Στην Ελλάδα το Nissan Micra με αυτόματο κιβώτιο Xtronic

Tο Nissan Micra είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας και με το νέο αυτόματο κιβώτιο Xtronic. Διαβάστε με ποιον κινητήρα συνδυάζεται και ποια είναι η τιμή του

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η 5η γενιά του Micra ανανεώθηκε πρόσφατα, αποκτώντας δύο νέες εκδόσεις υπετροφοδοτούμενων κινητήρων 1000 κ.εκ. Αρχικά οι εκδόσεις αυτές έφτασαν στη χώρα μας μόνο με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, καθώς το Nissan Micra διαθέτει και αυτόματο κιβώτιο Xtronic.

Η κίνηση των ανθρώπων της Nissan να εφοδιάσουν με αυτόματο κιβώτιο το Micra, μόνο τυχαία δεν ήταν. Οι στατιστικές έχουν δείξει πως η απήχηση του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων αυξάνεται διαρκώς, ειδικά ανάμεσα σε όσους αγοραστές κινούνται κυρίως σε πόλη. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το 2016, όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά το νέο Nissan Micra, το μερίδιο πωλήσεων για αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο στη συγκεκριμένη κατηγορία ήταν 12%. Το 2020, το ποσοστό αυτό αναμένεται να διπλασιαστεί και το 2022, να φτάσει στο 30%.

Το νέο αυτόματο κιβώτιο Xtronic, αποτελεί ουσιαστικά εξέλιξη του γνωστού μας CVT, χάρη στο D-step. Η συγκεκριμένη τεχνολογία βοηθά ώστε οι σχέσεις να κατεβαίνουν (downshift) ταχύτερα από ένα απλό κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT), βελτιώνοντας κατανάλωση και οδική συμπεριφορά.


Το Nissan Micra εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο στην έκδοση με τον 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα 1.0 IG-T που αποδίδει 100 ίππους. Σε έκδοση με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, διατίθεται επίσης ο 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.0 IG-T, ισχύος 117 ίππων. Επιπλέον, το Micra διατίθεται με μία έκδοση βενζίνης 1.0 με 71 ίππους και με πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi ισχύος 90 ίππων.

Η τιμή του Nissan Micra με το νέο αυτόματο κιβώτιο Xtronic, ξεκινά από 15.350 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]