Η ιστορία των τεσσάρων κύκλων – Τι σημαίνει το σήμα της Audi

Τέσσερις εταιρείες ενώνονται και δημιουργείται η μάρκα που "πρωταγωνιστεί" μέχρι σήμερα! Η ιστορία πίσω από τους τέσσερις κύκλους...
Audi

Η ιστορία της Audi ξεκινά πριν από περισσότερο από έναν αιώνα, όταν τέσσερις ανεξάρτητες εταιρείες ένωσαν τις δυνάμεις τους
για να δημιουργήσουν κάτι μεγαλύτερο από το άθροισμα των μερών τους. Από εκεί γεννήθηκε ο μύθος των Τεσσάρων κύκλων – σύμβολο μιας ιδέας που συνδέει τη μηχανική αρτιότητα με τη δύναμη της συνεργασίας.

Δείτε επίσης: Στην Ελλάδα το ισχυρότερο SUV με υγραέριο – 140 ίπποι και κάτω από 25.000 ευρώ

Από την August Horch στην “Audi”
Ο August Horch υπήρξε ένας από τους μεγάλους πρωτοπόρους της γερμανικής αυτοκίνησης. Το 1899 ίδρυσε στην Κολωνία την August Horch & Cie., έχοντας προηγουμένως εργαστεί δίπλα στον Carl Benz στο Μάνχαϊμ. Το 1904 μετέφερε την επιχείρηση στο Zwickau,
θεμελιώνοντας μια μακρά παράδοση τεχνικής και τεχνολογικής αρτιότητας. Το 1909 ίδρυσε μια νέα εταιρεία με το όνομα “Audi” – τη λατινική μετάφραση της λέξης “Horch” (“άκου”). Το πρώτο Audi παρουσιάστηκε το 1910 και σύντομα καθιερώθηκε, κατακτώντας τρεις
συνεχόμενες νίκες στο Διεθνές Αυστριακό Alpine Rally (1912–1914). Το 1923 η Audi παρουσίασε το πρώτο εξακύλινδρο μοντέλο με υδραυλικά φρένα σε όλους τους τροχούς, ενώ το 1927 λάνσαρε το επιβλητικό οκτακύλινδρο “Imperator”. Η παγκόσμια
ύφεση, ωστόσο, έφερε δυσκολίες και το 1928 η εταιρεία εξαγοράστηκε από τον Δανό βιομήχανο Jörgen Skafte Rasmussen, ιδιοκτήτη της DKW.

Οι τέσσερις ρίζες
Την ίδια περίοδο, στη Σαξονία και τη Σουηβία, αναπτύσσονταν τρεις ακόμη βιομηχανίες που θα καθόριζαν το DNA της Audi. Η Wanderer, ιδρυθείσα το 1885, ξεκίνησε από την κατασκευή ποδηλάτων και αργότερα πέρασε σε μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα. Το “Puppchen” του 1913 αποτέλεσε το πρώτο της επιτυχημένο μοντέλο. Η DKW, που ιδρύθηκε το 1902, εξελίχθηκε υπό τον Rasmussen σε κορυφαίο κατασκευαστή δίχρονων κινητήρων και μοτοσικλετών, παρουσιάζοντας το πρώτο της αυτοκίνητο το 1928. Η Horch παρέμεινε συνώνυμη με την πολυτέλεια και τη μηχανολογική τελειότητα, προσφέροντας τεχνογνωσία που θα σφράγιζε αργότερα το σύνθημα Vorsprung durch Technik.

Η γέννηση της Auto Union
Στις 29 Ιουνίου 1932, οι Audi, DKW, Horch και Wanderer ενώθηκαν για να δημιουργήσουν την Auto Union AG με έδρα το Chemnitz. Το νέο έμβλημα με τους τέσσερις κύκλους σφράγισε οπτικά αυτή τη συμμαχία. Κάθε μάρκα διατήρησε τη δική της ταυτότητα: η DKW εξειδικεύτηκε στα μικρά αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες, η Wanderer στα μεσαία, η Audi στα ανώτερα μεσαίας κατηγορίας και η Horch στα πολυτελή. Η Auto Union έγινε σύντομα ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής της Γερμανίας και συνδέθηκε με τις θρυλικές Silver Arrows, τα αγωνιστικά που κυριάρχησαν στους αγώνες Grand Prix της δεκαετίας του ’30.

Από το Chemnitz στο Ingolstadt
Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, οι εγκαταστάσεις της Auto Union βρέθηκαν στη σοβιετική ζώνη κατοχής και διαλύθηκαν. Το 1949, πρώην στελέχη της εταιρείας ίδρυσαν στο Ingolstadt τη νέα Auto Union GmbH, συνεχίζοντας την παράδοση των Τεσσάρων Κύκλων.
Στα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια παρήχθησαν οχήματα DKW με δίχρονους κινητήρες, όμως το 1965 η Audi αναγεννήθηκε με το πρώτο της τετράχρονο μοντέλο. Την ίδια χρονιά, η Auto Union εντάχθηκε στον Όμιλο Volkswagen, σηματοδοτώντας την απαρχή μιας νέας εποχής ανάπτυξης.

Audi Q3 Sportback τιμές Ελλάδα 2025

Η συνένωση με τη NSU
Η NSU Motorenwerke AG, που είχε ξεκινήσει το 1873 από την παραγωγή πλεκτομηχανών στο Neckarsulm, εξελίχθηκε σε πρωτοπόρο των μοτοσικλετών και των αυτοκινήτων. Μετά από μια προσωρινή διακοπή της παραγωγής το 1929, επέστρεψε δυναμικά το 1958. Το 1969
συγχωνεύθηκε με την Auto Union GmbH, σχηματίζοντας την Audi NSU Auto Union AG. Η συνένωση αυτή αποτέλεσε το προοίμιο της σύγχρονης εποχής της Audi.

Από την Audi NSU στην AUDI AG
Το 1977 παρήχθη το τελευταίο αυτοκίνητο NSU και από τότε η παραγωγή επικεντρώθηκε αποκλειστικά στην Audi. Το 1985, η εταιρεία απλοποίησε την επωνυμία της σε AUDI AG και μετέφερε τα κεντρικά της γραφεία στο Ingolstadt. Η δεκαετία του 1980 ανέδειξε την Audi ως σημείο αναφοράς στην τεχνολογία αυτοκινήτου: τετρακίνηση quattro, αποδοτικοί κινητήρες TDI, γαλβανισμένα αμαξώματα, υβριδική
τεχνολογία Audi duo και η ελαφριά κατασκευή Audi Space Frame αποτέλεσαν τα θεμέλια της σύγχρονης φιλοσοφίας “Vorsprung durch Technik”.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης, αλλά και πετρελαίου! Δείτε ποιο SUV της Audi προσφέρεται με σημαντική μείωση......
Με φτερωτή συμπιεστή που φτάνει τις 90.000 σ.α.λ. σε μόλις 250 ms! Γνωρίστε τον νέο V6 TDI και δείτε ποια μοντέλα θα εξοπλίσει......
Είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο στα μικρομεσαία οικογενειακά της ελληνικής αγοράς! Δείτε το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα......
Ίσως το γνωστότερο μοντέλο με την πιο... άγνωστη ιστορία πίσω από την εξέλιξη και εν τέλει παραγωγή του, που έκανε την Audi να κερδίσει την...
Με εκδόσεις κινητήρων που καλύπτουν κάθε απαίτηση το νέο γερμανικό SUV έχει και άλλα δυνατά "χαρτιά" για να αποτελέσει σημείο αναφοράς στα premium compact μοντέλα....
Ο Dr. Michael Kruppa, επικεφαλής ανάπτυξης εμπρόσθιου φωτισμού στην Audi, εξηγεί πώς το νέο Audi Q3 φέρνει την έξυπνη τεχνολογία φωτισμού στην compact κατηγορία....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής