Ανανέωση για το μικρό ηλεκτρικό της Dacia – Η χαμηλότερη κατανάλωση στην αγορά

Το προσιτό ηλεκτρικό της Dacia επέστρεψε, αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς! Δείτε τα στοιχεία που παραπέμπουν σε... μεγαλύτερη κατηγορία.
Dacia Spring

Έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από τότε που το Dacia Spring ξεκίνησε την εμπορική του πορεία και έχει ξεπεράσει αισίως τις 179.000 παραδόσεις στην Ευρώπη. Τώρα, έφτασε η ώρα για ριζική ανανέωση, με το προσιτό ηλεκτρικό πόλης να αυξάνει σημαντικά την ισχύ του. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Δείτε επίσης: Έρχεται το φθηνότερο υβριδικό της Dacia – Με απόδοση 155 ίππων

Ξεκινάμε από τις διαθέσιμες εκδόσεις, οι οποίες είναι δύο και έχουν ισχύ 70 ή 100 ίππων. Αυτή είναι η πρώτη σημαντική αναβάθμιση, μιας και στην πρώτη του γενιά απέδιδε μόλις 45 ή 65 ίππους. Όσον αφορά στις επιδόσεις, η Dacia αναφέρει χαρακτηριστικά ότι το αυτοκίνητο έχει βελτιώσει έως 20% τις ρεπρίζ από 80 έως 120 χλμ./ώρα. Και στις δύο περιπτώσεις, η μπαταρία που τροφοδοτεί το ηλεκτρικό μοτέρ είναι κοινή. Η χωρητικότητά της αγγίζει τις 24,3 kWh και χρησιμοποιεί τεχνολογία LFP.

Το ηλεκτρικό με την χαμηλότερη κατανάλωση
Η αυτονομία βάσει του WLTP αγγίζει τα 225 χλμ. για την έκδοση με τις ζάντες 15 ιντσών και ένα από τα στοιχεία που εντυπωσιάζουν για ακόμα μία φορά είναι η κατανάλωση. Η ρουμάνικη εταιρεία ανακοινώνει ακόμα πιο βελτιωμένη μέση κατανάλωση, η οποία διαμορφώνεται στις 12,4 kW/100 χλμ. Αυτή η τιμή κάνει το Dacia Spring να εξακολουθεί να αποτελεί το ηλεκτρικό με την χαμηλότερη κατανάλωση στην ελληνική αγορά, βάσει του πίνακα ΣΕΑΑ. Όσο για την φόρτιση, η μέγιστη ισχύς αυξήθηκε από τα 30 στα 40 kW και επιτρέπει φόρτιση από το 20% έως το 80% σε μόλις 29 λεπτά. Ο φορτιστής εναλλασσόμενου ρεύματος ισχύος 7 kW εξακολουθεί να είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα Spring και επιτρέπει ταχύτερη φόρτιση από 20% έως 100%: 3 ώρες και 20 λεπτά αντί για 4 ώρες.

Πορτμπαγκάζ μεγαλύτερης κατηγορίας
Πέρα από την αναβάθμιση του Dacia Spring σε επίπεδο ηλεκτρικών μερών, το προσιτό ηλεκτρικό παραμένει πρακτικό στην καθημερινή χρήση. Προσφέρει τον μεγαλύτερο όγκο για τις αποσκευές, ο οποίος αγγίζει τα 308 λτ. και φτάνει μέχρι τα 1.004 όταν τα πίσω καθίσματα αναδιπλωθούν. Αυτός ο χώρος είναι σημαντικά μεγαλύτερος από αυτόν άλλων οχημάτων της κατηγορίας Α και αντιστοιχεί στη χωρητικότητα ενός B-Segment μοντέλου. Στο εσωτερικό του Dacia Spring προσφέρεται επίσης άφθονος χώρος αποθήκευσης που αγγίζει συνολικά τα 32 λίτρα. Εννοείται ότι το νέο μοντέλο έχει αναβαθμιστεί και σε επίπεδο τεχνολογίας. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει οθόνη αφής 10,1 ιντσών, η οποία φέρει ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τετρακίνηση, υβριδικό μοτέρ που "καίει" υγραέριο και 1.500 χλμ. αυτονομίας! Δείτε τις τιμές του Dacia Duster με το νέο σύστημα κίνησης......
Εντυπωσιακή πορεία καταγράφει το πιο προσιτό Dacia στην ελληνική αγορά φέτος! Δείτε με παράδειγμα το χρηματοδοτικό του πρόγραμμα......
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Dacia ενώνει της δυνάμεις της, ως επίσημος χορηγός, με το κορυφαίο αθλητικό Σωματείο της Ελλάδας, τον ΣΕΓΑΣ....
Ένα Dacia ανάμεσα στους επτά υποψηφίους για τον τίτλο "Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς"! Δείτε το χρηματοδοτικό με 199 ευρώ μηνιαία δόση......

Τα Λαγκάδια, είναι αδιαμφισβήτητα από τα ωραιότερα χωριά της ορεινής Αρκαδίας και αν αυτό το συνδυάσεις με το γεγονός πως δεν το λες και… εμπορικό...

Μέσα σε 9 μήνες, η συγκεκριμένη έκδοση έχει ταξινομηθεί 1.177 φορές! Αυτό είναι το best seller υγραεριοκίνητο μοντέλο της αγοράς......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής