Η Nissan παρουσίασε μία νέα έκδοση του GT-R η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Nismo και αναδεικνύει τον αγωνιστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η ιαπωνική μάρκα, οι μηχανικοί της προσπάθησαν και πέτυχαν να περάσουν στο αυτοκίνητο τεχνολογίες οι οποίες δοκιμάστηκαν εκτενώς σε αγώνες.
Σκοπός της Nissan σε συνεργασία πάντοτε με τη Nismo, ήταν να δημιουργήσει ένα GT-R το οποίο θα προσφέρει κορυφαίο έλεγχο και θα είναι ταχύτατο αλλά δεν θα αφορά μόνο κορυφαίους οδηγούς αλλά όλα τα επίπεδα οδηγών. Έτσι, θέλουν να δώσουν τη δυνατότητα σε κάθε οδηγό, ανεξαρτήτως του επιπέδου του, να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο ταχύτατα χωρίς όμως να… ιδρώσει.
Εμφανισιακά, το Nissan GT-R έχει πολλές αναφορές στο αγωνιστικό GT-R GT3, όπως οι εισαγωγές αέρα στο καπό και στα φτερά εμπρός και η πίσω αεροτομή. Η οροφή είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα όπως και τα υπόλοιπα πάνελ του αμαξώματος, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα σπόιλερ εμπρός και στο πλάι καθώς και για τον αεροδυναμικό διαχύτη πίσω. Εννοείται φυσικά πως τα αεροδυναμικά βοηθήματα δεν έχουν προστεθεί για την εμφάνιση αλλά κυρίως για να βελτιώσουν την κάθετα παραγόμενη δύναμη.
Οι αλουμινένιες ζάντες του Nissan GT-R Nismo είναι σφυρήλατες 20 ιντσών της RAYS και είναι ελαφρύτερες και πιο άκαμπτες από αυτές που αντικαθιστούν – ντύνονται με ειδικά εξελιγμένα ελαστικά της Dunlop, που αυξάνουν την επιφάνεια επαφής με το δρόμο κατά 11%. Με αυτά και με αυτά, το βάρος έχει μειωθεί αρκετά και συγκεκριμένα κατά 30,5 κιλά.
Βελτιώσεις έχει δεχθεί και το σύστημα διεύθυνσης (για καλύτερο και πιο ακριβή έλεγχο ακόμη και σε ταχύτητες 300 χλμ./ώρα) αλλά και η ανάρτηση, ενώ πλέον τα φρένα είναι ανθρακοκεραμικά και μπορούν να αντέξουν ακόμη και θερμοκρασίες έως 1.000 βαθμούς Κελσίου.
Κάτω από το καπό του τώρα, το νέο Nissan GT-R Nismo έχει και πάλι τον γνωστό και… ξακουστό πλέον V6 χωρητικότητας 3.8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 600 ίππους. Έχει όμως να επιδείξει και αυτός αλλαγές και συγκεκριμένα νέο σχεδιασμό στις δύο τουρμπίνες του, που προέρχεται από το αγωνιστικό GT-R GT3. Οι αλλαγές σύμφωνα με τους Ιάπωνες μηχανικούς προσδίδουν στο μοτέρ καλύτερη απόκριση έως και 20%. Από την άλλη, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχει νέα χαρτογράφηση στο πρόγραμμα R για ακόμη ταχύτερες αλλαγές σχέσεων.
Τέλος, στο εσωτερικό παρατηρούμε στο άνω μέρος του ταμπλό και στο τιμόνι αλκαντάρα, κόκκινες λεπτομέρειες και διχρωμία σε κόκκινο και μαύρο χρώμα στα καθίσματα και στις ταπετσαρίες των θυρών.