Το 8μηνο του 2025 ολοκληρώθηκε με το Peugeot 2008 να βρίσκεται ξανά στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς. Το Toyota Yaris Cross όμως είχε έναν εντυπωσιακό μήνα και πλέον η διαφορά τους έχει μειωθεί πάρα πολύ. Πάμε να δούμε τι δείχνουν τα στοιχεία του ΣΕΑΑ για το διάστημα Ιανουάριος – Αύγουστος.
Δείτε επίσης: To best seller SUV της Volkswagen – Η νέα έκδοση με όφελος 5.000 ευρώ
Στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς, λοιπόν, συναντάμε το Peugeot 2008 με 4.830 ταξινομήσεις. Πίσω του, στη δεύτερη θέση ακολουθεί το Toyota Yaris Cross με 4.733 πωλήσεις στο ίδιο διάστημα. Η διαφορά πλέον ανάμεσα στα δύο μοντέλα έχει γίνει πολύ μικρή… και αυτό συνέβη έπειτα από έναν εντυπωσιακό Αύγουστο για το ιαπωνικό B-SUV. Πιο συγκεκριμένα, τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού, το Peugeot 2008 πέτυχε 362 ταξινομήσεις, ενώ το Toyota Yaris Cross σχεδόν τις διπλάσιες (649 για την ακρίβεια). Είναι πολύ πιθανό να δούμε αλλαγή στην πρώτη θέση τον επόμενο μήνα. Η τριάδα της ελληνικής αγοράς ολοκληρώνεται με το Citroen C3 των 3.949 ταξινομήσεων.

Βασική έκδοση με 22.700 ευρώ
To Peugeot 2008 προσφέρεται αυτή τη στιγμή σε τέσσερις εκδόσεις, εκ των οποίων οι δύο είναι αμιγώς ηλεκτρικές. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται το βενζινοκίνητο των 100 ίππων, το οποίο συνοδεύεται από χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και ξεκινά από τα 22.700 ευρώ.. Ακολουθεί η υβριδική έκδοση με συνδυαστική ισχύ 145 ίππων και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο e-DCS6. Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, μία με 136 και μία με 156 ίππους.

Peugeot Hybrid Days με 23.900 ευρώ
Στο πλαίσιο του Προγράμματος Peugeot Hybrid Days, για περιορισμένο χρονικό διάστημα και αποκλειστικά σε ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, το Peugeot 2008 Hybrid 145hp διατίθεται από 23.900 ευρώ. Το τρικύλινδρο μοτέρ με χωρητικότητα 1.199 κ.εκ. αποδίδει συνδυαστικά 145 ίππους. “Συνεργάζεται” με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με έξι σχέσεις και η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς. Αναφορικά με τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,3 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 206 χλμ./ώρα. Βέβαια, το “δυνατό χαρτί” του συγκεκριμένου κινητήρα είναι η διαχείριση του καυσίμου, με τη μέση κατανάλωση να διαμορφώνεται στα 4,9 – 5,0 λτ./100 χλμ.