Το Ford Explorer είναι το πιο επιτυχημένο SUV όλων των εποχών στην Αμερική και πλέον θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη μέσα στη χρονιά και μάλιστα με υβριδική έκδοση. Το νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid, όπως θα είναι η ονομασία του, θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, τις ST-Line και Platinum.
Και οι δύο θα παίρνουν πνοή από ένα υβριδικό σύνολο με μέγιστη ισχύ 450 ίππων και ροπή 840 Nm, που παντρεύει τον 3.0 λτ. EcoBoost V6 βενζινοκινητήρα της Ford με ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, έχοντας και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας. Το νέο Ford Explorer θα διαθέτει συνολικά επτά διαφορετικά προφίλ οδήγησης καθώς και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων, αλλά και τετρακίνηση Intelligent All-Wheel drive.
Σχεδιαστικά και στη νέα του γενιά, το Ford Explorer έχει διατηρήσει πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που που το καθιέρωσαν στην αγορά των ΗΠΑ. Αυτά είναι οι καλυμμένες, μαύρου χρώματος, κολόνες των εμπρός και πίσω παραθύρων, που συνδυάζονται με την κεκλιμένη γραμμή της οροφής προκειμένου να προσδώσουν δυναμισμό στο αυτοκίνητο.
Το εσωτερικό του νέου Ford Explorer είναι 7θέσιο (τρεις σειρές καθισμάτων με διάταξη θέσεων 2+3+2), ενώ και διαθέτει οθόνη αφής 10,1 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Τα στάνταρ καθίσματα Easy Fold με Power Raise για την τρίτη σειρά και τα καθίσματα Easy Fold της δεύτερης σειράς, αναδιπλώνονται για τη δημιουργία μιας επίπεδης επιφάνειας φόρτωσης με χωρητικότητα 2.274 λίτρα. Το εσωτερικό προφέρει αποθηκευτικούς χώρους με χωρητικότητα 123 λίτρων σε όλη την καμπίνα, ώστε οι επιβάτες και των τριών σειρών να μπορούν να αποθηκεύουν τα προσωπικά τους είδη. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται και 12 στο σύνολο ποτηροθήκες.
Φυσικά το νέο Ford Explorer εφοδιάζεται με όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως Adaptive Cruise Control (ACC) με Stop & Go, Speed Sign Recognition, Lane-Centring, Lane-Keeping System και Evasive Steering Assist με υποβοήθηση διεύθυνσης.