Το νέο Peugeot 3008 σύντομα διαθέσιμο. Οι εκδόσεις των κινητήρων του

Το νέο Peugeot 3008 θα είναι σύντομα διαθέσιμο στο ελληνικό κοινό αρχικά σε υβριδική, plug-in υβριδική αλλά και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση αναφορικά με τα συστήματα κίνησής του.
Νέο Peugeot 3008

Τρία είναι τα κινητήρια σύνολα με τα οποία το νέο Peugeot 3008 θα είναι σύντομα διαθέσιμο στο ελληνικό κοινό, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν και οι κορυφαίες αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του. Πάμε να τα γνωρίσουμε καλύτερα.

Διαβάστε επίσης: Το TractioN στην παρουσίαση του νέου Peugeot 3008 – Αποκλειστικά εξηλεκτρισμένο

Στην βάση των κινητήρων με τους οποίους είναι διαθέσιμο το νέο 3008 βρίσκεται το νέο ήπια υβριδικό σύνολο που έχει επίκεντρο τον αναβαθμισμένο PureTech των 1,2 λίτρων και 136 ίππων με το ηλεκτρικό μοτέρ να έχει ενσωματωθεί στο αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Η απόδοση του συστήματος ανέρχεται στους 136 ίππους και τα 230 Nm ροπής και προσφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δευτερόλεπτα με την τελική να φτάνει τα 201 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η κατανάλωση καυσίμου βρίσκεται στα 5,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 123 γρ./χλμ.

Διαβάστε επίσης: Διαθέσιμα τα νέα επαγγελματικά της Peugeot

Ακολουθεί το plug-in υβριδικό σύνολο, το οποίο συνδυάζει 4κύλινδρο κινητήρα 150 ίππων και ηλεκτρικό μοτέρ 125 ίππων με τη συνδυασμένη απόδοση να φτάνει τους 195 ίππους. Η μπαταρία του συστήματος έχει ενεργειακή χωρητικότητα 17,9 kWh και σύμφωνα με την Peugeot μπορεί να προσφέρει μέση ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει έως και τα 87 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP, ενώ μπορεί να ξεπεράσει τα 100 χιλιόμετρα στον αστικό κύκλο.

Το plug-in υβριδικό 3008 που φέρει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων χρειάζεται 7,8 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 220 χλμ./ώρα. Για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα η κατανάλωση περιορίζεται στο 0,9 λτ. και οι εκπομπές CO2 στα 19 γρ./χλμ.

Στην κορυφή της γκάμας από πλευράς περιβαλλοντικών επιδόσεων βρίσκεται προς το παρόν η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 3008 με τον έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Το μοτέρ αποδίδει 210 ίππους και έως 345 Nm ροπής και προσφέρει στο SUV της γαλλικής εταιρίας 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 170 χλμ./ώρα.

Η μπαταρία έχει ενεργειακή ωφέλιμη χωρητικότητα που φτάνει τα 73 kWh και η αυτονομία με αυτή φτάνει έως και τα 527 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο του WLTP, ενώ μπορεί να φτάσει έως και τα 656 χλμ. στον αστικό κύκλο με κατανάλωση 16,7 και 13,4 kWh αντίστοιχα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Η κινέζικη εταιρεία ήρθε στην ελληνική αγορά και παρουσιάζει το πρώτο μοντέλο που θα φέρει στην Ελλάδα, σε έναν πολύ δημοφιλή προορισμό....
Υπάρχει ένα κινέζικο που κατασκευάζεται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna Steyr και έχει 5 αστέρια στον Euro NCAP ήρθε Ελλάδα. Ας μάθουμε περισσότερα για...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα