Δοκιμάζουμε το Best Seller της Lexus στην Ελλάδα – Διπλάσιες ταξινομήσεις από πέρυσι

Η εναλλακτική επιλογή στη B-SUV κατηγορία δίνει έμφαση στην ποιότητα και ξεχωρίζει με την χαμηλή κατανάλωση και τις κορυφαίες για τη μάρκα πωλήσεις στην χώρα μας.

Η B-SUV κατηγορία έχει πολύ μεγάλη δυναμική στην ευρωπαϊκή αγορά και οι Ιάπωνες με το Lexus LBX τόλμησαν να μπουν και σε αυτόν τον “χορό”. Ασφαλώς, κάτι τέτοιο έγινε διατηρώντας τη γνωστή φιλοσοφία της εταιρείας, όπου τα πάντα πρέπει να είναι προσεγμένα και η ποιότητα να έχει τον πρώτο λόγο. Στοιχεία που την ξεχωρίζουν και την κάνουν να βρίσκεται στην κορυφαία θέση στις έρευνες αξιοπιστίας και ικανοποίησης πελατών, ανά τον κόσμο. Οι πωλήσεις της Lexus στο 9μηνο του 2025, με την ιαπωνική εταιρεία να καταγράφει 65.051 πωλήσεις (αύξηση κατά 2%). Βέβαια, η πιο αξιοσημείωτη πορεία καταγράφεται στην περίπτωση του Lexus LBX, του αυτοκινήτου της δοκιμής μας, του υβριδικού μοντέλου που είναι το best seller της εταιρείας και πέτυχε αύξηση κατά 31% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρυσι. Το εν λόγω ποσοστό μεταφράζεται σε 21.162 πωλήσεις. Πάμε να γνωρίσουμε πιο αναλυτικά, λοιπόν, το Lexus LBX, το οποίο βρέθηκε στα χέρια μου στην δικίνητη έκδοση με το πλήρως υβριδικό σύστημα.

Δείτε επίσης: O μεγαλύτερος χώρος για αποσκευές στην κατηγορία – Το SUV με τα 566 λίτρα

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση, όπου με την πρώτη ματιά μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι δεν πρόκειται απλά για ένα “αδερφάκι” του Toyota Yaris Cross με περιτύλιγμα “πολυτελείας”. Οι Ιάπωνες δούλεψαν σε όλους τους τομείς και δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο που αξίζει να έχει το σήμα της Lexus στο καπό του. Εξωτερικά, το αμάξωμα φέρει έντονα “νεύρα” στο καπό και στο πλαϊνό τμήμα, υπάρχουν όμορφες νίκελ λεπτομέρειες, ενώ η πλούσια έκδοση της δοκιμής περιλαμβάνει και την διχρωμία που προσφέρει ακόμα πιο ιδιαίτερο στυλ. Οι ζάντες είναι μεγέθους 18 ιντσών (17″ στον στάνταρ εξοπλισμό), ενώ δεν απουσιάζουν και κάποια crossover στοιχεία όπως οι πλαστικές επενδύσεις χαμηλά στο αμάξωμα και η απόσταση των 170 χλστ. από το έδαφος. Όσον αφορά τώρα στις διαστάσεις, το Lexus LBX κινείται στα “κυβικά” του Toyota Yaris Cross, μόνο στο πλάτος υπάρχει αξιοσημείωτη διαφοροποίηση. Συγκεκριμένα, το μήκος αγγίζει τα 4.190 χλστ., το πλάτος τα 1.825 και το ύψος τα 1.545 χλστ.

Εσωτερικό: Εδώ η ποιότητα έχει τον πρώτο λόγο
Περνάμε στην καμπίνα, όπου γίνεται για ακόμα μία φορά κατανοητό πως η Lexus δεν διαπραγματεύεται στον τομέα της ποιότητας. Οι επιβάτες “περικυκλώνονται” από ποιοτικές επιφάνειες, με τα πλαστικά να είναι μαλακά στην υφή (τουλάχιστον στα πιο ψηλά τμήματα του ταμπλό). Επίσης, το σουέτ δέρμα τύπου alcantara έρχεται να αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο το εσωτερικό του ιαπωνικού B-SUV. Όσον αφορά τώρα στο ψηφιακό περιβάλλον, στο κέντρο συναντάμε infotainment 9,8 ιντσών, το οποίο συνοδεύεται και από αρκετούς “φυσικούς” διακόπτες (πχ. panel κλιματισμού) κάνοντας πολύ εύκολη και ευχάριστη την εμπειρία κατά την οδήγηση. Μία δεύτερη οθόνη υπάρχει πίσω από το τιμόνι σε ρόλο πίνακα οργάνων και το μέγεθός της αγγίζει τις 12,3 ίντσες. Επιπλέον αξιοσημείωτα στοιχεία σχετικά με τον εξοπλισμό είναι το προαιρετικό head-up display, τα θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, αλλά και ο εσωτερικός ατμοσφαιρικός φωτισμός με δυνατότητα επιλογής από 64 χρώματα.

