Στη δημοσίευση των ταξινομήσεων για τον περασμένο Ιούλιο προχώρησε ο ευρωπαϊκός οργανισμός ACEA, με τα στοιχεία να δείχνουν ότι υπήρξε μείωση στις ταξινομήσεις των ηλεκτρικών αυτοκίνητων. Ταυτόχρονα, καταγράφεται αύξηση στο μερίδιο αγοράς των αυτοφορτιζόμενων υβριδικών. Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά τους αριθμούς!
Δείτε επίσης: Και με diesel κινητήρα το νέο SUV της Audi – Σε ποια χώρα θα κατασκευάζεται
Πτώση κατά 36,8% στη Γερμανία
Τον Ιούλιο του 2024, λοιπόν, οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 10,8% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα του 2023. Τα 102.705 αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν οδήγησαν σε υποχώρηση του μεριδίου αγοράς από το 13,5% στο 12,1%. Παρά τα θετικά στοιχεία σε Βέλγιο (+44,2%), Ολλανδία (+8,9%) και Γαλλία (+1%), η πτώση της Γερμανίας (-36,8%) δεν μπορούσε να αντισταθμιστεί.
Ένα στα τρία νέα αυτοκίνητα είναι υβριδικό
Αντίθετο σκηνικό επικράτησε στα υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία σημείωσαν σημαντική αύξηση κατά 25,7% τον Ιούλιο του 2024. Σε απόλυτό αριθμό, τα υβριδικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν ήταν 273.003, με το μερίδιο αγοράς υβριδικών να αυξάνεται στο 32%, από 25,5% που ήταν τον Ιούλιο του 2023. Και οι τέσσερις μεγαλύτερες αγορές κατέγραψαν διψήφια αύξηση στα υβριδικά, όπως Γαλλία (+47,4%), Ισπανία (+31,5%), Γερμανία (+22,4%) και Ιταλία (+17,4%).
Κατά τα άλλα, αν ελέγξουμε το διάστημα από την αρχή της χρονιάς μέχρι και τον περασμένο Ιούλιο, στην πρώτη θέση με μεγαλύτερο μερίδιο βρίσκεται η βενζίνη με 35,1%. Ακολουθούν τα αυτοφορτιζόμενα ηλεκτρικά με 29,6%, τα diesel με 12,8%, τα ηλεκτρικά με 12,5% και τα Plug-In υβριδικά με 6,9%.