Ειδικότερα, τον Ιούνιο που μας πέρασε οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων έφτασαν τις 14.651 μονάδες έναντι 14.147 αυτοκινήτων τον ίδιο μήνα του 2024.
Διαβάστε επίσης: Επιτρέπεται ή όχι η αφαίρεση της εμπρός πινακίδας; Τι λέει ο ΚΟΚ
Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου παρουσιάζει σταθερότητα στους πρώτους έξι μήνες του έτους και σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2024 οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων έφτασαν στις 78.165 μονάδες έναντι 78.020 (+0,2%). Κάτι που όπως εκτιμούν ειδικοί αναλυτές, σημαίνει σαφή άνοδο, καθώς, όπως τονίζουν, το 2024 ταξινομήθηκαν πολλά αυτοκίνητα οι παραγγελίες των οποίων είχαν γίνει από το 2023 (ακόμη και το 2022 σε κάποιες περιπτώσεις).
Σε αυτό το πρώτο εξάμηνο λοιπόν, οι δημοφιλέστερες κατηγορίες αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά είναι τα μικρά αυτοκίνητα και τα μικρά SUVs τα οποία συγκεντρώνουν και το μεγαλύτερο μερίδιο με 21,4% και 34,5% αντίστοιχα, έχοντας συνολικά το 56,2% της πίτας,
Σε επίπεδο κινητήρων τα πιο δημοφιλή μοντέλα ήταν τα υβριδικά που αύξησαν τις συνολικές τους ταξινομήσεις από το 39,3% πέρσι στο 48,4% φέτος, κάτι παραπάνω από λογικό, αφού πλέον αποτελούν την πλειοψηφία των προτάσεων στην αγορά νέου αυτοκινήτου. Αξίζει ωστόσο να σημειώσουμε πως η βενζίνη κράτα γερά με… ποσοστό 34,1%, ενώ πέρσι στο αντίστοιχο διάστημα το μερίδιο αγοράς ήταν στο 40,7%.
Τέλος, τα αμιγώς ηλεκτρικά αύξησαν ελαφρώς το μερίδιό τους, από το 4,3% στο 5,5% και μένει να δούμε πως θα πάνε από εδώ και πέρα, με το τοπίο της κρατικής επιδότησης να είναι… θολό.