Το 1950, πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1, με την ονομασία που έχει ο θεσμός ως σήμερα, στη Μεγάλη Βρετανία. Νικητής του αγώνα που διεξήχθη στην πίστα του Silverstone, αναδείχθηκε ο Ιταλός Giuseppe Farina με Alfa Romeo 158 1.5 L8s.
Το 1956, γεννήθηκε στο Appelbo (Άπελμπο) της Σουηδίας, ο Kenneth Eriksson (Κένεθ Έρικσον), οδηγός με αξιόλογη καριέρα στα ράλι. Ξεκίνησε την διεθνή του καριέρα το 1980 και την ολοκλήρωσε το 2002, έχοντας πετύχει 6 νίκες στο WRC και κατακτήσει 3 Πρωταθλήματα Ασίας-Ειρηνικού. Οδήγησε για πολλές εργοστασιακές ομάδες (Toyota, Mitsubishi, Subaru, Hyundai, Skoda), ενώ οι Έλληνες φίλαθλοι θα θυμούνται το Ράλι Ακρόπολις 1991, όταν με συνοδηγό τον Staffan Parmander (Στάφαν Παρμάντερ) κέρδισαν τις περισσότερες ειδικές διαδρομές όμως τερμάτισαν στην 7η θέση, μεταξύ άλλων λόγω ενός ατυχήματος με πολίτη στην απλή διαδρομή. Στη φωτογραφία, πανηγυρίζει τη νίκη στο Ράλι Σουηδίας για 1997 με τον μόνιμο συνοδηγό του, Staffan Parmander.
Το 1979, ο Jody Scheckter κατέκτησε τη νίκη στο GP Βελγίου, που διεξήχθη στην πίστα του Zolder. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Νοτιοαφρικανού με την ομάδα της Ferrari, σε μια χρονιά που έκλεισε ιδανικά για το συνδυασμό, καθώς ο Scheckter έγινε ο τελευταίος πρωταθλητής της ιταλικής ομάδας κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα.
Το 1994, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 74 ετών, ο Duncan Hamilton (Ντάνκαν Χάμιλτον). Έλαβε μέρος σε 18 GP και 5 αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1, όμως μεγαλύτερη επιτυχία του υπήρξε η νίκη στις 24 Ώρες του Mans το 1953 με Jaguar-D Type και teammate τον Tony Rolt, η οποία μάλιστα συνοδεύεται από μια αξιοσημείωτη ιστορία: Σε εκείνον τον αγώνα αρχικά αποκλείστηκαν, καθώς το αυτοκίνητό τους είχε στις δοκιμές τον ίδιο αριθμό με άλλο αυτοκίνητο, οπότε έφυγαν από την πίστα. Όταν ο team manager της Jaguar, Lofty England, έπεισε τους οργανωτές να επιτρέψουν τη συμμετοχή στον αγώνα, τους κάλεσε να επιστρέψουν, όμως εκείνοι είχαν προλάβει να μεθύσουν σε κάποιο κοντινό μπαρ. Παρόλα αυτά ξεκίνησαν και τελικά, κέρδισαν. Ο Hamilton, όπως και άλλοι σύγχρονοί του, αποτέλεσαν τον ορισμό του “gentleman driver”, συμμετέχοντας πρωτίστως για τη χαρά του σπορ. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά σε κείμενα για εκείνη την εποχή, “η προετοιμασία και προπόνηση των πραγματικών gentleman drivers περιλάμβανε κυρίως κρασί, γυναίκες και τραγούδι”.