Σε μια εντυπωσιακή επικοινωνιακή ενέργεια που έλαβε χώρα στην πόλη Ρουέν, ένα Puma Gen-E ανυψώθηκε με γερανό στην ταράτσα του εστιατορίου Le Rouef, στον 11ο όροφο του κτηρίου, με τη Ford να θέλει να στείλει το μήνυμα της δέσμευσης του πρωταγωνιστικού ρόλου που θέλει να έχει στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Ένα μοντέλο της Ford ανεβαίνει ψηλά, ξανά και ξανά
Το Ford Puma Gen-E δεν είναι το πρώτο μοντέλο της αμερικανικής εταιρείας που “ανεβαίνει ψηλά”. Το 1965, κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους κυκλοφορίας της στις ΗΠΑ, στο οποίο κατέγραψε πωλήσεις που έφτασαν τις 420.000 μονάδες, μια Mustang τοποθετήθηκε στον 86ο όροφο του Empire State Building, στη Ν. Υόρκη.
Διαβάστε επίσης: Ο 9ο πιο γρήγορο όχημα στο Nuburgring… είναι Van – Ο γύρος των 2.000 ίππων
Το 1991, ένα “φτερωτό” Fiesta με χρυσαφί χρώμα – δημιουργία του καλλιτέχνη HA Schult – βρέθηκε στην οροφή του ιστορικού κτιρίου Zeughaus, στην Κολωνία της Γερμανίας.
Το 2007, στα πλαίσια της εκδήλωσης Texas State Fair, ένα F-150 τοποθετήθηκε ψηλά σε μια ειδικά κατασκευασμένη πλατφόρμα, για να γιορτάσει τα 60 χρόνια της σειράς F της Ford.
Με την ευκαιρία μιας τηλεοπτικής διαφήμισης που αναδείκνυε το μοναδικό άνοιγμα της πλαϊνής πόρτας στο B-MAX και την απουσία κεντρικής κολώνας στο αμάξωμά του, το 2012 το MPV μοντέλο της Ford «κρεμάστηκε» πλάγια πάνω σε μια καταδυτική πλατφόρμα Ολυμπιακών προδιαγραφών στην Ισπανία, στην πόλη της Βαρκελώνης.
Γιορτάζοντας τα 50 χρόνια της Mustang το 2014, το τότε νέο σπορ κουπέ μοντέλο της εταιρείας φιλοξενήθηκε για μια ακόμα φορά στο παρατηρητήριο του Empire State Building. Την ίδια χρονιά, μια άλλη Mustang “σκαρφάλωσε” σε νέα ύψη, στο τότε ψηλότερο κτίριο στον κόσμο: το Burj Khalifa στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Τέλος, το 2021, η Ford έφερε ένα Explorer στην κορυφή του ψηλότερου ανεξάρτητου τοίχου αναρρίχησης στον κόσμο, στη Νορβηγία. Κατόπιν, έμπειροι αναρριχητές σκαρφάλωσαν στον εν λόγο τοίχο και διαγωνίστηκαν για το ποιος θα φτάσει πρώτος στην κορυφή.








