Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Ford Car Center – Τερματισμός με γλυκόπικρη γεύση

Νώντα Καρανικόλας και Γιώργο Kακαβάς με Ford Fiesta Rally2, πέρασαν την ράμπα του τερματισμού στην Λαμία, στο Ράλλυ Ακρόπολις 2025.
Tο Ford Fiesta Rally2 του Ford Car Center, μετά από ένα τετραήμερο αγώνα σε ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά σε σκληρότητα και δοκιμασίες Ράλλυ Ακρόπολις, στα χέρια των Νώντα Καρανικόλα και Γιώργου Kακαβά, πέρασε την ράμπα του τερματισμού στην Λαμία.
Στην τελευταία ημέρα του αγώνα, την Κυριακή, η συμμετοχή του Ford Car Center έκανε για μία ακόμα φορά τους ταχύτερους χρόνους μεταξύ των Ελλήνων αγωνιζομένων, αλλά όπως εξελίχθηκε ο αγώνας, αυτές οι επιδόσεις, δεν είχαν κανένα ουσιαστικό αντίκρισμα, παρά μόνο την προσωπική ικανοποίηση του πληρώματος για τις ικανότητές τους.
Ως επιστέγασμα των όσων αντιμετώπισαν στο φετινό Ακρόπολις, ο Νώντας και ο Γιώργος δέχθηκαν ποινή 8’ για ένα λάθος στην «χρέωση» επιπλέον τεσσάρων ελαστικών, τα οποία από παραδρομή δηλώθηκαν, αλλά ουδέποτε χρησιμοποιήθηκαν.
Αν δεν ήταν μία σοβαρή εξέλιξη αυτή, θα μπορούσε να είναι κάλλιστα ένα κακόγουστο αστείο. Μόνο που δεν ήταν…
Παρόλα αυτά, οι Νώντας Καρανικόλας – Γιώργος Κακαβάς με το Fiesta Rally2 του Ford Car Center απήλαυσαν με το παραπάνω το επαναλαμβανόμενο ντουέτο των δύο επαναλαμβανόμενων Ειδικών Διαδρομών (Σμόκοβο και Ταρζάν) διασκεδάζοντας με τα ενθουσιώδη περάσματά τους, τους ίδιους αλλά και τους χιλιάδες θεατές που έδωσαν το παρόν τους σε αυτές τις διαδρομές.
Δηλώσεις
Νώντας Καρανικόλας (οδηγός):
«Δικαιούμασταν 30 ελαστικά σε όλον τον αγώνα, τσεκάραμε 34, αλλά χρησιμοποιήσαμε 28. Όμως οι κανονισμοί είναι κανονισμοί και από την στιγμή που φάνηκε στο σύστημα ότι τσεκάραμε 34 ελαστικά, άσχετα αν τα χρησιμοποιήσαμε ή όχι, για κάθε επιπλέον ελαστικό στο τσεκάρισμα δεχθήκαμε ποινή 2’… Και αυτό έγινε από ένα λάθος, ή μία αβλεψία από παραδρομή ή κούραση κάποιων συνεργατών μας. Παρόλα αυτά μαθαίνουμε από τα λάθη μας και μέλημά μας είναι να μην επαναλαμβάνονται. Κατά συνέπεια η συμμετοχή μας έπεσε χαμηλά στην γενική κατάταξη, προκαλώντας το συχνά αντιπροσωπευτικό ερώτημα: ‘’γιατί όλα αυτά;’’… Όμως όλα ‘’αυτά’’, αποτελούν το ένα -δυσάρεστο- σκέλος των αγώνων. Το άλλο, το ευχάριστο και θετικό αποτελούν οι επιτυχίες, οι κορυφαίοι χρόνοι, η απευθείας σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Την φορά αυτή, ή μάλλον καλύτερα για μία ακόμη χρονιά, βιώσαμε την άσχημη πλευρά των αγώνων. Φυσικά τα όσα αντιμετωπίσαμε, κάθε άλλο παρά μειώνουν και στο ελάχιστο την τεράστια, άοκνη και εξαντλητικά κοπιώδη προσπάθεια των μηχανικών του Ford Car Center της ομάδας μας για την οποία είμαι εξαιρετικά υπερήφανος και δεν θα είχα πετύχει ότι έχω καταφέρει, εάν δεν ήταν αυτοί.»
ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
Την προσπάθεια της συμμετοχής υποστηρίζουν κορυφαίοι στο είδος τους συνεργάτες του Ford Car Center με τους οποίους η επαγγελματική συνεργασία είναι συνεχής και σε καθημερινό επίπεδο με τελικό αποτέλεσμα την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών του. Πρόκειται για τις εταιρείες, NBG LEASING (Εθνική Leasing-υπηρεσίες μακροχρόνιας μίσθωσης οχημάτων & απόκτησης παγίων με μίσθωση), WÜRTH (μηχανολογικός εξοπλισμός συνεργείων), eltrekka (εισαγωγή και διανομή ανταλλακτικών), DOULAKIS PARTS (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), STORE YOUR CAR (υπηρεσίες συντήρησης και αποθήκευσης ιστορικών & συλλεκτικών αυτοκινήτων), Castrol (λιπαντικά), Quick Fit (εμπορία ελαστικών), ενώ χορηγός επικοινωνίας είναι το Athens Voice Group.
Σχετικά με το Car Center
Το Car Center, έχοντας συμπληρώσει υπερσαρακονταετή παρουσία στα δρώμενα της Ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, είναι ένας αυτοκινητιστικός οργανισμός που είναι αφιερωμένος στην μηχανολογία, την εμπορία αυτοκινήτων, την συνολική after shales εξυπηρέτηση των αυτοκινήτων Ford, αλλά και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το Car Center ξεκίνησε στις αρχές του ’70 όταν ο Γιώργος Καρανικόλας αρχίζει την ενασχόλησή του με τους αγώνες αυτοκινήτου ως μηχανικός σε αυτοκίνητα που τότε θα «έγραφαν» ένα δικό τους κεφάλαιο στις Ειδικές Διαδρομές και τις πίστες. Μάλιστα το 1976 με την δημιουργία του Αγωνιστικού Τμήματος της Ford Κοντέλλης, ο Γιώργος Καρανικόλας θα είναι ο πρώτος μηχανικός της ομάδας που στις τάξεις της θα υποστήριζε όχι μόνο ελληνικές συμμετοχές, αλλά και εκπροσώπους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, όπως αυτή της επίσημης εργοστασιακής ομάδας της Ford της χρυσής εποχής του Boreham.
Το 1981 σηματοδότησε την έναρξη μιας σπουδαίας πορείας και πλέον έχουν περάσει παραπάνω από 40 χρόνια από τότε που οι Γιώργος και Νίκος Καρανικόλας μαζί με τον Νίκο Αγγελή ξεκίναγαν το μακρύ ταξίδι του Car Center στον χώρο της αυτοκίνησης για να φθάσουν στο σήμερα. Το Car Center είναι πλέον μία σύγχρονη επιτυχημένη κάθετη μονάδα της Ford, με αμέτρητες αγωνιστικές περγαμηνές σε κάθε είδους μηχανοκίνητο σπορ στον χώρο του αυτοκινήτου, με διεθνή αναγνώριση, αλλά το σημαντικότερο, και με μία σπουδαία παρακαταθήκη για το μέλλον: την επαγγελματική αξιοπιστία του Car Center!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Deutz-Fahr αποκάλυψε τη νέα Σειρά 8 TTV, μια πρωτοποριακή γκάμα τρακτέρ που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, κορυφαία άνεση και εντελώς νέο σχεδιασμό....
To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....
Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής