Το θρυλικό off-road της Mercedes για πρώτη φορά ηλεκτρικό

Μετά 45 χρόνια ιστορίας, το γερμανικό "περιπετειώδες" μοντέλο αποκτά αμιγώς ηλεκτρική έκδοση! Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά...
Mercedes-Benz G580

Λίγα αυτοκίνητα έχουν ταυτιστεί τόσο πολύ με την περιπέτεια και τις εκτός δρόμου διαδρομές. Ένα εξ’ αυτών είναι η Mercedes G-Class, η οποία για πρώτη φορά στην ιστορία της έγινε αμιγώς ηλεκτρική. Πάμε να την γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Δείτε επίσης: Πιο προσιτή η Mercedes GLA στις νέες εκδόσεις Style

Ξεκινάμε ασφαλώς από το αμιγώς ηλεκτρικό της σύστημα, μιας και εκεί εντοπίζεται το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Στην περίπτωση της Mercedes-Benz G580, όπως ονομάστηκε από τους Γερμανούς, το αμάξωμα κινείται με την βοήθεια τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων (ένας για κάθε τροχό). Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 587 ίππους και η ροπή φτάνει στην εντυπωσιακή τιμή των 1.164 Nm. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 3.085 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα.

Πάμε και στην μπαταρία ιόντων λιθίου δύο επιπέδων, η οποία είναι ενσωματωμένη μέσα στο πλαίσιο τύπου σκάλας της ηλεκτρικής Mercedes G-Class. Έτσι, εξασφαλίζεται χαμηλό κέντρο βάρους, αλλά εξασφαλίζεται και η μέγιστη προστασία. Η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 116 kWh, αριθμός που εξασφαλίζει μία αυτονομία της τάξης των 473 χιλιομέτρων σύμφωνα με το WLTP. Όσο για την φόρτιση, η μέγιστη ισχύς αγγίζει τα 200 kW. Σε τέτοια περίπτωση, αρκούν 32 λεπτά για μία πλήρωση από το 10 έως το 80%.

Παραμένει η έμφαση στις εκτός δρόμου διαδρομές
Κατά την ανάπτυξη της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής G-Class δόθηκε μεγάλη έμφαση στις εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου. Το πλαίσιο τύπου σκάλας έχει ενισχυθεί στην περίπτωση του ηλεκτρικού μοντέλου διατηρώντας το συνδυασμό της ανεξάρτητης μπροστινής ανάρτησης με διπλά ψαλίδια και του άκαμπτου πίσω άξονα. Ο πίσω άξονας είναι σχεδίασης De Dion και έχει ανακαινιστεί πλήρως. Αξίζει να αναφέρουμε ενδεικτικά και τις χαρακτηριστικές off road γωνίες:

Οι ακόλουθες ιδιότητες εκτός δρόμου μιλούν από μόνες τους:
– Γωνία προσέγγισης 32°
– Γωνία αναχώρησης 30,7°
– Γωνία ράμπας 20,3°

Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τουλάχιστον στα 250 χλστ., ενώ το μέγιστο βάθος διέλευσης της ηλεκτρικής G-Class για νερό και λάσπη αγγίζει τα 850 χλστ. Κλείνοντας αξίζει να αναφερθούμε και στο πρόγραμμα οδήγησης “Rock”, το οποίο προσφέρει τα γνωστά “αργά” (LOW RANGE) με μια αναλογίας μετάδοσης 2:1. Σε αυτή την περίπτωση, το αυτοκίνητο μπορεί να προσπεράσει ευκολότερα τα εμπόδια και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 25 χλμ./ώρα.

Η ολοκαίνουργια Mercedes-Benz G580 θα είναι διαθέσιμη στη Γερμανία από το ποσό των 142.621 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πώς το Mercedes 35 hp του 1900 έγινε το πρώτο σύγχρονο αυτοκίνητο, εγκαινίασε τον σχεδιασμό των Mercedes-Benz και καθόρισε την εξέλιξη της αυτοκίνησης. Η συναρπαστική...
Ένας θρύλος την αγόρασε ως καινούρια, ένας δεύτερος θρύλος την υπέγραψε στο μηχανοστάσιο! Ένα "αστέρι" άλλαξε χέρια και τα χρήματα ήταν πολλά!...
"130 χρόνια Μεταφορές" γιορτάζουν οι Γερμανοί που παρουσίασαν το παλιότερο στον κόσμο λειτουργικό όχημα διανομών δίπλα στο επόμενης γενιάς van τους....
Εντυπωσιάζει αυτό το van το οποίο ενσωματώνει τεχνολογίες υπερταχείας, αμφίδρομης, φωτοβολταϊκής, επαγωγικής αλλά και αγώγιμης φόρτισης!...
Λύκος ντυμένος πρόβατο ήταν η Mercedes 500 E που παρουσιάστηκε το 1990 με την Porsche να έχει βάλει επίσης το χεράκι της στο γερμανικό sedan...
Οι Γερμανοί είναι οι πρώτοι που εντάσσονται στην πρωτοβουλία “Renewable Carbon Initiative” επιταχύνοντας τη μετάβαση από τον ορυκτό στον ανανεώσιμο άνθρακα....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα