Ράλι Ακρόπολις: Δοκιμές για το πλήρωμα της Car Center – “Θα είναι το πιο σκληρό της πενταετίας”

Οι Νώντας Καρανικόλας - Γιώργος Kακαβάς με το Ford Fiesta του Car Center! Στόχος η προστασία του αυτοκινήτου στις Ειδικές Διαδρομές της Παρασκευής...
Ford Car Center

Δεν αποτελεί μυστικό, ούτε πρωτοτυπία ότι το Ράλι Ακρόπολις είναι σκληρός, ίσως ο σκληρότερος αγώνας του αγωνιστικού ημερολογίου του WRC. Άλλωστε αυτή είναι η ταυτότητα του αγώνα διαχρονικά, και μέσα από αυτή την σκληρότητά του έγινε θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά και ένας αγώνας με τεράστιο εκτόπισμα, όσο και διεθνή αναγνωρισιμότητα.

Δείτε επίσης: Ράλι Ακρόπολις 2006 – Όταν ο Sebastien Loeb “σκόρπιζε” το Citroen Xsara μέσα στην Αττική Οδό

Φέτος, στην σκληρότητα του αγώνα έρχονται να προστεθούν σαν χαρακτηριστικά, σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι τα προηγούμενα χρόνια, οι φυτεμένες πέτρες που «βγήκαν» στην επιφάνεια των οδοστρωμάτων από τις καιρικές συνθήκες του χειμώνα, αλλά και από την διαδικασία «επεξεργασίας» των επιφανειών από τα δομικά μηχανήματα που πριν τους χωμάτινους αγώνες αναλαμβάνουν αυτό το έργο.

Μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των Ειδικών Διαδρομών, οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, που θα συμμετάσχουν στο Ράλλυ Ακρόπολις με το νέο Ford Fiesta Rally2 της Car Center, έχουν κοινή διαπίστωση ότι η σκληρότητα του αγώνα και οι συνθήκες που προαναφέραμε είναι δεδομένα που πρέπει να αντιμετωπισθούν με στρατηγική και υπομονή. Ο αγώνας ξεκινά αύριο Πέμπτη 26 Ιουνίου στις 17:45 από τον προαύλιο χώρο του Καλλιμάρμαρου Παναθηναϊκού Σταδίου, ενώ η εντυπωσιακή Υπερειδική Διαδρομή στο Ζάππειο Μέγαρο στις 18:05 αναμένεται να δώσει το καλύτερο έναυσμα για την λαμπρότητα ενός αγώνα του WRC, με την ιστορικότητα και το εκτόπισμα που έχει το Ράλι Ακρόπολις.

Εκεί, το πλήρωμα της Car Center, θα είναι η δεύτερη διέλευση από το σύνολο των συμμετεχόντων, ανοίγοντας έτσι την αυλαία του αγώνα ενώπιον του «Ακροπολικού κοινού»!

Δηλώσεις
Νώντας Καρανικόλας (οδηγός):

«Μπορεί να το διαπιστώνουμε κάθε χρόνο, αλλά δεν παύει η σκληρότητα του Ακρόπολις να είναι σημείο αναφοράς και καθοριστικός παράγοντας σε επιδόσεις και αποτελέσματα. Και σίγουρα φέτος καταλαβαίνουμε ότι θα είναι λίγο παραπάνω σκληρότερος, ειδικά στις δεύτερες διελεύσεις από τις επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές. Επίσης περιμένουμε οι υψηλές θερμοκρασίες να επηρεάσουν σε σημαντικό βαθμό τα πληρώματα, άλλα λιγότερο και άλλα περισσότερο. Τα νέα λάστιχα είναι και αυτά ένα στοίχημα για το πως θα συμπεριφερθούν στα Ελληνικά χώματα. Μεταξύ της ίδιας σημασίας και δυσκολίας ημέρες του αγώνα, θα έλεγα, ότι η δεύτερη, το Σάββατο θα είναι και η πλέον καθοριστική. Την Παρασκευή θέλουμε με κάθε τρόπο να προστατεύσουμε το αυτοκίνητο και να φθάσουμε στην Λαμία χωρίς προβλήματα. Η σκληρότητα λοιπόν είναι το πρώτο συνθετικό του αγώνα και είναι αυτό που σε οδηγεί να θυσιάσεις την ταχύτητα υπέρ της αξιοπιστίας .»

Γιώργος Κακαβάς (συνοδηγός):
«Ολοκληρώνοντας τις επίσημες αναγνωρίσεις αντιλαμβανόμαστε ότι κάθε χρόνο, ακόμα και οι ίδιες Ειδικές Διαδρομές με προηγούμενα Ακρόπολις θα είναι διαφορετικές για κάποιον λόγο. Οι γενικότερες καιρικές συνθήκες του χειμώνα, οι βροχές ή η ξηρασία, ακόμα και τα μηχανήματα που διαμορφώνουν τα οδοστρώματα, όλα παίζουν τον ρόλο τους. Για παράδειγμα η Θήβα φέτος είναι πιο σκληρή από το ντουέτο Λουτράκι-Άγιοι Θεόδωροι. Η Παύλιανη και το Οινοχώρι, είναι κατά την γνώμη μου οι ποιο αντιπροσωπευτικές Ε.Δ. παρά τις όποιες δυσκολίες τους, μια και συνδυάζουν γρήγορα πατημένα κομμάτια, στενά και σκληρά τμήματα, επίσης σε αρκετά σημεία είναι φαρδιές και συνολικά πολύ τεχνικές. Κοντά τους και οι Καρούτες. Η νέα Ε.Δ. Σμόκοβο για την οποία έχει γίνει πολύς λόγος, δείχνει σκληρή, αλλά δεν είναι, ενώ είναι πολύ τεχνική και χρειάζεται έξυπνη αντιμετώπιση. Όσον αφορά την Παρασκευή χρειάζεται προσοχή, γιατί έχεις να χάσεις πιο πολλά από το να κερδίσεις.»

ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
Την προσπάθεια της συμμετοχής υποστηρίζουν κορυφαίοι στο είδος τους συνεργάτες της Ford Car Center με τους οποίους η επαγγελματική συνεργασία είναι συνεχής και σε καθημερινό επίπεδο με τελικό αποτέλεσμα την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών του. Πρόκειται για τις εταιρείες, NBG LEASING (Εθνική Leasing-υπηρεσίες μακροχρόνιας μίσθωσης οχημάτων & απόκτησης παγίων με μίσθωση), WÜRTH (μηχανολογικός εξοπλισμός συνεργείων), eltrekka (εισαγωγή και διανομή ανταλλακτικών), DOULAKIS PARTS (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), STORE YOUR CAR (υπηρεσίες συντήρησης και αποθήκευσης ιστορικών & συλλεκτικών αυτοκινήτων), Castrol (λιπαντικά), Quick Fit (εμπορία ελαστικών), ενώ χορηγός επικοινωνίας είναι το Athens Voice Group.

Σχετικά με την Car Center
Την Car Center, έχοντας συμπληρώσει υπερσαρακονταετή παρουσία στα δρώμενα της Ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, είναι ένας αυτοκινητιστικός οργανισμός που είναι αφιερωμένος στην μηχανολογία, την εμπορία αυτοκινήτων, την συνολική after shales εξυπηρέτηση των αυτοκινήτων Ford, αλλά και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η Car Center ξεκίνησε στις αρχές του ’70 όταν ο Γιώργος Καρανικόλας αρχίζει την ενασχόλησή του με τους αγώνες αυτοκινήτου ως μηχανικός σε αυτοκίνητα που τότε θα «έγραφαν» ένα δικό τους κεφάλαιο στις Ειδικές Διαδρομές και τις πίστες. Μάλιστα το 1976 με την δημιουργία του Αγωνιστικού Τμήματος της Ford Κοντέλλης, ο Γιώργος Καρανικόλας θα είναι ο πρώτος μηχανικός της ομάδας που στις τάξεις της θα υποστήριζε όχι μόνο ελληνικές συμμετοχές, αλλά και εκπροσώπους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, όπως αυτή της επίσημης εργοστασιακής ομάδας της Ford της χρυσής εποχής του Boreham.

Το 1981 σηματοδότησε την έναρξη μιας σπουδαίας πορείας και πλέον έχουν περάσει παραπάνω από 40 χρόνια από τότε που οι Γιώργος και Νίκος Καρανικόλας μαζί με τον Νίκο Αγγελή ξεκίναγαν το μακρύ ταξίδι του Car Center στον χώρο της αυτοκίνησης για να φθάσουν στο σήμερα. Η Car Center είναι πλέον μία σύγχρονη επιτυχημένη κάθετη μονάδα της Ford, με αμέτρητες αγωνιστικές περγαμηνές σε κάθε είδους μηχανοκίνητο σπορ στον χώρο του αυτοκινήτου, με διεθνή αναγνώριση, αλλά το σημαντικότερο, και με μία σπουδαία παρακαταθήκη για το μέλλον: την επαγγελματική αξιοπιστία της Car Center!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει και θυμόμαστε ένα προφητικό οδοιπορικό στην κεντρική Ελλάδα, εκεί που ο αγώνας έγινε θεσμός στις συνειδήσεις όλων....
Ο αγαπημένος φίλος, Ανδρέας Καλαφάτης, έφυγε από τη ζωή. Για όσους ασχολούνται με τον όμορφο κόσμο των ράλι, δεν χρειάζονται συστάσεις......
14 αγώνες σε τέσσερις ηπείρους στο WRC της επόμενης χρονιάς! Δείτε πότε θα γίνει το Ράλι Ακρόπολις του 2026......
Δεν κατάφερε να πετύχει το ανώτερο των στόχων του, βάσει των επιδόσεών του, και αυτό αφήνει πικρία! Αλλά "γέμισε" με την αγάπη των θεατών......
Νώντα Καρανικόλας και Γιώργο Kακαβάς με Ford Fiesta Rally2, πέρασαν την ράμπα του τερματισμού στην Λαμία, στο Ράλλυ Ακρόπολις 2025....
Με σημαντική καθυστέρηση ξεκίνησε η Υπερειδική Διαδρομή του φετινού Ράλι Ακρόπολις! Δείτε την επίσημη ανακοίνωση και εντυπωσιακές εικόνες......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής