. Η συναρπαστική...
Ένας θρύλος την αγόρασε ως καινούρια, ένας δεύτερος θρύλος την υπέγραψε στο μηχανοστάσιο! Ένα "αστέρι" άλλαξε χέρια και τα χρήματα ήταν πολλά!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Keanu Reeves

Όταν ο Keanu Reeves ψώνιζε το δέντρο Χριστουγέννων… με Porsche!

Download contains Social Image crop 4742x2500. With Talent.
Cars outlined below:
P1: GLC X253 (Hero)
P2: A-Class Hatchback W177
P3: GLA H247
P4: GLB X247
P5: E-Class Estate S213
P6: E-Class Saloon W213
P7: C-Class Estate S205
P8: C-Class Saloon W205

Ετοιμοπαράδοτες Mercedes-Benz με ένα κλικ και με όφελος τιμής

υβριδικά αυτοκίνητα

“Σάρωσαν” τα υβριδικά αυτοκίνητα στο 11μηνο του 2025 – Τα επιλέγει ένας στους δύο