Δοκιμή Nissan Micra 1.5 dCi 90 PS

Με το νέο Micra, η Nissan πραγματοποίησε στροφή στην κατηγορία των Supermini, δημιουργώντας ένα μοντέλο "state-of-the-art" σε επίπεδο σχεδίασης, συνδεσιμότητας και τεχνολογιών υποβοήθησης οδηγού.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Όσο διαφοροποιούνται οι ανάγκες των μετακινήσεων, είναι λογικό να αλλάζουν και τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων πόλης. Αυτό γίνεται αντιληπτό με την πρώτη ματιά στο νέο Nissan Micra, που συνιστά ένα διαχρονικά σημαντικό, από πολλές απόψεις, μοντέλο για την ιαπωνική εταιρεία.  Έχοντας την ευκαιρία να οδηγήσουμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,5 λίτρων, που αποδίδει 90 ίππους και διαθέτει μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, η διαπίστωση πως οι αλλαγές στο Nissan Micra δεν αφορούν μόνο στην εξωτερική εμφάνιση, γίνεται προφανής…

Στο πνεύμα της εποχής

Καθώς παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1983 και βρίσκεται διαρκώς στην αγορά μέχρι σήμερα, το Micra θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως η σύγχρονη ιστορία της Nissan σε… σμίκρυνση.  Ως το πρώτο ιαπωνικό αυτοκίνητο που αναδείχθηκε Car of the Year, το 1993, και έχοντας καταγράψει περισσότερες από 7 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως -οι μισές επί ευρωπαϊκού εδάφους,- έχει ακολουθήσει όλα τα στάδια εξέλιξης της αυτοκίνησης τα τελευταία 35 χρόνια. Ήταν λογικό και αναμενόμενο, η 5η γενιά του, που κατασκευάζεται στη Γαλλία, να είναι προσανατολισμένη στις ανάγκες των Ευρωπαίων αγοραστών. Οι οποίες έχουν μετατοπιστεί από τη λειτουργία του αυτοκινήτου καθαυτή, σε επιμέρους δυνατότητες όπως η συνδεσιμότητα και τα προηγμένα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης, όπου οι κατασκευαστές δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη έμφαση.

Αλλαγή ταυτότητας

Αν η φράση που αντιπροσώπευε το Nissan Micra ως τώρα ήταν “value for money”, τώρα τη θέση της παίρνει η φράση  “state of the art”. Το Nissan Micra 5ης γενιάς συνιστά ένα υπερσύγχρονο σύνολο από κάθε άποψη, είτε αναφερόμαστε στην εξωτερική εμφάνιση που τραβά τα βλέμματα, είτε στη σχεδίαση του εσωτερικού και τα προηγμένα τεχνολογικά συστήματα που διαθέτει. Όντας μακρύτερο (+17 εκατοστά), πιο πλατύ (+8 εκατοστά) και πιο χαμηλό (-6 εκατοστά), δεν είναι απλά μεγαλύτερο από το προηγούμενο, αλλά αποτελεί ένα εντελώς διαφορετικό, αμιγώς 5θυρο αυτοκίνητο, με μοναδικό κοινό στοιχείο την ονομασία.  Σε αντίθεση με ότι μας είχε συνηθίσει, η Nissan ξέφυγε από τις ασφαλείς επιλογές, ποντάροντας σε τολμηρή σχεδίαση με σπορ χαρακτηριστικά, προσδίδοντας στο νέο Micra πιο δυναμικό χαρακτήρα. Στο εμπρός μέρος και συγκεκριμένα στη μάσκα, διακρίνεται  ο σχηματισμός-σφραγίδα της Nissan, “V-Motion”, ενώ η “αιωρούμενη” οροφή δίνει σπορ τόνο στην οπτική διαδρομή προς το πίσω μέρος, όπου ξεχωρίζουν τα πίσω φωτιστικά σώματα σε σχήμα μπούμερανγκ. Αν στα παραπάνω προσθέσουμε τη δυνατότητα επιλογής διχρωμίας στο αμάξωμα, καθώς η εξατομίκευση αποτελεί πλέον βασική προτεραιότητα για τους νέους Ευρωπαίους αγοραστές, τότε γίνεται αντιληπτή η πλήρης αλλαγή πλεύσης των Ιαπώνων.

