Ο Μάνος Στεφανής στη Βαρκελώνη για το νέο CUPRA Tavascan

Ο Μάνος ταξίδεψε μέχρι τη Βαρκελώνη για μία πρώτη οδηγική εμπειρία πίσω από το τιμόνι του "φρέσκου" CUPRA Tavascan. Διαβάστε τις εντυπώσεις του!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
CUPRA Tavascan

Η ώρα της πρώτης γνωριμίας με το νέο CUPRA Tavascan, το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας μετά το CUPRA Born, έφτασε! Ταξιδέψαμε μέχρι το Martorell της Βαρκελώνης, εκεί όπου βρίσκεται η βάση της CUPRA, προκειμένου να βιώσουμε την εμπειρία πίσω από το τιμόνι της τετρακίνητης έκδοσης του ολοκαίνουριου μοντέλου.

Δείτε επίσης: Το Cupra Tavascan δοκιμάζεται στους -35 βαθμούς Κελσίου

Στα χέρια μας βρέθηκε η πιο ισχυρή έκδοση του μοντέλου, με τους δύο ηλεκτροκινητήρες και τη συνδυαστική ισχύ να αγγίζει τους 340 ίππους. Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα διαπιστώνει κανείς πως και σε αυτή την περίπτωση η CUPRA έμεινε προσηλωμένη στον κύριο στόχο της, που δεν είναι άλλος από το να προσφέρει στον οδηγό μοναδικά συναισθήματα.


Οδηγώντας για περίπου 30 χλμ. σε επαρχιακή οδό έγινε αντιληπτό ότι το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι τέτοιο ώστε να κρύβει επιμελώς το αυξημένο βάρος λόγω… της ηλεκτρικής του “φύσης”. Το τιμόνι προσφέρει στον οδηγό την απαιτούμενη πληροφόρηση, ενώ τα φρένα αποδείχθηκαν ισχυρά και πολύ καλά σε αίσθηση. Βέβαια, η χρήση τους κρίνεται απαραίτητη μόνο όταν απαιτούνται πιο “απότομες” επιβραδύνσεις. Αυτό συμβαίνει γιατί στο CUPRA Tavascan ο οδηγός μπορεί να διαχειριστεί την ανάκτηση ενέργειας μέσω των χειριστηρίων στο τιμόνι, τα οποία επιτρέπουν την επιλογή μεταξύ 3 διαφορετικών επιπέδων.

“Sportive” φιλοσοφία και στο εσωτερικό
Πέρα από την εντυπωσιακή σχεδίαση με τις “αιχμηρές” γραμμές, το κεκλιμένο πίσω τμήμα και τα φουτουριστικά φωτιστικά σώματα, το CUPRA Tavascan διατηρεί την ίδια φιλοσοφία και στην καμπίνα. Κατά την οδήγηση, τα μπάκετ καθίσματα αποδείχθηκαν ικανά να προσφέρουν κορυφαία στήριξη. Γενικά, το εσωτερικό είναι ιδιαίτερα προσεγμένο, με εκτεταμένη χρήση βιώσιμων υλικών, και συνδυάζει κορυφαία ποιότητα με νεανικό design. Εννοείται πως απαρατήρητη δεν γίνεται να περάσει και η οθόνη αφής 15 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Είναι ευκρινής και παρέχει πρόσβαση σε όλες τις απαιτούμενες λειτουργίες.

Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, μέγιστη ισχύς 340 ίππων
Το CUPRA Tavascan θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις με ισχύ 286 και 340 ίππων. Η ισχυρότερη έκδοση διαθέτει τετρακίνηση με δύο ηλεκτροκινητήρες, εξασφαλίζοντας επιδόσεις με μέγιστη πρόσφυση. Το CUPRA Tavascan έχει επίσης τη δυνατότητα να εξασφαλίσει αυτονομία έως 568 χλμ. χάρη σε μια μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 77kWh. Τα προφίλ οδήγησης CUPRA Mode – Range, Comfort, Performance, CUPRA, Individual και Traction (για την τετρακίνητη έκδοση) – βελτιώνουν την εμπειρία του οδηγού. Αναφορικά με τις επιδόσεις, το CUPRA Tavascan VZ μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.

Όσον αφορά τώρα στην φόρτιση, το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γκάμας CUPRA μπορεί να προσθέσει επιπλέον 100 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις 7 λεπτά. Και όταν η
κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας (SoC) πέσει στο 10%, μπορεί να αναπληρωθεί στο 80% σε λιγότερο από μισή ώρα (μέγιστη ισχύ φόρτισης 135kW).

Όπως ενημερωθήκαμε, οι παραγγελίες του CUPRA Tavascan αναμένεται να ξεκινήσουν από τον ερχόμενο Ιούνιο, ενώ οι πρώτες παραδόσεις πρόκειται να ολοκληρωθούν μέσα στο καλοκαίρι.

CUPRA Born VZ
Στα πλαίσια της πρώτης οδηγικής εμπειρίας με το CUPRA Tavascan, γνωρίσαμε και το CUPRA Born VZ. Πρόκειται για μία νέα και ισχυρότερη έκδοση. Το “VZ” σημαίνει Veloz στα ισπανικά, δηλαδή “γρήγορο”, και περιγράφει με τον καλύτερο τρόπο το νέο μοντέλο. Το CUPRA Born VZ αποδίδει ισχύ 326 ίππων και ροπή 545 Nm.

Αυτό σημαίνει ότι το CUPRA Born VZ μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,6 δλ. Η τελική ταχύτητα είναι ομοίως αυξημένη και περιορίζεται στα 200 χλμ./ώρα, 40 χλμ./ώρα περισσότερο από την έκδοση e-Boost.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του 29ου Ράλι Ακρόπολις. Μεγάλωσε ανάμεσα σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και σημειώσεις ειδικών διαδρομών. Σε ηλικία 11 ετών συμμετείχε στον 1ο του αγώνα καρτ ενώ το 2004 ανακηρύχτηκε κυπελλούχος στον θεσμό “Peugeot 206 Junior Cup”. Το 2007 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι τερματίζοντας στην 3η θέση του Mitsubishi Cup. Κορυφαία στιγμή θεωρεί την συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις του 2006 με Ford Focus WRC και συνοδηγό τον πατέρα του, Κώστα. Αν και σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο Deree, η αγάπη του για τα αυτοκίνητα τον κέρδισε. Από το 2006 συμμετέχει στην εκπομπή TractioN, ενώ από το 2014 έχει αναλάβει την αρχισυνταξία της εκπομπής. Παράλληλα είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του TractioN Magazine ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με περιοδικά και εφημερίδες.

E-mail: [email protected]