Τα σημεία-κλειδιά του ισχυρότερου Hyundai στην ιστορία

To Ioniq 5 N είναι πλέον διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά και συγκεντρώνει όλη την τεχνογνωσία των Κορεατών στη δημιουργία σπορ ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδόσεων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Hyundai Ioniq 5 N 2024

Το 4κίνητο Ioniq 5 N είναι το τρίτο μοντέλο της Hyundai και το πρώτο μοντέλο N που βασίζεται στην εξελιγμένη αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα Electric Global Modular Platform (E-GMP) του ομίλου των Κορεατών.

Διαβάστε επίσης: Το best seller στα μικρομεσαία οικογενειακά. Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα

Η πλατφόρμα ενισχύθηκε εκτενώς για συνολική και τοπική ακαμψία, με αποτέλεσμα ένα βελτιωμένο και δυναμικό πλαίσιο, ενώ είναι η πρώτη E-GMP με μπαταρία τέταρτης γενιάς ενεργειακής χωρητικότητας 84,0 kWh.


Η υπερσύγχρονη τεχνολογία μπαταρίας 800V επιτρέπει την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση – από 10 έως 80% σε 18 λεπτά– με το hatchbak να φέρει τεχνολογία Vehicle-to-Load (V2L), η οποία διασφαλίζει ότι οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν ή να φορτίζουν ελεύθερα οποιονδήποτε ηλεκτρικό εξοπλισμό 230V.

Διαβάστε επίσης: Το νέο μικρό ηλεκτρικό της Hyundai. Πώς λέγεται

Ακόμη πιο στιβαρό με βελτιώσεις παντού
Η πλατφόρμα ενισχύθηκε εκτενώς για συνολική και τοπική στιβαρότητα, με αποτέλεσμα ένα βελτιωμένο και δυναμικό πλαίσιο και αναβαθμίστηκε προκειμένου να παρέχει μεγαλύτερη ισχύ και ροπή καθώς και καλύτερη απόκριση.

Για την περαιτέρω βελτίωση της ακαμψίας του αμαξώματος και της ανάρτησης έχουν προστεθεί ενισχύσεις στο αμάξωμα και το πλαίσιο, καθώς και 42 πρόσθετες συγκολλήσεις καθώς και 2,1 μέτρα πρόσθετων δομικών συγκολλητικών ουσιών. Για αυξημένη πλευρική ακαμψία, έχουν ενισχυθεί οι βάσεις του κινητήρα και της μπαταρίας καθώς και τα εμπρός και πίσω υποπλαίσια.

Το υψηλών επιδόσεων σύστημα πέδησης αποτελείται από μεγάλους δίσκους διαμέτρου 400 και 360 χλστ. μπροστά και πίσω αντίστοιχα, μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός με τακάκια υψηλής τριβής και ειδικούς οδηγούς αέρα εμπρός και πίσω, ενισχύει τη θερμοχωρητικότητα των φρένων και ψύχει καλύτερα τους δίσκους των φρένων

Ένα μοναδικό και ισχυρό σύστημα αναγεννητικής πέδησης, εμπνευσμένο από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αναπτύχθηκε από τη Hyundai και εγγυάται σταθερή απόδοση πέδησης, εξαιρετική διαχείριση θερμότητας και μέγιστη επιβραδυντική δύναμη έως 0,6 G – κορυφαία τιμή για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Ηλεκτρονικά συστήματα
Σύμφωνα με τη Hyundai το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC) Sport παρέχει, σε σύγκριση με το ESC Normal, μεγαλύτερη ελευθερία και περισσότερες γωνίες ολίσθησης στον οδηγό, κάτι που ενισχύει την οδηγική διασκέδαση αλλά και παρέχει υποστήριξη κατά τη δυναμική οδήγηση

Το N Pedal, που αναπτύχθηκε ως λύση για να αντιμετωπιστεί το βάρος και το μέγεθος των ηλεκτρικών, σχεδιάστηκε για άμεση συμπεριφορά κατά τη στροφή και αυξημένη ευαισθησία στο γκάζι, αυξάνοντας την ισχύ ανάκτησης για να δημιουργήσει μια δυναμική μεταφορά βάρους που βοηθά στην πιο άμεση είσοδο στις στροφές.
Παράλληλα, το σύστημα N Torque Distribution ρυθμίζει την κατανομή της ροπής εμπρός και πίσω, παρέχοντας πλήρη δυνατότητα μεταβολής της η οποία μπορεί να ρυθμιστεί σε έντεκα επίπεδα.

Το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (e-LSD) ελέγχει την ποσότητα της ροπής που καταλήγει στους πίσω τροχούς, βελτιώνει τα δυναμικά χαρακτηριστικά στις στροφές με υψηλές ταχύτητες και βελτιώνει την αντιστάθμιση της ολίσθησης των τροχών. Οι πρόσθετοι αισθητήρες στους τροχούς και η μεγαλύτερη δυνατότητα απόσβεσης χάρη στην αύξηση του μεγέθους των αμορτισέρ διευρύνουν το εύρος των δυνατοτήτων της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης.