Σύγχρονο εσωτερικό για “όλους”

Στο ίδιο μήκος κινείται η διαμόρφωση του εσωτερικού, που συνδυάζει σύγχρονη οπτική, πρακτικότητα και μεγαλύτερους χώρους. Για να είναι βέβαιοι πως στο εσωτερικό του νέου Micra χωρούν… όλοι, οι Ιάπωνες επιστράτευσαν τους εργαζόμενους στο Ευρωπαϊκό Τεχνικό Κέντρο της Nissan (NTCE) στο Cranfield του Ηνωμένου Βασιλείου, οι οποίοι είχαν ύψος από 1,52 έως 2 μέτρα. Η χρήση της νέας πλατφόρμας V, που έδωσε αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις, οδήγησε και σε πιο αποτελεσματική εκμετάλλευση των χώρων στο εσωτερικό, με αποτέλεσμα ο χώρος αποσκευών να έχει φτάσει σε χωρητικότητα 300 λίτρων. Επιπλέον, η χρήση ειδικού γυαλιού στο παρμπρίζ, μονωτήρων και σφραγισμάτων στις πόρτες, βοηθά στην καλύτερη ηχομόνωση. Καθώς άνεση και πρακτικότητα πάνε μαζί, το νέο Micra διαθέτει αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους και δυνατότητες όπως η φόρτιση τηλεφώνου σε ειδική πρίζα στην κεντρική κονσόλα. Οι επιλογές εξατομίκευσης είναι πολλές και στο εσωτερικό, καθώς οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε 7 συνδυασμούς διχρωμίας.

Τεχνολογία από άλλη… κατηγορία

Το Nissan Micra, ήταν από τα πρώτα supermini που ενσωμάτωσε τεχνολογικά συστήματα τα οποία είχαμε συνηθίσει σε αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Μια οθόνη TFT 5 ιντσών στον πίνακα οργάνων, παρέχει στον οδηγό χρήσιμες πληροφορίες όπως κατανάλωση ή δεδομένα πλοήγησης. Παράλληλα, η  οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος infotainment, προσφέρει δυνατότητα απευθείας χρήσης εφαρμογών του smartphone μέσα στο αυτοκίνητο. Ακόμη, πολλά είναι τα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, που συντελούν στη βελτίωση της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας και εντάσσονται σε ένα πακέτο που ονομάζεται Nissan Intelligent Mobility. Εκτός από την ήδη συνηθισμένη κάμερα οπισθοπορείας ή το Hill Start Assist, η παρουσία συστημάτων όπως Intelligent Around View Monitor, Intelligent Lane Intervention, Intelligent Emergency Braking με Pedestrian Detection και Traffic Sign Recognition, αποκτά βαρύνουσα σημασία καθώς χρησιμοποιείται πλέον, ακόμη και στα supermini της αγοράς.

Στο δρόμο

Μπορεί σε επίπεδο όγκου το νέο Micra να έχει μεγαλώσει, ωστόσο αυτό δε φαίνεται στην οδική του συμπεριφορά. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση των 1,5 λίτρων κινείται με αντίστοιχη άνεση σε αυτοκινητόδρομο και εντός πόλης, χάρη στα 220 Nm ροπής που προσδίδουν οντότητα στην ισχύ των 90 ίππων. Το χαμηλότερο κέντρο βάρους και οι μεγαλύτερες διαστάσεις επιτρέπουν στον οδηγό να εμπιστευτεί περισσότερο το πλαίσιο, ιδιαίτερα όταν κινείται με κεκτημένη ταχύτητα. Ταυτόχρονα, η ποιότητα κύλισης θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, καθώς οι αναρτήσεις και το πλαίσιο συνεργάζονται αρμονικά για την απαλοιφή ανωμαλιών στο οδόστρωμα, χωρίς όμως να χαρακτηρίζονται από σκληρότητα. Τα παραπάνω σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, μπορεί να προδιαθέσουν τον οδηγό για παιχνίδι, που ωστόσο καλό θα ήταν να περιοριστεί σε λογικά όρια, αφού οι επιλογές στησίματος του νέου Nissan Micra έχουν γίνει κυρίως με γνώμονα την άνεση και την πρακτικότητα. Πάντως, όσο και αν αναφέρουμε ότι το αυτοκίνητο έχει μεγαλώσει σε μέγεθος, η κίνηση εντός πόλης παραμένει δυνατό του σημείο, καθώς είναι ευέλικτο, ευκολοδήγητο και αρκετά μαλακό, ώστε να μην κουράζει τους επιβάτες.

Αναντίρρητα, το νέο Nissan Micra ήρθε για να δυσκολέψει ακόμη περισσότερο την επιλογή των αγοραστών στην κατηγορία των supermini, προσφέροντας μια σύγχρονη από κάθε άποψη, πρόταση. Η τιμή των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων, ξεκινά από 15.190 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr