Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το ‘UX Studio Seoul’ στην Gangnam – μια εμβληματική περιοχή της Σεούλ που αποτελεί και κόμβο tech startup επιχειρήσεων. Το νέο κέντρο συμμετοχικής έρευνας έχει σχεδιαστεί για να δημιουργήσει νέες εμπειρίες κινητικότητας σε συνεργασία με τους χρήστες, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο στο συνεχές ταξίδι καινοτομίας του Hyundai Motor Group.
Δείτε επίσης: Δείτε για ποιον λόγο το περιοδικό TIME ξεχώρισε το Hyundai Group
Το UX Studio Seoul είναι μια από τις πρώτες ανοιχτές ερευνητικές πλατφόρμες στην αυτοκινητοβιομηχανία σε παγκόσμιο επίπεδο, όπου οι πελάτες μπορούν να συμμετέχουν ενεργά στην ανάπτυξη εμπειριών κινητικότητας (UX) και να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους στα UX concepts. Οι πελάτες μπορούν ελεύθερα να εξερευνήσουν διάφορα μελλοντικά περιβάλλοντα κινητικότητας, να συμμετάσχουν σε πρωτοποριακές έρευνες και να βιώσουν από πρώτο χέρι πώς τα σχόλια των πελατών επηρεάζουν τα χαρακτηριστικά των οχημάτων και την ανάπτυξή τους.

Η δημιουργία του UX Studio Seoul αντικατοπτρίζει τη δέσμευση του Hyundai Motor Group να φέρει επανάσταση στις εμπειρίες των χρηστών εν μέσω μιας αλλαγής που καθοδηγείται από την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση. Το στούντιο παρουσιάζει την ικανότητα του Ομίλου να προσφέρει διαφοροποιημένη αξία σε όλες τις πτυχές της κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένης της απόδοσης οδήγησης, των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (infotainment) και των χαρακτηριστικών άνεσης και ευκολίας, διασφαλίζοντας ότι κάθε σημείο επαφής βελτιώνει ακόμη περισσότερο την εμπειρία κινητικότητας των πελατών.
Στον πρώτο όροφο του UX Studio Seoul βρίσκεται το «Open Lab», ένας διαδραστικός χώρος χωρισμένος σε τρεις ξεχωριστές περιοχές: UX Test Zone, SDV Zone, και UX Archive Zone. Κάθε περιοχή έχει σχεδιαστεί προσεκτικά για να παρέχει στους επισκέπτες μοναδικές ευκαιρίες να εξερευνήσουν τις τεχνολογίες αιχμής και τις ερευνητικές διαδικασίες που καθορίζουν την προσέγγιση του Ομίλου στην UX κινητικότητα.

Η UX Test Zone προσφέρει στους επισκέπτες την ευκαιρία να κατανοήσουν τη διαδικασία έρευνας UX μέσω τριών ενοτήτων: UX Insight, UX Concept και UX Validation.
– Η ενότητα UX Insight εισάγει τη συνολική διαδικασία έρευνας της εμπειρίας χρήστη UX μέσω μεγάλων οθονών. Οι επισκέπτες μπορούν να υποβάλουν τις ιδέες τους σχετικά με την εμπειρία κινητικότητας χρήστη UX.
– Η ενότητα UX Concept διαθέτει μια ξύλινη βάση μελέτης, επιτρέποντας στους επισκέπτες να εξερευνήσουν διάφορες έννοιες UX, όπως διατάξεις καθισμάτων, χαρακτηριστικά αποθήκευσης και κινούμενες κονσόλες. Οι συσκευές VR επιτρέπουν στους επισκέπτες να βιώσουν αυτές τις λειτουργίες σε ένα καθηλωτικό περιβάλλον.
– Η ενότητα UX Validation περιλαμβάνει ένα validation buck, ένα μοντέλο προσομοίωσης σε φυσικό μέγεθος της εσωτερικής δομής ενός οχήματος, όπου οι επισκέπτες μπορούν να αλληλεπιδράσουν με διάφορα συστήματα ως μέρος ενός εικονικού περιβάλλοντος οδήγησης που προβάλλεται σε πάνελ LED. Το σύστημα παρακολούθησης ματιών παρακολουθεί το βλέμμα του οδηγού, το οποίο στη συνέχεια αναλύεται για αξιολόγηση και επικύρωση των δοκιμών.
Ο Όμιλος Hyundai Motor λειτουργεί τα UX Studios σε πόλεις σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των πόλεων Σαγκάη, Φρανκφούρτη και Irvine, CA, ενσωματώνοντας τα σχόλια των χρηστών ανά περιοχή στην ανάπτυξη των UX concepts. Ο Όμιλος στοχεύει να ενσωματώσει τις επιθυμίες των χρηστών παγκοσμίως στο σχεδιασμό των οχημάτων του.