Η BMW M3 CS είναι γεγονός πως δεν χρειάζεται αύξηση ισχύος, αλλά φαίνεται πως οι Γερμανοί του οίκου G Power βλέπουν τα πράγματα λίγο διαφορετικά. Πάμε να γνωρίσουμε την δική τους εκδοχή για το εντυπωσιακό τετράπορτο της βαυαρικής εταιρείας.
Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι στην εργοστασιακή της μορφή, η BMW M3 CS κρύβει κάτω από το καπό της τον γνωστό twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 3,0 λτ. Στην προκειμένη περίπτωση η ισχύς αγγίζει τους 550 ίππους και η μέγιστη ροπή των 650 Nm έρχεται από τις 2.750 έως τις 5.950 σ.α.λ. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου M Steptronic με 8 σχέσεις.
Πάμε τώρα στις μηχανικές βελτίωσης του οίκου G Power, με τους μηχανικούς της εταιρείας να τοποθετούν αναβαθμισμένο σύστημα εξάτμισης. Επιπλέον, προχώρησαν και στον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Αποτέλεσμα είναι η ισχύς να αυξηθεί στους 710 ίππους, την ώρα που η μέγιστη τιμή της ροπής έφτασε στα 850 Nm ροπής. Πέρα από την μικρή βελτίωση στην επιτάχυνση, αυτή η BMW M3 CS είναι σε θέση πλέον να αγγίξει τα 320 χλμ./ώρα, μιας και ο οίκος αφαίρεσε τον εργοστασιακό κόφτη.
Ασφαλώς δεν έλειψαν και κάποιες αισθητικές αναβαθμίσεις, όπως για παράδειγμα οι carbon επιφάνειες. Αλλαγές υπάρχουν και στις ζάντες, οι οποίες είναι της G-Power και το μέγεθός τους αγγίζει τις 20 ίντσες (ελαστικά διαστάσεων 295/25 R20). Κλείνοντας, αναβάθμιση υπάρχει και στα φρένα, τα οποία είναι κεραμικά και εξοπλίζονται με νέες, χρυσές ζάντες.