Στην Ελλάδα, το Peugeot 2008 δεν είναι απλά το πιο δημοφιλές μοντέλο της γαλλικής εταιρείας, αλλά το best seller ολόκληρης της αγοράς. Στην Ευρώπη, ωστόσο, το supermini της εταιρείας καταγράφει εντυπωσιακή πορεία και είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές supermini. Ο λόγος για το Peugeot 208, το οποίο στην Ελλάδα προσφέρεται πλέον σε πιο προσιτή έκδοση “Style” που ξεκινά από τα 18.500 ευρώ.
Δείτε επίσης: Η εταιρεία που έφτασε στα 4 εκατομμύρια SUV – Το φθηνότερο ξεκινά από τα 20.950 ευρώ
Όπως αναφέρουν τα στοιχεία του οργανισμού Jato Dynamics, το μικρό γαλλικό έχει καταγράψει 129.744 ταξινομήσεις μέσα στο 8μηνο του 2025 (Ιανουάριος – Αύγουστος). Από την άλλη πλευρά, το Peugeot 2008 μέσα στο ίδιο διάστημα πέτυχε 119.299. Πάμε να δούμε πόσο κοστίζει το πιο προσιτό μοντέλο της γαλλικής εταιρείας.

Από πλευράς σχεδίασης, το Peugeot 208 Style ξεχωρίζει εξωτερικά από τους προβολείς LED, τα φώτα ημέρας LED με υπογραφή “τριών νυχιών” στο εμπρός μέρος, τα πίσω φώτα LED με υπογραφή “τριών νυχιών” και τα διακριτικά “Style” στα πίσω πλευρικά πάνελ. Εσωτερικά οι διαφορές έναντι των άλλων εκδόσεων εντοπίζονται στις ειδικές επενδύσεις καθισμάτων από ύφασμα Renzo σε γκρι με ραφές Orange Sunrise και τη δερμάτινη επένδυση στο μικρής διαμέτρου τιμόνι.

Παράλληλα το Peugeot 208 Style φέρει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό στον οποίο περιλαμβάνονται τα: cruise control με περιοριστή ταχύτητας, αυτόματη λειτουργία προβολέων, οπίσθιοι αισθητήρες στάθμευσης, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, σύστημα πολυμέσων με κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, λήψη DAB, Bluetooth, και ασύρματη σύνδεση Mirror Screen για Apple CarPlay/Android Auto.
Από 18.500 ευρώ και με 5ετή εγγύηση
H νέα σειρά Style του μικρού μοντέλου των Γάλλων συνοδεύεται από 5 χρόνια εγγύηση, 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. Η τιμή εκκίνησης βρίσκεται στα 18.500 ευρώ για το 208 με το συμβατικό μοτέρ των 100 ίππων. Πέρα από τον 1.2 PureΤech των 100 ίππων, το συγκεκριμένο μοντέλο προσφέρεται ως υβριδικό με εκδόσεις 110 ή 145 ίππων, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό με 136 και 156 ίππους.