Πάμε και στους χώρους, με το Lexus LBX να προσφέρει άνεση στους εμπρός επιβάτες. Το ίδιο δεν θα μπορούσα να πω για την πίσω σειρά καθισμάτων, μιας και η πρόσβαση στην καμπίνα θα δυσκολέψει τους πιο ψηλούς. Οι χώροι για μικροαντικείμενα στην καμπίνα χαρακτηρίζονται απλά ως “επαρκείς”, ενώ για τις αποσκευές προσφέρεται ένας όγκος 332 λίτρων.

Κινητήρας: Ευχάριστη έκπληξη η κατανάλωση
Το Lexus LBX εξοπλίζεται με ένα πλήρως υβριδικό σύστημα που είναι αυτοφορτιζόμενο. Κάτω από το καπό συναντάμε ένα τρικύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 1.490 κ.εκ., ενώ υπάρχει και ένας ηλεκτροκινητήρας. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου e-CVT, ενώ υπάρχει και δυνατότητα επιλογής τετρακίνητης έκδοσης. Κάπως έτσι, η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 136 ίππους και η μέγιστη ροπή φτάνει στα 185 Nm. Αναφορικά με τις επιδόσεις, το αμάξωμα των περίπου 1.300 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 9,2 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 170 χλμ./ώρα.

Συνεχίζω με την κατανάλωση, η οποία αποτέλεσε την ευχάριστη έκπληξη στη διάρκεια της δοκιμής. Αρχικά, αξίζει να αναφέρω ότι η εταιρεία ανακοινώνει μέση τιμή 4,3 – 4,7 λτ./100 χλμ. βάσει του WLTP. Στη διάρκεια της δοκιμής κινήθηκα κυρίως σε αστικό περιβάλλον με έντονη κίνηση και λίγο σε επαρχιακό δρόμο. Αυτές οι συνθήκες αποδείχθηκε πως ήταν οι ιδανικές για το υβριδικό SUV και η εικόνα που ακολουθεί είναι η απόδειξη! Διένυσα 244 χλμ. με πολύ χαμηλή μέση ταχύτητα λόγω της κίνησης (μόλις 24 χλμ./ώρα) και η μέση κατανάλωση διαμορφώθηκε στα 3,8 λτ./100 χλμ. Η δε αυτονομία του αυτοκινήτου σε αυτές τις συνθήκες ξεπερνά τα 650 χλμ.

Στην πράξη: “Εργαλείο” της καθημερινότητας… με στυλ!
Τα αυτοκίνητα της B-SUV κατηγορίας δεν έγιναν τυχαία τόσο δημοφιλή. Καταφέρνουν να διατηρούν μία “ισορροπία” ανάμεσα στις ανάγκες μιας οικογένειας και στο κόστος αγοράς / συντήρησης. Το Lexus LBX απέδειξε ότι μπορεί να “σταθεί” σε αυτή την κατηγορία και μάλιστα έχει στοιχεία που συναντάμε σε ανώτερες κατηγορίας. Ένα εξ’ αυτών είναι η κορυφαία ποιότητα κύλισης, αλλά και η ηχομόνωση. Η τελευταία επιτεύχθηκε με αρκετές “επεμβάσεις”, όπως τα ηχομονωτικά κρύσταλλα, η extra ηχομόνωση της οροφής και των θόλων. Η ανάρτηση με γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω δίνει έμφαση στην άνεση, χωρίς ωστόσο να εμφανίζονται έντονες κλίσεις σε πιο “κλειστές” διαδρομές. Τα φρένα αποδείχθηκαν αρκετά ανθεκτικά, ενώ η χρήση τους μπορεί να περιοριστεί αρκετά όταν ο οδηγός εξοικειωθεί με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Το δε υβριδικό σύστημα δουλεύει πολιτισμένα με το e-CVT και μόνο σε παρατεταμένη οδήγηση με υψηλό φορτίο θα γίνει θορυβώδες ( πχ. σε ανηφορικά τμήματα ενός αυτοκινητόδρομου).

Στο ταμείο
Η τιμή του Lexus LBX ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 31.600 ευρώ. Ακολουθεί το σχετικό video της τηλεοπτικής εκπομπής, όπου ο Μάνος και η Ινώ μας συστήνουν το μικρότερο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εντυπωσιακή πορεία στο 9μηνο για το best seller της ιαπωνικής εταιρείας! Γνωρίστε το υβριδικό του σύστημα, αλλά και τις τιμές......
Ειδική έκδοση που θα παραχθεί για μόλις μερικούς μήνες! Ένα από τα πιο ιδιαίτερα B-SUV της αγοράς από τη Lexus......
Τα βραβεία "Kiwami" έδωσαν ξανά μία διάκριση σε ελληνική αντιπροσωπεία Lexus! Βραβεύθηκαν 19 από τις 340 της Ευρώπης......
Ιαπωνικό B-SUV που ξεχωρίζει για την χαμηλή κατανάλωση! Δείτε πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το best seller της Lexus......
Αυτές είναι οι δέκα πιο αξιόπιστες μάρκες σύμφωνα με νέα έρευνα! Αναλυτικός πίνακας με τις βαθμολογίες......
Σε αυτό το video, ο Κώστας Στεφανής έχει τη μεγάλη τιμή να φιλοξενεί τον Κώστα Βουτσά. Έναν ηθοποιό με τον οποίο μεγάλωσαν γενιές και γενιές,...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής