Ειδικότερα, ο όμιλος Volkswagen παρουσίασε σταθερές οικονομικές επιδόσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, με έσοδα πωλήσεων που ανήλθαν σε 158,4 δισ. ευρώ, διατηρώντας τα επίπεδα του προηγούμενου έτους (α΄ εξάμηνο 2024: 158,8 δισ. ευρώ).
Παράλληλα οι παραδόσεις νέων οχημάτων αυξήθηκαν ελαφρώς σε 4,36 εκατ. (+0,5%), παρά τις επιμέρους πιέσεις στις διεθνείς αγορές.
Διαβάστε επίσης: Άλμα στις παραδόσεις ηλεκτρικών για αυτόν τον όμιλο – Στο +47% στο εξάμηνο
Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η αύξηση της των παραγγελιών κατά 19% στη Δυτική Ευρώπη, με κινητήριο δύναμη τη νέα γενιά μοντέλων που καλύπτουν όλο το φάσμα των τεχνολογιών κινητήριων συστημάτων – από αποδοτικούς θερμικούς και plug-in υβριδικούς κινητήρες έως αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα. Σημαντική συνεισφορά είχαν νέα μοντέλα όπως τα Volkswagen Tiguan, Volkswagen ID.7 Tourer, Skoda Elroq και Audi Q6 e-tron.

Οι παραγγελίες για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα αυξήθηκαν κατά 62%, αντανακλώντας την ενισχυόμενη εμπιστοσύνη των καταναλωτών στη στρατηγική εξηλεκτρισμού του γερμανικού ομίλου.
Διαβάστε επίσης: Η μπαταρία που δεν… “λυγίζει” – Στο 90% έπειτα από 160.000 χλμ.
Σημαντική ήταν και η ανάπτυξη στη Νότια Αμερική (+19%), τη Δυτική Ευρώπη (+2%) και την Κεντρική/Ανατολική Ευρώπη (+5%) η οποία αντιστάθμισε τις πιέσεις που προήλθαν από τη Βόρεια Αμερική (-16%), κυρίως λόγω δασμών, και την Κίνα (-3%).
Για το σύνολο του έτους, ο όμιλος Volkswagen προβλέπει σταθερά έσοδα σε σύγκριση με το 2024, ενώ η λειτουργική απόδοση επί των πωλήσεων αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 4,0% και 5,0% (προηγουμένως: 5,5–6,5%).
Στον Τομέα Αυτοκινήτων, εκτιμάται ότι ο δείκτης επενδύσεων, το ποσό που διατίθεται από τα έσοδα των πωλήσεων σε Έρευνα και Εξέλιξης και λοιπές επενδύσεις, θα κυμανθεί μεταξύ 12–13%. Παράλληλα οι καθαρές ταμειακές ροές θα κυμανθούν μεταξύ 1–3 δισ. ευρώ και η καθαρή ρευστότητα μεταξύ 31–33 δισ. ευρώ.
Οι προβλέψεις λαμβάνουν υπόψη αβεβαιότητες που σχετίζονται με τους εμπορικούς δασμούς των ΗΠΑ (ενδεικτικά: 27,5% έως 10% για το β’ εξάμηνο), τις γεωπολιτικές εντάσεις και την αυστηροποίηση των κανονισμών εκπομπών.