Το 2006, έγιναν τα εγκαίνια του Μουσείου της Mercedes-Benz, που βρίσκεται ακριβώς δίπλα στην είσοδο του εργοστασίου της φίρμας, στη Στουγκάρδη. Κάθε οργανισμός που σέβεται τον εαυτό του, οφείλει να σέβεται την ιστορία του και η Mercedes-Benz το απέδειξε με τη δημιουργία του μουσείου της. Το φουτουριστικό σχέδιο του κτιρίου δεν είναι τυχαίο, καθώς θυμίζει το σχήμα ενός κινητήρα Wankel, ενώ ταυτόχρονα αναδεικνύει και την διαρκή τάση της γερμανικής εταιρείας προς βελτίωση. Το Mercedes Museum χωρίζεται σε 9 επίπεδα και καλύπτει χώρο 16.500 τετραγωνικών μέτρων, φιλοξενώντας περισσότερα από 1500 εκθέματα, εκ των οποίων τα 160 είναι οχήματα. Επιπλέον, στο μουσείο υπάρχουν δύο διαφορετικές ξεναγήσεις (Legend, Collection) με διαφορετικό τρόπο αφήγησης η καθεμιά, ενώ τα κλασικά μοντέλα της Mercedes-Benz έχουν ομαδοποιηθεί υπό τον τίτλο “All time Stars”. Το Μουσείο φιλοξενεί ποικίλες εκδηλώσεις όπως μουσικές συναυλίες, σεμινάρια και δραστηριότητες για παιδιά, προσφέροντας μια διαφορετική ματιά στον τρόπο που πρέπει να αντιμετωπίζουμε την ιστορία.
Το 1928, γεννήθηκε στο Richmond (Ρίτσμοντ) της Αγγλίας ο Anthony Colin Bruce Chapman, που έμεινε στην ιστορία της αυτοκίνησης ως Colin Chapman (Κόλιν Τσάπμαν). Σπούδασε μηχανικός και γρήγορα τον προσέλκυσε η αυτοκινητοβιομηχανία, με αποτέλεσμα το 1952 να ιδρύσει την Lotus Cars. Μια εταιρεία που είναι γνωστή για την κατασκευή σπορ αυτοκινήτων και την ευρεία εμπλοκή της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, με πολλές επιτυχίες στην F1. Έχοντας και γνώσεις αεροναυτικής μηχανικής, ο Chapman εστίασε στη δημιουργία οχημάτων χαμηλού βάρους και καλής οδικής συμπεριφοράς, παρά στην προσπάθεια επίτευξης μεγάλης ισχύος στους κινητήρες. Είναι άλλωστε γνωστή η ρήση του πως “το να προσθέτεις ισχύ σε κάνει πιο γρήγορο στις ευθείες, το να μειώνεις βάρος σε κάνει πιο γρήγορο παντού.” O Chapman έφερε στα αυτοκίνητα και τους αγώνες μια σειρά από καινοτομίες, όπως η χρήση γονάτων στην πίσω ανάρτηση, τα οποία ονομάστηκαν “Chapman Struts“, τα αμαξώματα από μονοκόκ (monocoque) και τη χρήση ground effect για μεγαλύτερη κάθετη δύναμη. Ακόμη, ήταν ο πρώτος που έβαλε διαφήμιση εκτός χώρου αυτοκινήτων στα μονοθέσιά του, όταν πέτυχε χορηγική συμφωνία με την καπνοβιομηχανία John Player, η οποία διαφημιζόταν πάνω σε αυτά. Πέθανε το 1982 σε ηλικία 54 ετών, από καρδιακό επεισόδιο στο σπίτι του στο Norwich.
To 1973, γεννήθηκε στο Bathgate της Σκωτίας, ο Dario Franchitti (Ντάριο Φράνκιτι). Πρόκειται για έναν από τους πιο επιτυχημένους επαγγελματίες οδηγούς αγώνων πίστας, που δεν έχει αγωνιστεί στην F1. Ο Franchitti μεγαλούργησε στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, έχοντας αναδειχθεί 4 φορές (2007, 2009, 2010, 2011) πρωταθλητής Indycar, 3 φορές (2007, 2010,2012) νικητής στον αγώνα Indianapolis 500, ενώ το 2008 κέρδισε και στις 24 Ώρες της Daytona. Σταμάτησε την καριέρα του το 2013 λόγω τραυματισμού, μετά από ατύχημα που είχε στον αγώνα του Houston, που του προκάλεσε 2 κατάγματα σπονδύλων, σπασμένο αστράγαλο, διάσειση και μερική αμνησία.
To 1996, πραγματοποιήθηκε το, κατά πολλούς, πιο τρελό GP Monaco όλων των εποχών, που ολοκληρώθηκε με νικητή τον Γάλλο Olivier Panis (Ολιβιέ Πανίς) και μόλις 3 μονοθέσια να τερματίζουν κανονικά. Η εκκίνηση σε βρεγμένο οδόστρωμα έδειχνε πως ο αγώνας θα είναι ιδιαίτερα απαιτητικός, όμως αυτό που συνέβη λίγοι μπορούσαν να το φανταστούν. Πρώτος εγκατέλειψε ο Michael Schumacher (Ferrari), ενώ έπειτα εκτός μάχης τέθηκε και ο Damon Hill (Williams-Renault) ενώ προηγούνταν. Έπειτα, το προβάδισμα πήρε ο Jean Alesi (Benetton-Renault) που επίσης εγκατέλειψε, ενώ την ίδια μοίρα είχαν οι Eddie Irvine (Ferrari), Mika Hakkinen (McLaren-Mercedes) και Mika Salo (Tyrell-Yamaha). Έτσι, ο Olivier Panis (Ligier-Mugen Honda) κατέκτησε τη μοναδική νίκη της καριέρας του, χαρίζοντας ταυτόχρονα στη Ligier την τελευταία νίκη της ιστορίας της. Στο βάθρο, τον Γάλλο ακολούθησαν οι David Coulthard (McLaren-Mercedes) και Johnny Herbert (Sauber-Ford). Σε ένα ασυνήθιστο συμβάν, ο David Coulthard αγωνίστηκε με δανεικό κράνος από τον Michael Schumacher, καθώς το δικό του δε διέθετε καλό σύστημα αφαίρεσης του γείσου, που ήταν απαραίτητο λόγω της βροχής.