Λίγο μετά την επίσημη αποκάλυψη της κορυφαίας έκδοσης του ιταλικού B-SUV, η Alfa Romeo γνωστοποίησε μία άκρως ενδιαφέρουσα πληροφορία. Η νέα Alfa Romeo Junior Veloce είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό προσθιοκίνητο μοντέλο που εξοπλίζεται με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ακόμα μία απόδειξη για το πόση δουλειά έχει γίνει στον τομέα της δυναμικής συμπεριφοράς του μοντέλου.
Δείτε επίσης: Το μοντέλο που αγοράζεις τώρα και πληρώνεις πρώτη δόση το 2025
Όπως αναφέρει η ιταλική εταιρεία, στη νέα Alfa Romeo Junior Veloce κάνει ντεμπούτο το 4ης γενιάς torsen. Το πιο πρόσφατο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης εξασφαλίζει τη βέλτιστη πρόσφυση σε όλες τις επιφάνειες. Αποστολή του είναι να κατανέμει τη ροπή μεταξύ των μπροστινών κινητήριων τροχών με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο, ενώ συμβάλλει στην απουσία τάσεων υποστροφής στο αμάξωμα.
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης TorSen πρωτοστάτησε στην Alfa Romeo 147 Q2 το 2006.
Υπενθυμίζουμε ότι η νέα Alfa Romeo Junior Veloce αποδίδει 280 ίππους και η μέγιστη ροπή φτάνει στα 345 Nm. Εκτός από τον ισχυρότερο κινητήρα, η κορυφαία Junior διαθέτει και πολλές ακόμα μηχανολογικές βελτιώσεις σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας.
Για παράδειγμα, η κρεμαγέρα έχει λόγο μετάδοσης 14,6:1, η ανάρτηση είναι 2,5 εκατ. χαμηλωμένη και το σύστημα πέδησης διαθέτει τεράστιους εμπρός δίσκους διαμέτρου 380 mm με 4πίστονες μονομπλόκ δαγκάνες. Ταυτόχρονα, τη μέγιστη πρόσφυση του εμπρός συστήματος εγγυώνται, πέρα από το Torsen διαφορικό, και οι τροχοί 20” με σπορ ελαστικά χαμηλού προφίλ που επιπλέον εξασφαλίζουν κορυφαία ακρίβεια και αμεσότητα.