Ανταποκρινόμενο σε δεδομένα πραγματικού χρόνου, το σύστημα N Drift Optimizer βοηθά στη διατήρηση της γωνίας drift με την εξισορρόπηση πολλαπλών παραμέτρων του οχήματος. Η ενσωματωμένη λειτουργία Torque Kick Drift επιτρέπει στον οδηγό να προσομοιώνει τη δράση της “κλωτσιάς στο συμπλέκτη” των πισωκίνητων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης για σενάρια οδήγησης που απαιτούν την πιο άμεση έναρξη του drift.

Το N Launch Control παρέχει μέγιστη πρόσφυση για την ταχύτερη δυνατή εκκίνηση, επιτρέποντας στον οδηγό να ξεκινήσει όπως με ένα αγωνιστικό. Η λειτουργία N Race ενεργοποιεί μια φιλοσοφία που προέρχεται από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και βελτιστοποιεί τους πόρους για την καλύτερη δυνατή εμπειρία στην πίστα. Η συγκεκριμένη λειτουργία δίνει στον οδηγό πιο άμεσο έλεγχο στη χρήση ενέργειας από το Ioniq 5 N:
-Το Sprint μεγιστοποιεί την ψύξη για να δώσει προτεραιότητα στις άμεσες εκρήξεις πλήρους ισχύος.
-Το Endurance περιορίζει τη μέγιστη ισχύ για μεγιστοποίηση της αυτονομίας, δίνοντας προτεραιότητα στην κάλυψη μεγάλων αποστάσεων στην πίστα. Ιδανικό για μη ανταγωνιστική οδήγηση σε πίστα

Η Ν προθέρμανση βελτιστοποιεί τη θερμοκρασία των κυψελών της μπαταρίας για να είναι όσο το δυνατόν πιο αποδοτική. Με τη λειτουργία Drag ρυθμίζεται η βέλτιστη θερμοκρασία για σύντομες εκρήξεις πλήρους ισχύος και στη λειτουργία πίστας η θερμοκρασία της μπαταρίας βελτιστοποιείται για περισσότερους γύρους.

Στο εσωτερικό, τα εμπρός καθίσματα με τα ενισχυμένα πλευρικά μαξιλάρια, η σταθερή κεντρική κονσόλα με τα ειδικά σχεδιασμένα μαξιλαράκια γονάτων και τη στήριξη κνήμης καθώς και το συρόμενο υποβραχιόνιο βελτιώνουν τη σταθερότητα στο εσωτερικό, διασφαλίζοντας ότι η θέση του οδηγού και τα στοιχεία του εσωτερικού θα παραμένουν στις θέσεις τους κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες.

Πανίσχυρο και 4κίνητο
Το Ioniq 5 N αποδίδει μέγιστη ισχύ 650 ίππων και μέγιστη ροπή 770 Nm, με NGB. Η λειτουργία N Grin Boost (NGB) παρέχει άμεση ώθηση από τους δύο κινητήρες του Ioniq 5 N αυξάνοντας την ισχύ και τη ροπή για δέκα δευτερόλεπτα.

Παράλληλα φέρει σύστημα N e-Shift που προσομοιώνει τη συμπεριφορά του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων N DCT των θερμικών μοντέλων N, ελέγχοντας την απόδοση της ροπής και της ισχύος του κινητήρα και δίνοντας την αίσθηση τραντάγματος μεταξύ των αλλαγών.
Το σύστημα παρέχει την αίσθηση ώθησης ενός κιβωτίου DCT και διάφορα επίπεδα προσομοίωσης της πέδησης του κινητήρα με τη χρήση ανάκτησης. Ο σκοπός είναι να αυξήσει τη διασκέδαση στην οδήγηση και να προσφέρει μια πιο διαδραστική εμπειρία.

Επίσης, το σύστημα N Active Sound+ παράγει τρεις ήχους – το “Ignition”, έναν ήχο κινητήρα και εξάτμισης N με κινητήρα ICE, και δύο φουτουριστικούς ήχους EV, συμπεριλαμβανομένου του εμπνευσμένου από μαχητικά αεροσκάφη “Supersonic”- μέσω οκτώ εσωτερικών ηχείων Bose Premium Sound και δύο εξωτερικών ηχείων. Οι οδηγοί μπορούν ακόμη και να “μαρσάρουν” τον “κινητήρα” όταν είναι ενεργοποιημένο το N e-Shift και το κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκεται στις θέσεις P ή Ν.

Με προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης
Το Ioniq 5 N εξοπλίζεται με το επόμενο στάδιο εξέλιξης των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού Hyundai Smart Sense των Κορεατών. Το ηλεκτρικό hatchback φέρει υποβοήθηση αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης 2.0, που ανιχνεύει πεζούς, ποδηλάτες και αυτοκίνητα, στροφή και διέλευση σε διασταύρωση, αλλαγή λωρίδας στο αντίθετο ρεύμα, ενώ υποβοηθά στην αλλαγή λωρίδας.

Ανάμεσα στα συστήματα ασφάλειας του Ioniq 5 N ξεχωρίζουν επίσης η πίσω υποβοήθηση αποφυγής σύγκρουσης στο τυφλό σημείο (BCA), η προειδοποίηση ασφαλούς εξόδου, η υποβοήθηση αποφυγής σύγκρουσης σε διασταυρούμενη κυκλοφορία πίσω, η υποβοήθηση οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο HDA 2) με λειτουργία υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, η απομακρυσμένη έξυπνη υποβοήθηση στάθμευσης και η οθόνη προβολής τυφλού σημείου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.