Το Ford Puma Gen-E ξεχώρισε κατευθείαν στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών SUV λόγω της κορυφαίας διαχείρισης ενέργειας που επιτρέπει χαμηλή κατανάλωση, αλλά και την πρακτικότητας, με τους διαθέσιμους χώρους να παραπέμπουν σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!
Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι το Ford Puma Gen-E συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση 8 ετών και πλέον μπορείτε να το οδηγήσετε, εδώ θα δείτε περισσότερες πληροφορίες για test drive. Η τιμή του ξεκινά από τα 26.906 ευρώ, έπειτα από προωθητικό πρόγραμμα και όφελος κρατικής επιδότησης του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3” ύψους 3.000 ευρώ. Εδώ μπορείτε να βρείτε κάθε λεπτομέρεια για το νέο μοντέλο.

Πλήρως ψηφιακό cockpit 12,8 ιντσών
Το ανασχεδιασμένο εσωτερικό με τη νέα κεντρική κονσόλα αποτελεί το ιδανικό περιβάλλον για μετακινήσεις μέσα και έξω από την πόλη. Ταυτόχρονα, το ηλεκτρικό Puma Gen-E δίνει μια νέα διάσταση στην έννοια της εργονομίας με έναν ευδιάκριτο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών και μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 12 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων SYNC4 (περιλαμβάνει ασύρματο Android Auto και Apple CarPlay), εσωτερικό κρυφό φωτισμό περιβάλλοντος που προσαρμόζεται στη διάθεσή σας, καθώς και προηγμένο ηχοσύστημα B&O.

Ξεχωρίζει η έκδοση “Sound Edition”
Πριν πάμε στα “δυνατά” χαρακτηριστικά του μοντέλου, αξίζει να δώσουμε έμφαση στην έκδοση “Sound Edition” του ηλεκτρικού SUV. Σε αυτή την περίπτωση, προσφέρεται κορυφαία εμπειρία ήχου μέσω του B&O Premium Sound System. Το συγκεκριμένο σύστημα εξοπλίζεται με ηχοσύστημα 650 W, ενώ προσφέρει και δυνατότητες “εξατομίκευσης” του ήχου. Επίσης, η συγκεκριμένη έκδοση διατίθεται με αποκλειστικό χρώμα αμαξώματος και μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία από τη Ford Collection, όπως ειδικά υφάσματα καθισμάτων (δείτε εδώ πιο αναλυτικά).

Φορτίζει όσο να πιείς έναν καφέ – Σε μόλις 23,2 λεπτά
Το Ford Puma Gen-E είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με έναν κινητήρα που αποδίδει 168 ίππους και είναι ικανός να επιταχύνει το αμάξωμα στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ. Τροφοδοτείται με μπαταρία χωρητικότητας 43 kWh, η οποία επιτρέπει αυτονομία 376 χλμ. στα ταξίδια και έως 523 χλμ. στην πόλη. Όσον αφορά στην ταχύτητα φόρτισης, με χρήση ταχυφορτιστή η μπαταρία μπορεί να φτάσει από το 10 έως το 80% σε μόλις 23 λεπτά (πηγή φόρτισης DC με ισχύ 100 kW). Εντυπωσιακή είναι και η κατανάλωση, η οποία διαμορφώνεται στις 13,1 kWh/100 χλμ., κορυφαία τιμή στην κατηγορία. Σε αυτό παίζει καθοριστικό ρόλο και το “One Pedal Drive”, όπου επιτρέπει οδήγηση με ένα πεντάλ, βελτιώνοντας την άνεση στην κυκλοφορία της πόλης, ενώ παράλληλα συμβάλλει στη μείωση φθοράς των φρένων και στην ανάκτηση ενέργειας, αυξάνοντας την απόδοση του οχήματος.
Από το Mega box… στο Giga Box!
Περνάμε στο εσωτερικό του Ford Puma Gen-E, εκεί όπου ο ήδη καινοτόμος αποθηκευτικός χώρος MegaBox στο πορτμπαγκάζ… έχει μετατραπεί σε GigaBox, εξασφαλίζοντας συνολική χωρητικότητα για την μεταφορά αποσκευών έως και 574 λίτρα σε 5-θέσια διαμόρφωση (φορτωμένο μέχρι την οροφή). H συγκεκριμένη τιμή είναι μεγαλύτερη ακόμα και από SUV ανώτερης κατηγορίας. Η πρακτικότητα, ωστόσο, δεν τελειώνει εκεί, αφού στο εμπρός μέρος υπάρχει και το λεγόμενο “frunk”. Πρόκειται για έναν δεύτερο χώρο αποθήκευσης με χωρητικότητα 43 λίτρων, ο οποίος αξιοποιεί ιδανικά τον όγκο που θα καταλάμβανε ο βενζινοκινητήρας.