Από την W211 στην πρόσφατη Mercedes E-Class – 20 χρόνια εξέλιξης σε ένα video 8 λεπτών

Τεράστιες αλλαγές σε κάθε τομέα! Στο video που θα δείτε, ο Θοδωρής μας παρουσιάζει την εξέλιξη της Mercedes E-Class μέσα σε δύο δεκαετίες...

Βρείτε μας στο
Mercedes E-Class

H Mercedes E-Class αποτελεί ένα αυτοκίνητο “σταθμό” στην πορεία της γερμανικής εταιρείας εδώ και αρκετές δεκαετίες. Η ώρα της γνωριμίας μας με την πιο πρόσφατη γενιά αποτέλεσε ιδανική ευκαιρία για μία θυμηθούμε πόσο έχει αλλάξει μέσα σε δύο δεκαετίας. Πλάι της, όπως βλέπετε και στην παραπάνω φωτογραφία, τοποθετήσαμε το ίδιο μοντέλο, μόνο που τα χωρίζουν δύο ολόκληρες δεκαετίες.

Δείτε επίσης: Η Mercedes E-Class το ασφαλέστερο μοντέλο για το 2024 – Οι εκδόσεις και οι τιμές στην Ελλάδα

Στο video που ακολουθεί, θα δείτε με μερικά παραδείγματα πόσο άλλαξε η Mercedes E-Class μέσα σε αυτά τα 20 χρόνια… αλλά και τα στοιχεία που παραμένουν αναλλοίωτα στο πέρασμα του χρόνου. Ένα από τα στοιχεία που κάνει τα δύο αυτοκίνητα να ξεχωρίζουν είναι ασφαλώς η εμφάνιση, με την τελευταία γενιά να είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από την τρίτη (με κωδική ονομασία W211), πιο αεροδυναμική και με σύγχρονα στοιχεία όπως τα LED φωτιστικά σώματα και οι “κρυφές” χειρολαβές.


Από το parktronic και το “ποδόφρενο”… στην πλήρως ψηφιακή εποχή!
Αν οι διαφορές στο αμάξωμα φαίνονται μεγάλες, στο εσωτερικό το “κλίμα” είναι εντελώς διαφορετικό. Η τρίτη γενιά ξεχώριζε με τον αναλογικό πίνακα οργάνων, τον κορυφαίο για την εποχή εξοπλισμό και το “ποδόφρενο” που βελτίωνε σημαντικά την εργονομία στο εσωτερικό. Από την άλλη, στην πιο πρόσφατη γενιά της Mercedes E-Class, το περιβάλλον είναι πλήρως ψηφιακό με την τεράστια superscreen οθόνη να έχει ρόλο “πρωταγωνιστή”.

Κινητήρες: Από τον κομπρέσορα… στην εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων!
Πριν από 20 χρόνια, στη γκάμα κινητήρων της Mercedes E-Class συναντούσαμε κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Αναμφισβήτητα η έκδοση που “κέρδισε” το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ήταν η E200 Kompressor, με τον τετρακύλινδρο κινητήρα και τους 163 ίππους (αυτή την έκδοση θα δείτε και στο video). Από την άλλη, σήμερα στη γκάμα της τελευταίας γενιάς συναντάμε ήπια υβριδικούς κινητήρες βενζίνης και diesel, αλλά και Plug-In υβριδικά σύνολα που ξεχωρίζουν για την μεγάλη “ηλεκτρική” αυτονομία.

Νομίζω πήρατε μία “γεύση” για την video-παρουσίαση που ακολουθεί. Πάμε να παρακολουθήσουμε πόσο άλλαξε το γερμανικό μοντέλο και στους υπόλοιπους τομείς. Η εξέλιξη 20 ολόκληρων ετών… μέσα σε 8 λεπτά!