Δοκιμάζουμε το best seller της MG στην Ελλάδα – SUV με 18.950 ευρώ και 7ετη εγγύηση

Απέκτησε με το καλημέρα τον τίτλου του "value for money" στην ελληνική αγορά! Δοκιμάζουμε το B-SUV της MG στην έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το MG ZS είναι το “δυνατό χαρτί” της νέας εταιρείας και οι πωλήσεις του το επιβεβαιώνουν. Μάλιστα, πρόσφατα στοιχεία δείχνουν ότι μέσα στο 11μηνο του 2024 (Ιανουάριος – Νοέμβριος), το νέο B-SUV κατάφερε να μπει στο Top 10 της ελληνικής αγοράς (στοιχεία ΣΕΑΑ). Αυτή τη φορά, δοκιμάζουμε την πιο προσιτή έκδοση, με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 106 ίππων και το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Δείτε επίσης: Το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” στην Ελλάδα για το 2025 – 195 ίπποι και από 20.450 ευρώ

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το MG ZS διαθέτει crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι ράγες στην οροφή και οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω τμήμα του αμαξώματος. Στο εμπρός τμήμα συναντάμε την μεγάλη μάσκα νίκελ περίβλημα, ενώ τα φωτιστικά σώματα δημιουργούν ένα όμορφο μοτίβο. Λίγο πιο κάτω υπάρχον και οι προβολείς ομίχλης, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι “διακριτικός” διαχύτης και η αεροτομή που είναι ενσωματωμένη στο αμάξωμα. Το MG ZS, από την βασική του έκδοση έρχεται με στάνταρ ζάντες αλουμινίου μεγέθους 17 ιντσών, ενώ τα ελαστικά του είναι διάστασης 215/55 R17. Όσον αφορά στις διαστάσεις, το μήκος του αγγίζει τα 4.323 χλστ., το πλάτος τα 1.809 και το ύψος τα 1.649 χλστ. Η δε απόσταση από το έδαφος αγγίζει τα 161 χλστ.


MG ZS

Εσωτερικό: Ευρύχωρο και τεχνολογικά προηγμένο!
Περνάμε στην καμπίνα του MG ZS, η οποία συνδυάζει όλες τις ανέσεις με την πρακτικότητα. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία οθόνη αφής μεγέθους 10,1 ιντσών, ενώ μία δεύτερη οθόνη 7 ιντσών βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και προβάλλει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις. Μοναδικό στοιχείο που απουσιάζει είναι η κάμερα οπισθοπορείας, η οποία είναι διαθέσιμη από την έκδοση “Luxury Pack” (δεν συνδυάζεται με αυτόν τον κινητήρα). Σημαντικό είναι επίσης να αναφέρουμε ότι υπάρχει θέση ασύρματης φόρτισης για το smartphone, ενώ οι θύρες φόρτισης (τρεις Type-A και δύο Type-C) μπορούν να εξυπηρετήσουν όλους τους επιβάτες. Πέρα όμως από το ψηφιακό περιβάλλον, η MG κρατά τις “παραδόσεις” εξοπλίζοντας την καμπίνα με αρκετούς “φυσικούς” διακόπτες, όπως για παράδειγμα τα χειριστήρια του ελέγχου κλιματισμού, στοιχείο που οφείλουμε να δηλώσουμε πως μας αρέσει πολύ. Όσο για την πρακτικότητα, στο εσωτερικό υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και μεγάλες “τσέπες” στα πάνελ των θυρών που θα εξυπηρετήσουν τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να φιλοξενήσει 448 λτ. φορτίου, ενώ τα αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα (40:60) εκτοξεύουν τον χώρο φορτίου στα 1.166 λτ.

Κινητήρας: Κάνει “τίμια” τη δουλειά του!
Σε μία εποχή που κατακλύζεται από υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, η MG επέλεξε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ για την βασική έκδοση του SUV της. Έτσι, κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής συναντάμε τον 1.5 VTI-tech, ο οποίος αποδίδει 106 ίππους και μέγιστη ροπή 141 Nm που εμφανίζονται από τις 4.500 σ.α.λ. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.231 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 10,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 175 χλμ./ώρα. Αναφορικά τώρα με την κατανάλωση, η επίσημη μέση τιμή βάσει WLTP είναι τα 6,6 λτ./100 χλμ. Βέβαια, στη διάρκεια της δοκιμής, λόγω της “φύσης” του μοτέρ, χρειάστηκε να κινηθώ με υψηλότερες στροφές λειτουργίας από τις συνηθισμένες και είδα την μέση τιμή να σταθεροποιείται κοντά στα 7,5 λτ./100 χλμ. κινούμενος σε μεικτές συνθήκες.

Στην πράξη: To “value for money” οικογενειακό!
Το MG ZS, στη βασική έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα, απέδειξε ότι είναι μία επιλογή “μονόδρομος”, αν ο ιδιοκτήτης είναι έτοιμος να κάνει μικρές υποχωρήσεις. Αυτές αφορούν κυρίως στα μηχανικά μέρη. Σίγουρα το ατμοσφαιρικό μοτέρ δεν έχει αυτή την “σπιρτάδα” των σύγχρονων turbo τρικύλινδρων ή τετρακύλινδρων και πρέπει να δουλεύει λίγο πιο ψηλά από το συνηθισμένο. Επίσης, το πεντάρι κιβώτιο παρά τις μακριές σχέσεις, θα αυξήσει την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα πάνω από τις 3.000 σ.α.λ. στο ταξίδι. Αν εξαιρέσουμε αυτούς τους δύο παράγοντες, το MG ZS στέκεται επάξια απέναντι στον ανταγωνισμό και προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο με λιγότερα… “βαλάντια”! Η καμπίνα του έχει μαλακές επενδύσεις σε αρκετές επιφάνειες, η ποιότητα της κύλισης δεν αφήνει παράπονα, ενώ η ανάρτηση αποσβαίνει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το τιμόνι από την άλλη σίγουρα θα μπορούσε να προσφέρει καλύτερη πληροφόρηση, ενώ τα φρένα με δίσκους εμπρός και πίσω απέδειξαν ότι μπορούν να διαχειριστούν τη μάζα του αμαξώματος.

Τιμή που βάζει τέλος στα διλήμματα
Το MG ZS ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 18.950 ευρώ αν επιλεχθεί το ατμοσφαιρικό μοτέρ, ενώ για το πακέτο εξοπλισμού “Luxury” του αυτοκινήτου της δοκιμής το ποσό αυξάνεται στα 20.550 ευρώ. Αξιοσημείωτο bonus αποτελεί και η εγγύηση που διαρκεί 7 έτη ή 150.000 χλμ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.