Δοκιμάζουμε το πιο ισχυρό “θερμικό” MINI – Τετρακίνητο με ισχύ 300 ίππων

Είναι το πιο ισχυρό μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης στη γκάμα τις MINI! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το τετρακίνητο SUV των 300 ίππων...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
MINI Countryman JCW

Η πρώτη μας επαφή με το νέο MINI Countryman είχε γίνει στην πιο προσιτή έκδοση των 170 ίππων. Τώρα, έφτασε η στιγμή να “περάσουμε” στην απέναντι όχθη, εκεί όπου βρίσκεται η πιο ισχυρή έκδοση του μοντέλου. Και όταν μιλάμε για κορυφαία έκδοση σε MINI, ασφαλώς δεν γίνεται να λείπει η ονομασία “John Coope Works”. Έτσι, λοιπόν, στα χέρια μας αυτή τη φορά βρέθηκε το MINI Countryman John Cooper Works ALL4, όπως είναι η πλήρης του ονομασία. Πάμε να γνωρίσουμε πιο αναλυτικά το πιο ισχυρό MINI με θερμικό κινητήρα (υπάρχει και το ακόμα πιο ισχυρό SE ALL4, με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση).

Δείτε επίσης: Το best seller της MINI τώρα με επιτόκιο 3,9% – Οι τιμές του στην Ελλάδα

Το MINI… μεγάλωσε!
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, από όποια γωνία κι αν κοιτάξει κανείς το MINI Countryman JCW αντιλαμβάνεται ότι πρόκειται για κάτι… ειδικό! Στο εμπρός τμήμα συναντάμε σκουρόχρωμα πλαίσια των φωτιστικών σωμάτων και της μάσκας, αλλά και κόκκινες λεπτομέρειες σε αρκετά σημεία του αμαξώματος, όπως για παράδειγμα τις λωρίδες στο καπό, την οροφή και τα καπάκια στους καθρέφτες. Κόκκινες είναι και οι δαγκάνες των φρένων με αεριζόμενους δίσκους εμπρός, οι οποίες “φιλοξενούνται” σε ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20 ιντσών. Απαρατήρητο δεν περνά ούτε το πίσω μέρος, στο οποίο συναντάμε αεροτομή ψηλά και δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης χαμηλά. Σε αυτή την έκδοση, η ονομασία “Countryman” είναι βαμμένη σε μαύρο χρώμα, ενώ το ίδιο ισχύει και για το λογότυπο της εταιρείας. Αναφορικά τώρα με τις διαστάσεις, το μήκος του “giga” MINI αγγίζει τα 4.447 χλστ., το πλάτος φτάνει στα 1.843 και το ύψος στα 1.645 χλστ.


Το πιο πρακτικό MINI… με “John Cooper Works” λεπτομέρειες!
Μπορεί τα μοντέλα της MINI να μην χαρακτηρίζονται για την πρακτικότητά τους, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει στην προκειμένη περίπτωση. Στην περίπτωση, όμως, του νέου MINI Countryman κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Στη διάρκεια της δοκιμής διαπίστωσα ότι μπορεί άνετα να καλύψει τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας, προσφέροντας πρακτικούς χώρους για μικροαντικείμενα. Μιας και αναφερθήκαμε στους χώρους, αξίζει να πούμε ότι η πίσω σειρά καθισμάτων (που προσφέρει επαρκή χώρο ακόμα και σε ψηλούς επιβάτες) μπορεί να ρυθμιστεί κατά τον διαμήκη άξονα σε μια διαδρομή μήκους έως και 13 εκατοστά. Κάπως έτσι, ο όγκος για τις αποσκευές μπορεί να μεταβληθεί από τα 460 έως τα 1.450 λίτρα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει να δούμε λίγο πιο αναλυτικά την κεντρική οθόνη, μέσω της οποίας ο οδηγός ελέγχει και ενημερώνεται για τα πάντα. Βλέπετε, πλέον δεν υπάρχει οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι, παρά μόνο ένα head-up display. Έτσι, η κυκλική OLED με την ομολογουμένως εξαιρετική ευκρίνεια προβάλλει όλες τις πληροφορίες οδήγησης (βλέπε κατανάλωση, ταχύτητα, σ.α.λ.). Εκεί προβάλλεται επίσης εικόνα 360 μοιρών από τις κάμερες που βρίσκονται γύρω από το αυτοκίνητο, καθιστώντας την στάθμευση υπερβολικά εύκολη. Μέσω αυτής, ο οδηγός ρυθμίζει τον κλιματισμό, αλλά και τα προγράμματα οδήγησης (υπάρχει και φυσικός διακόπτης γι’ αυτό), τα οποία μεταβάλλουν το “περιβάλλον” πλοήγησης στο μενού, αλλά και τον εσωτερικό φωτισμό. Για να είμαι ειλικρινής, η εξοικείωση μαζί της απαιτεί λίγο χρόνο, μιας και είναι αρκετή και “συσσωρευμένη” η πληροφορία. Λίγο πιο κάτω υπάρχουν και διακόπτες αεροπορικού τύπου για τον έλεγχο του κιβωτίου (υπάρχουν και paddles πίσω από το τιμόνι), αλλά και την έναυση του κινητήρα.

