Από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, οι παραδόσεις οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce αυξήθηκαν κατά +0,4%, φτάνοντας τις 621.271 μονάδες. Στο πρώτο εξάμηνο του έτους, η εταιρεία παρέδωσε συνολικά 1.207.388 οχήματα (-0,5%). Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα κατέγραψαν σημαντική άνοδο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Με παραδόσεις 318.949 αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων, το BMW Group αύξησε τις πωλήσεις του κατά +18,5% το πρώτο εξάμηνο του 2025. Οι νέες παραγγελίες για όλες τις τεχνολογίες συστημάτων κίνησης κινήθηκαν επίσης ανοδικά τους πρώτους έξι μήνες, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με πέρυσι.
“Χάρη στην ελκυστική γκάμα προϊόντων μας, καταφέραμε να κλείσουμε με επιτυχία το δεύτερο τρίμηνο. Από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, το BMW Group κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά +0,4% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα”, δήλωσε ο Jochen Goller, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, αρμόδιος για τους τομείς Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. “Κατά το δεύτερο τρίμηνο πετύχαμε επίσης ένα σημαντικό ορόσημο, με την παράδοση του 1.500.000ού αμιγώς ηλεκτρικού μας οχήματος. Η επιτυχία αυτή επιβεβαιώνει για ακόμα μια φορά την εξέλιξη του BMW Group από πρωτοπόρο της ηλεκτροκίνησης σε έναν από τους ηγέτες της αγοράς BEV, προσφέροντας πλέον πάνω από 15 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα”, πρόσθεσε ο Goller.

Άνοδο 6,5% στα ηλεκτρικά
Η μάρκα BMW παρέδωσε 1.070.814 οχήματα σε πελάτες κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Την ίδια περίοδο, οι παραδόσεις αυξήθηκαν σε όλες τις περιοχές εκτός Κίνας, με ισχυρή ανάπτυξη στις αγορές της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής. Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων αυξήθηκαν επίσης σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Με 272.402 παραδόσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων στο πρώτο εξάμηνο, η μάρκα BMW κατέγραψε άνοδο +6,5%. Ιδιαίτερα τα plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV) παρουσίασαν αξιοσημείωτη άνοδο +28,9% σε ετήσια βάση, με 98.339 παραδόσεις.

BMW M GmbH: Πρώτη φορά πάνω από 100.000 παραδόσεις στο εξάμηνο
Οι πωλήσεις της BMW M GmbH αυξήθηκαν επίσης κατά +6,5%, με τις παραδόσεις στο διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου να ξεπερνούν για πρώτη φορά τις 100.000, σηματοδοτώντας το πιο επιτυχημένο εξάμηνο στην ιστορία της. Τα μοντέλα BMW M5 και BMW M5 Touring, που παρουσιάστηκαν στα τέλη του 2024, συνεχίζουν να απολαμβάνουν υψηλή δημοτικότητα, συμβάλλοντας σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων.
Η πλήρης διαθεσιμότητα της νέας οικογένειας MINI απέδωσε καρπούς στο πρώτο εξάμηνο του έτους: με συνολικές πωλήσεις 133.778 οχημάτων, η μάρκα κατέγραψε ισχυρή αύξηση +17,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Άνοδος σημειώθηκε σε όλες τις περιοχές παγκοσμίως, ενώ η MINI παρουσίασε θετική πορεία και στην κινεζική αγορά. Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της γνώρισαν υψηλή ζήτηση διεθνώς, αποτελώντας τον βασικό μοχλό ανάπτυξης. Στο πρώτο εξάμηνο, περισσότερα από ένα στα τρία MINI που πωλήθηκαν παγκοσμίως ήταν BEV. Η μάρκα Rolls-Royce αύξησε τις πωλήσεις της κατά +9,4% σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο, ενώ στο πρώτο εξάμηνο παρέδωσε 2.796 οχήματα (-0,8%). Το ίδιο διάστημα, η BMW Motorrad πούλησε 105.909 μοτοσικλέτες & scooter (-6,3%).