Κινητήρας: “Ηχηρός” δίλιτρος 300 ίππων και τετρακίνηση
Όπως συμβαίνει σε κάθε “John Cooper Works” έκδοση, έτσι και στην προκειμένη περίπτωση το ενδιαφέρον των “ανήσυχων” στρέφεται στον κινητήρα. Εδώ έχουμε να κάνουμε με τον πιο ισχυρό θερμικό κινητήρα σε μοντέλο της MINI. Πρόκειται για έναν δίλιτρο, τετρακύλινδρο κινητήρα που αποδίδει μέγιστη ισχύ 300 ίππων και ροπή 400 Nm. Η κίνηση περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με επτά σχέσεις. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.735 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,4 δλ. (με Launch Control), ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Εννοείται ότι η κατανάλωση σε τέτοιες περιπτώσεις έρχεται σε δεύτερη μοίρα, μιας και “αποχαιρετήσαμε” το Countryman της δοκιμής με μία μέση τιμή της τάξης των 8,9 λτ./100 χλμ. Αυτή η τιμή επιτεύχθηκε σε μεικτές συνθήκες οδήγησης, γιατί στην κίνηση της πόλης… τα 10 λτ./100 χλμ. είναι δεδομένα (η επίσημη τιμή είναι 7,8 – 8,3 λτ./100 χλμ. βάσεις WLTP).

Στην πράξη: Στοιχεία MINI… αλλά μέχρι εκεί!
Γίνεται να δημιουργήσεις ένα “John Cooper Works” μοντέλο με την αμεσότητα και την καρτ “φιλοσοφία” του παρελθόντος… σε διαστάσεις Countryman; Η απάντηση είναι ασφαλώς όχι, οπότε στην προκειμένη περίπτωση έχουμε ένα SUV μοντέλο που διατηρεί ωστόσο εκείνα τα στοιχεία που αναζητά ο “παραδοσιακός”, petrolhead οικογενειάρχης. Ξεκινώ από τον κινητήρα, ο οποίος ειδικά στο πρόγραμμα οδήγησης “Go kart” διακρίνεται για την αμεσότητά του και την “γεμάτη” ροπή από χαμηλές στροφές. Bonus αποτελεί και η αλλαγή στον ήχο, ο οποίος δημιουργεί ένα χαμόγελο καθώς το στροφόμετρο παίρνει την ανιούσα. Το κιβώτιο από την άλλη εκτελεί γρήγορα τις αλλαγές, δίνει αυτή την όμορφη “κλωτσιά” προς τα εμπρός σε πλήρες φορτίο, ενώ μόλις ο οδηγός από πλήρες φορτίο αφήσει απότομα το γκάζι, ακούγονται κάποια διακριτικά “σκασίματα” της εξάτμισης. Πάμε στο τιμόνι, το οποίο είναι εξαιρετικά μαλακό για ευκολία στην πόλη, ενώ αποκτά το βάρος που ήθελα στο “Go-kart” πρόγραμμα. Τα φρένα δεν εντυπωσιάζουν μόνο με την εμφάνιση, αλλά και με την λειτουργία τους. Το αλουμινένιο πεντάλ να είναι γραμμικό σε αίσθηση, ενώ ακόμα και σε καταπονήσεις διαρκείας τα φρένα δεν έχασαν την αποτελεσματικότητά τους. Κλείνουμε με την ανάρτηση, η οποία είναι σκληρή σε αίσθηση για τα δεδομένα των SUV, ενώ η ύπαρξη ζαντών 20 ιντσών δυσχεραίνει περισσότερο την κατάσταση. Στο βωμό της άνεσης, ωστόσο, το Countryman JCW κερδίζει σε οδηγική συμπεριφορά, με τις έντονες κλίσεις του αμαξώματος να απουσιάζουν.

Στο ταμείο
Η τιμή του νέου MINI Countryman JCW 4ALL ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 57.750 ευρώ σύμφωνα με τον ενημερωμένο τιμοκατάλογο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.